100-jalkainen, kuinka paljon F37:ää ja kuinka paksulla puikolla vedellään ja kuinka kauan.
ps. asiallisia vastauksia, kiitos etukäteen.
Jahdeista
11
1725
Vastaukset
- Puikko?
Mikä on kysymys`?
- Näin paksulla
Tuhatjalkaisia saa nykyisin kumistakin. Suosittelen.
http://www.punanaamio.fi/otokat/4983M.jpg
F37??? Tarkoitat varmaan yleistä rakenneterästä, josta SFS-standardissa käytetään tunnusta Fe 37?
Puikkopaksuus plootun paksuuden mukaan. "Esabin rautaliima" OK 48 tai vastaavat puikot kelpaavat vallan hyvin.
Nykyisin kylläkin vedetään mieluummin MIGillä. Jahtiin käyttäisin Corten-terästä enkä Fe 37:ää.
Haepas kaupasta parin sadan gramman paketti jahtimakkaraa, istu mahtijakkaralle ja mätä naamaasi, niin pääset jahdin makuun sinäkin.- Hitsari
Justiinsa Fe 37, sitä meriterästähän(kelluvaa)minä, vaikuttaako muuten saumoissa paljonkin heikentävästi se että hiiliatomi keskittyy keskelle eikä jää laidoille katselee kun lämpötila saavuttaa 700 astetta celssiusta, nimittäin se voi revetä jos oikein tyrskyää?
- vaikuttaa
Hitsari kirjoitti:
Justiinsa Fe 37, sitä meriterästähän(kelluvaa)minä, vaikuttaako muuten saumoissa paljonkin heikentävästi se että hiiliatomi keskittyy keskelle eikä jää laidoille katselee kun lämpötila saavuttaa 700 astetta celssiusta, nimittäin se voi revetä jos oikein tyrskyää?
ilman muuta,joten pidä se atomi kohdallaan.
- liikkeitä
vaikuttaa kirjoitti:
ilman muuta,joten pidä se atomi kohdallaan.
sulan
- muuta
Hitsari kirjoitti:
kannattaa lämpökäsitellä koko purkki sitten valmiina.
- lämpötila
Hitsari kirjoitti:
695 celsiukseen niin hiili leviää hyvin.vähän hitaasti toi puikko sulaa sillä lämpötilalla. maltti on valttia!!! ei myrskyssä repeä,voit vaikka jäitä murskata!
VOI JEEEEESUS..... - Hitsari
liikkeitä kirjoitti:
sulan
Sulan hallinta olisi helpompaa jos olisi silmät kunnossa ,mutta nyt peloittaa tuon 60 tonnin teräslevypinon[Fe 37] purkaminen tuohon halliini, täytyy kai työkkäristä hakea joitakin apupoikia auttamaan sen kanssa.
Muuten onko sulla tietoa miten alumiini korina toimisi, jos nimittäin pulteilla kiinnittäisi bodiin? - Hitsari
muuta kirjoitti:
kannattaa lämpökäsitellä koko purkki sitten valmiina.
Olen puukkoja karkaissut ja päästellyt ja vanhoja amerikan autoja entisöidessäni peltiä oikonut lämmöllä, mitä tarkoitat lämpökäsittelyllä?
Ymmärtääkseni esimerkiksi räjäyttämällä bodeja tehdessä täytyy kireys päästää pois lämmöllä,mutta että kotikonstein, on varsin vaikeaa pienissä tiloissa [1000 neliötä] höhnöttää kosanilla laidat sopivan notkeiksi. - se haasteellista
Hitsari kirjoitti:
Olen puukkoja karkaissut ja päästellyt ja vanhoja amerikan autoja entisöidessäni peltiä oikonut lämmöllä, mitä tarkoitat lämpökäsittelyllä?
Ymmärtääkseni esimerkiksi räjäyttämällä bodeja tehdessä täytyy kireys päästää pois lämmöllä,mutta että kotikonstein, on varsin vaikeaa pienissä tiloissa [1000 neliötä] höhnöttää kosanilla laidat sopivan notkeiksi.mutta päästetäänhän ne paineastioidenkin hitsisaumat. Ei muuta kuin koko hoito tumman punaiseksi ja sopiva jäähdytys sen jälkeen.
- liikkeitä
liikkeitä kirjoitti:
sulan
Vaihda Fe-Al ihan oikeella räjähdyslistalla ja sulan liikkeitä seuraten, unohda pultit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593