täyttyvät liian usein autoilla, joilla ei ole invakorttia. Mitähän tällaisille kuskeille pitäisi tehdä tai sanoa, jotka terveillä jaloilla kävelevät lyhyen matkan ja antavat pyörätuolilla tai muuten huonosti liikkuvien hakea parkkipaikkansa mistä haluavat? Varmaan kaikki invakortin haltijat mielellään kävelisivät kauempaa jos pystyisivät.
Kauppojen invapaikat
8
1413
Vastaukset
- repe
jou,määki meen aina siihen lapsiparkkiin vaik lapset jo 25v
- Aikuinen
No, kirjoituksesi perusteella se onkin ainoa sinulle sopiva paikka.
Hmmmmmm? Kuka muuten vaihtoi vaippasi äsken ennenkuin otit uuden oluen?
- takastuspiste
Tyypillinen invapaikan käyttäjä on opel asconalla tai vanhalla bemarilla ajava huonokuntoinen ja tapainen nuori,joka ymmärrä invapaikan takoitusta.Tai sitten ne ovat aivoinvalideja!
- invapaikan
Käyttäjä on mustalainen eli siis yksi edellämainituista.
- me väliaikaisesti
pyörätuoliin joutunet parkkeeraamme. Ei ole invakorttia mutta olen pyörätuoliin sidottuna noin pari kuukautta ja kaupassakin pitää käydä.
- just
sama tilanne, neljän kuukauden keppikävely edessä, pitäskö mun kinkata parkkipaikan peräosasta kauppaan
- aina kannattaa kysyä
just kirjoitti:
sama tilanne, neljän kuukauden keppikävely edessä, pitäskö mun kinkata parkkipaikan peräosasta kauppaan
pysäköintilupaa invapaikalle poliisilaitokselta. Kannattaahan se ainakin kysyä niin olis helpompaa asioida kaupoilla.
- vaan
näistä autoista vaan nettiin niin nähän
onko samat tyypit asialla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1311315Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373843Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1093009Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1072347Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin762022Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961751Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.299996Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17770Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143715- 53699