Mistä ovat tulleet kotilot akvaariooni?? Hiekasta??? Mitä pitäs tehdä kun akvaario on "täynnä" kotiloita vai onko lie jotain etanoita kenties...? Onko niistä haittaa?? Vai hyötyy?? Vastatkaa!!!
T.tietämätön.....
Kotiloita...
3
403
Vastaukset
- touhunuoliainen
hankin akvaan pari touhunuoliaista.sen jälkeen ei oo kotilo ongelmaa ollu.ne on todella tehokkaita kotilonsyöjiä.
- Plekostomus
Älä suosittele, jollet tiedä minkä kokoiseen altaaseen kalat joutuvat.
Voihan olla että olosuhteet ja vesiarvot ovat aivan väärät.
Ensinnä siis pitää tietää altaan koko, muu kalasto ja vesiarvot.
- mmm
mullakin tuli kotiloita.. ne saattavat tulla kasveista jota olet ostanut ( jos kasveja on altaassa) jos kasveja ei ole putsattu hyvin ja niihin on jäänyt kotilon munia tai itse kotiloita, hiekasta tuskin niitä tulee kun se on ostaessa ihan kuivaa.. tämän enempää en oikeastaan tiedä.. minullakin ne vain ilmestyivaät yhtenä yönä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101615
- 1051175
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381061- 49959
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni50844Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240838- 127833
Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?70735Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178709Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu55689