Niin että onko koirapuistoja savonlinnassa? En kyllä usko...mutta jos jossain jumalan selän takana on ni kertokaa
Koirapuistoja?
4
621
Vastaukset
- mimmi
kellarpellossa.. muistaakseni siinä kirjaston/päiväkodin lähettyvillä.
tosin minä ainakaa en kyl kellarpellon "koirapuistoon" koiraani veis noitten viime aikaisten juttujen perusteella.- minä
Joo kellarpellossa on siellä kirjaston luona..se on kyllä kamalassa kunnossa sitä ei kunnosteta ollenkaan..itse kävin joskus siellä mutta en todellakaan veisi koiraa sinne nytten koska on niin paljon noita myrkytyksiä ollut.
Sekä ravikujalla oli heitetty takapihalle lihan pala jossa rautalankaa sisällä.. :(
itse käyn nykyisin joko metsässä tai sitten jäällä juoksuttamassa koiraa..sinne tuskin kukaan hullu käy mitään myrkkyjä viljelemässä..
Toivotaan vaan että tekijä jäisi kiinni.. - koiralleni
minä kirjoitti:
Joo kellarpellossa on siellä kirjaston luona..se on kyllä kamalassa kunnossa sitä ei kunnosteta ollenkaan..itse kävin joskus siellä mutta en todellakaan veisi koiraa sinne nytten koska on niin paljon noita myrkytyksiä ollut.
Sekä ravikujalla oli heitetty takapihalle lihan pala jossa rautalankaa sisällä.. :(
itse käyn nykyisin joko metsässä tai sitten jäällä juoksuttamassa koiraa..sinne tuskin kukaan hullu käy mitään myrkkyjä viljelemässä..
Toivotaan vaan että tekijä jäisi kiinni..mielellänihän minäkin metsässä käyn, on koiralla ainakin paljon haisteltavaa, eikä juuri tule ihmisiä tai myrkkymakupaloja vastaan. Olisi vaan niin kiva kun vois koirat välillä keskenään leikkiä ja temmeltää. Siitä tulis varmasti niin omistajalle kun koirallekin mahtavan hyvä mieli :)
Niistä myrkyttelijöistä sen verran, että voisivat yrittää asettua toisen asemaan, miltä tuntuu kun perheenjäsen kärsii tai jopa kuolee toisen tyhmyyden takia. Vaikka ei koirista pitäisi, ei toiselle saa kuolemaa tai mitään vammoja tuottaa. Mitenkähän nämä ihmiset pärjäävät esim. työpaikalla sellaisten ihmisten kanssa joista eivät pidä? Myrkkyä kahviin??
- wexi?
on niitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi524207Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal693871- 703378
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963290Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1022299- 352188
- 362049
- 242049
- 382029
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231924