Olen ihminen ja heteronainen

ossipessi

Toivottavasti tämä ei ole järkytys kenellekkään, koska koskaan en ole sitä salannut...
Nimimerkki voi joskus johtaa "harjaan" ja kirjoitukset olla nurinperin, mutta ihan olen itse kirjoitellut ja ajatellutkin?.
Pitäkää jermuilut ja muut tappelukset voimissaan, niin palailen taas, kun nyt vaalikiireiltä ehdin. Erityis terkut n52:lle, Pirrelle, Taikanaiselle, Nannille, Taivaanrannan kirjoittajalle, tietysti Jermulle, Ajomiehelle ja ketä teitä kaikkia onkaan täällä pyöriny:DDD

21

886

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heekuli

en tunne,enkä tiedä mitä pitäisi kirjoittaa?Laulanko laulun?Vai,kerronko kaskun,vainen?Nyt meen ottaan pienet lähibaariin..PIH.

• pessiossi

Vaikutat mukavalta kertojalta:)))
        Mä en menny, kun pihistin...;D

• heekuli
        pessiossi kirjoitti:

Vaikutat mukavalta kertojalta:)))
        Mä en menny, kun pihistin...;D

Laula,kukko,laula kukko,peltoniemen peloton kukko?Sori nyt,kun ei oikeen irtoo tällä kertaa.Heh.

• kukaan on epäillyt ettetkö olisi ihminen...:))

• pessiossi

Kerrankin mun naapuri luuli mua kissaksi?

• ossipessi

Varsinkin kun luin profiilisi, niin tuli mieleeni, että oletko lukenut Frank McCourtin Seitsemännen portaan enkelin? Siinä, jos missä, on enkeleitä mukana:)))

• ossipessi kirjoitti:

Varsinkin kun luin profiilisi, niin tuli mieleeni, että oletko lukenut Frank McCourtin Seitsemännen portaan enkelin? Siinä, jos missä, on enkeleitä mukana:)))

lukenut...varmaan kannattais..:) Mä olen ihan hulluna kaikenlaisiin enkeleihin..

• mutta olemmeko

tavanneet joskus jossain kenties?

• pessiossi

Hyvinkin olemme tavanneet, ainakin jossain...:DD

• ossipessi

Hyvät kanssakeskustelijat oletteko paleleltuneet vai muuten vaan jäissä?

Mukavat, niille jotka otitte osaa ja palaillaan;D

• heekuli

kai artikulointi ole PÄÄ asia?En,kanssa aina jaksa noita pilkkuja,ja muita kieliopin mukaisia juttuja miettiä....Pih.

• ossipessi
        heekuli kirjoitti:

kai artikulointi ole PÄÄ asia?En,kanssa aina jaksa noita pilkkuja,ja muita kieliopin mukaisia juttuja miettiä....Pih.

En toki tarkoittanutkaan artikulointia ja oikeinkirjoitusta, vaikka itse sen taidon hallitsenkin:DDD
        Ja Pih ittelles!:)

• heekuli
        ossipessi kirjoitti:

En toki tarkoittanutkaan artikulointia ja oikeinkirjoitusta, vaikka itse sen taidon hallitsenkin:DDD
        Ja Pih ittelles!:)

pysyä muutama päivä pois linjoilta,kun tuli/tulee mokailtua kirjoituksissa,kun ottaa sitä neuvoo antavaa.Sori,vaan sano tamperelainen.Selvennykseksi kerron,että tuo SORI,on paikallinen putka.Heh ia pih taas?No,kai me kaikki ollaan kansankoomikoita,jos naukkaillaan?

• Narttu
        heekuli kirjoitti:

pysyä muutama päivä pois linjoilta,kun tuli/tulee mokailtua kirjoituksissa,kun ottaa sitä neuvoo antavaa.Sori,vaan sano tamperelainen.Selvennykseksi kerron,että tuo SORI,on paikallinen putka.Heh ia pih taas?No,kai me kaikki ollaan kansankoomikoita,jos naukkaillaan?

Heekulille jäänyt putki päälle? Soo,soo. Tuosta "PIH", tietää aina koska Heekuli on naattinut vähän Olvia:))Tarkoittaakos tuo "PIH" samaa kuin "HIK" ennenvanhaan, eli onkos se modernisoitu känninikotus?

• ossipessi
        Narttu kirjoitti:

Heekulille jäänyt putki päälle? Soo,soo. Tuosta "PIH", tietää aina koska Heekuli on naattinut vähän Olvia:))Tarkoittaakos tuo "PIH" samaa kuin "HIK" ennenvanhaan, eli onkos se modernisoitu känninikotus?

Eihän tuo nyt pahalta vaikuta. Ja vaikka olisiki, niin ei se ainakaan minua haittaa, jos sitten teitä muita?:)
        Ja mistäs tiedät, että Heekuli nauttii nimenomaan Olvia?:)) Onko se joku tamperelainen tapa?:)))
        Minä ainakin mieluummin kunnon Vodkaa:DDD

• heekuli
        Narttu kirjoitti:

pih,nyt rauhoitutaan lähimmät 2-3 viikkoa.Kiitos vaan kannanotoista.Kyllä tämä tästä taas...........

• Pirre*

ossipessi terveisistä..:)

Tuuhan taas..

• n52

Tosi kiva "kuulla" sinustakin jotain.
      Se tuo elo on tainut sinuakin pitää pois koneen ääreltä?
      Kerro nyt jotain!
      Uusi resepti?........=)

• ossipessi

Aivan oikeassa olet, on ollut eloa ja muutakin mukavaa:)
        Yrittänyt punajuurista tehdä jtn, mutten aina onnistunut:)) Sinä taidat olla se ainoa, joka osaa neuvoa niissä asioissa:)) Siis punajuuri ja homejuusto miten sen saa yhdistettyä?Ihan pihalla.
        Mitä sinulle kuuluu, anteeksi meni ihan väärässä järjestyksessä, kun oikeasti piti ensin kysyä tämä asia! Mutta tiedät, olen hätäinen ja suolainen ja suonet anteeksi, kun hölmöilen:(:DDD
        Toivon sinulla myös asiat hyvin, niin olin jsn vaiheessa lukaisevani, vaikka vähän olenkin availlut näitä sivuja:DDD

• n52
        ossipessi kirjoitti:

Aivan oikeassa olet, on ollut eloa ja muutakin mukavaa:)
        Yrittänyt punajuurista tehdä jtn, mutten aina onnistunut:)) Sinä taidat olla se ainoa, joka osaa neuvoa niissä asioissa:)) Siis punajuuri ja homejuusto miten sen saa yhdistettyä?Ihan pihalla.
        Mitä sinulle kuuluu, anteeksi meni ihan väärässä järjestyksessä, kun oikeasti piti ensin kysyä tämä asia! Mutta tiedät, olen hätäinen ja suolainen ja suonet anteeksi, kun hölmöilen:(:DDD
        Toivon sinulla myös asiat hyvin, niin olin jsn vaiheessa lukaisevani, vaikka vähän olenkin availlut näitä sivuja:DDD

kysymäst.
        Mulla upeasti....=)
        Kyllä se kuultaa immeisen tekstistä kun on hyvä olo (niin myös sinun)...(=

Sä niinku mimmosta safkaa?
        Salaattia,laatikkoa,keittoa?

Ainahan sä voit tehdä perinteisesti esim. paistaa leivitetyt punajuuret ja laittaa homejuustokastiketta?

• ossipessi
        n52 kirjoitti:

kysymäst.
        Mulla upeasti....=)
        Kyllä se kuultaa immeisen tekstistä kun on hyvä olo (niin myös sinun)...(=

Sä niinku mimmosta safkaa?
        Salaattia,laatikkoa,keittoa?

Ainahan sä voit tehdä perinteisesti esim. paistaa leivitetyt punajuuret ja laittaa homejuustokastiketta?

Ei tullu hyvää. Ohjeeseen kuului punajuurien ja homejuuston lisäksi ananasmurskaa, suolaa, mustapippuria ja ruokakermaa. Ihan ohjeen mukaan tein, mutta jotain kyllä meni pieleen, kun ei maistunut edes itselleni.
        No sehän ei ole uutta minulle. Epäonnistumisten kautta sitä on ennenkin opittu.
        Kiitos tuosta sinun ohjeesta, kokeilenkin sitä.
        Ja hyviä oloja sinulle lämpimästi, pakkasesta huolimatta:)))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3878
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      351
      3011
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      11
      1915
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1635
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1099
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      944
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      781
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      67
      769
    Aihe