Kun kaikki muut pakkasella hyppivät ja yrittävät liikkua, niin minä päinvastoin yritän olla liikkumatta ja hengittää mahdollisimman vähän. Jos alan hyppimän, niin tuntuu että jäädyn, ja on pakko pysähtyä, ja rauhoittaa hengitys, ja parin minuutin päästä minun ei ole yhtään kylmä. Vaikka minulla olisi puolet vähemmän vaatteita, kuin vieressä hyppivillä ihmisillä. Itse asiassa en ole koskaan käyttänyt esim kalsareita tai kaulaliinaa, tai edes pipoa. Villapaitakin laitan vain jos on yli -20 astetta, muuten päällä on vain tavallinen kauluspaita ja ohut nahkatakki, jalassa farkut. Hanskojakin en yleensä käytä, vaan pidän kädet taskuissa.
Nukunkin huoneessa, missä ikkuna on auki vuoden ympäri, patterikin on aika minimiasetuksilla, ja lämpötila huoneessa on harvoin yli 20 astetta. Ja olen sisällä vain t-paidassa.
Mutta toinen juttu, että kuumuudesta en pidä, ja minua ei saa ulos asunnosta, jos ulkona on yli 25 astetta lämpöä ja aurinko paistaa. Itse asiassa inhoan kun aurinko paistaa. Ja mieluisin lämpötila on kun ulkona on 5-10 astetta.
Olenko normaali?
Olenko outo?
Samsa_
1
270
Vastaukset
- tuo sun kirjoitus
olet varmaan nuori mies...,
lapsena minä juoksentelin "puolialastomana" niinkuin mun äiti asian ilmaisi ja varoitti aina, että muista sitten vanhana kun oot saanu reuman..., pelottaa nyt viiskymmppisenä toi juttu.
Mut luulen, et toi on niin henk.kohtainen toi kuuman ja kylmänsietojuttu, että paras kun kuuntelee omaa kehoaan vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558