Tarvitaanko jotain erikoistyökalua kun vaihtaa parkkivalopolttimet, vai pitääkö ottaa koko umpio irti vai mitä ihmettä?
Ajovalopolttimot sai helposti vaihdettua jokin aika sitten paljain käsin (kun purki puoli keulaa ;-). Parkit ovatkin näköjään hiukan vaikeampi tapaus. Pitääkö kiertää, vääntää, vetää vai työntää?
Autona Passat TDi vm 2001.
Parkkivalon vaihto
7
1944
Vastaukset
- petrisa
Kyllä ne sieltä ulos tulee. Lamppu kantoineen.
- TDi 01
Vietin juuri pari tuntia parkkien parissa. Ei P
- Kimi
TDi 01 kirjoitti:
Vietin juuri pari tuntia parkkien parissa. Ei P
Moi,
Itse vaihdoin -01 vuoden Passattiin ajovalot ja parkit. Ajovalot on helppo vaihtaa.
Parkkien vaihto vaatii pientä sorminäppäryyttä.
Parkit on samassa paikassa kuin pitkät ja lähti irti ainakin itselläni vetämällä ja itse parkki polttimo on kiinni muovisessa "kupissa". Samoin takasin laitto vaatii sormi- ja sihtaus näppäryyttä koska tila jossa parkit ovat on hyvin ahdas. Tässä vielä ohjeistus ajovalojen vaihtoon jonka ole tänne jo kerran laittanut ja on tainnut joku muukin tän linkin tänne laittaa.
http://home.comcast.net/~slashpub/headlights/ReplacingHeadlightBulbs.pdf
-Kimi- - Kyllä se siitä
Voisiko vähän tarkentaa? Tällaiset kommentit ovat urpoja.
Onko käännettävä johonkin suuntaa vai riittääkö vain että vetää?
- Nistipassa..
Ohjeen mukaan pelkkä vetäminen riittää.
- Hanurista
entä jos ei lähde pelkästään vetämällä?
- huolensa_kullakin
Ei se lähdekään, jos peukalo on keskellä karvaista kämmentä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774