jospa ei kävisi näin suomalaisille asuntovelallisille näillä kuplamarkkinoilla.
englantilaiset perheet velkaantuvat vauhdilla
Vararikkoon joutuneiden brittiläisten kotitalouksien määrä kasvaa huikeaa vauhtia. Tänään julkistettujen tilastojen mukaan viime vuoden aikana 67 580 kotitaloutta ajautui konkurssiin velkataakkojensa takia. Luku kasvoi 45 prosentilla vuoden 2004 tilanteesta.
asiantuntijoiden mukaan lukema voi kuluvan vuoden aikana nousta yli sadantuhannen. Velkojen takia viime vuonna 10 260 brittiperheen kodit joutuivat velkojien haltuun. Kasvua edellisvuoteen verrattuna kertyi peräti 70 prosenttia.
Brittiläisillä kotitalouksilla arvioidaan olevan yksityisiä velkoja yli 1,6 biljoonan euron arvosta
jospa ei näin kävisi
doopew
1
247
Vastaukset
- kun mä
olen jo vuodesta 2001 odotellut kuplahitaisessa omistuasunnossa, että vuokrat romahtais. Mäkin haluun halpaan vuokra-asuntoon!
Mun pitäis vielä muka 10 vuotta lihottaa pankin setää melkeen 110 euron korolla kuukausittain, ei tuu kesää!!
Boikotoikaa ihmiset vuokra-asuntoja ja muuttakaa siltojen alle niin mäkin pääsen joskus edulliseen vuokra-asuntoon. Sitten kun pääsen vuokralle 60m2 kaksioon 400 e/kk niin tulen tänne kirjoittelemaan tuhutteluviestejä ja pilkkaamaan kaikkia omistuasujia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735002Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1174717- 804203
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1064158Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33318Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223124- 352838
- 282787
- 402773
- 372762