Mistä halvimmat HiFi-kamat, vahvistimet, subit yms. ?

Pelle Peloton

Hei,

olen vertaillut hintoja nyt jonkun verran suomalaisten liikkeiden kanssa, mutta kaikki tuntuvat olevan jotenkin .. en nyt kalliista tiedä mutta ei ainakaan halpoja. Eli: mistä halvimmalla suht laadukasta tavaraa ? Itse olen etsimässä vahvistinta/vahvistimia autoon. Myös ulkolaiset liikkeet huomioidaan ehdottomasti, kunhan toimituskulut ovat kohtuulliset!

Seuraavat olen selaillut jo lävitse:

MrLemonaudio
JJ-Tuonti
CarAudio24
Autostudio

18

1557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Urpo
      • urpo2

samaa mieltä urpon kanssa....ja powersetistäkin kannattaa kysyä tarjouksia..............

• jubarska58
    • Pelle Peloton

Kiitoksia vastauksista, täytyypä tutkia

• tosi halvalla!

On, meinaan, niin paljon kuulemma pöllitty taas autoradiokamaa pk-seudulla!
      Tsiikaa tarkkaan keltä ostat ja onks papruja...

• TurboKaaleppi

Morjesta

itse oon ainaki tilannu caraudio24stä (popit omaan autoon) ja mrlemonaudiosta (halvemmat popit muijan autoon), molemmilta on tullut paketit nopeeta ja hyvin on soinu. ainakin oon kavereille molempia mestoja suositellu, ei oo kauheesti ollu pahaa sanottavaa kummastakaan. caraudioon jouduin alpinen mankan pistämään tossa talvella mutta kyllä se sieltä korjattuna takasin tuli (tosin takasin toimitus siellä päässä kesti 4 viikkoa mutta onneks oli varasoitin tallella).

luulis että noista molemmista saa jotain alennusta jos ostaa enemmän tavaraa kerralla? en ite kyselly mutta eipähän se köyhemmälle mitään maksa. kannattaa varmaan tosiaan kaikista kaupoista kysellä, vähän hintavertailla tai jotain... sitte parhaasta vaa ostaa... autostudiolla oli ainaki iha hyvät takuut niissä vahvareissa mitä kattelin, vaik oliki vähä hintavia, koita löytää ne sulle parhaat vehkeet! (ja koita olla pistämättä paskaks asennusvaiheessa)

• kertokaa

vanha keskustelu mutta kertokaa, minkälaiset laitteet pitää hommata että saa subbarin kuulumaan kun en ite oo niitten kanssa vielä pelannu.. Eli minkälainen vahvari pitää olla että käy tietokoneeseen? ja mistä niitä sais halvimmalla ja kannattaako käytettyä pakettia hommata missä tulee kotivahvari subbari? ja esim. saako tätä huoneeseen kuulumaan: http://www.fanaticaudio.com/shop/aktiivisubwooferit/jbl-gt-basspro-12/

• 4513451

• jeepjep
        4513451 kirjoitti:

JBL GT-BassPRO 12

PC:stä lähtee linjatasoinen signaali ja tuo sanoo, että on kaiutintasoinput, ei hyvä. Tämä parempi:

http://www.thomann.de/fi/kustom_pa112s.htm

eikös tuo ole vaa kitaralle ja mikille sopivat liittimet?

• henrik ijäs72

canonin kajarit oli ja liian kallista

• yellow 72

mun sukset yläkerrassa
        ja monot jos sopii

• kassakas

minkä ihmeen takii et mee vaikka giganttiin ja osta sieltä tietokoneeseen sopivaa kajarisetti? Ei oo mitään järkeä laittaa autoon kuuluvia laitteita tietokoneeseen kiinni.

• en tiedä

jos subbarin haluu jytisemään ja menee giganttiin nii sieltä et löydä alle 250e kajari settiä missä subi kuuluu ja tömisee? tai en oo kyllä varma saako gigantista alle 150e sellasta settiä?

• kassakas
    • Kysy tarjous!
      • z623

kyllä luulis soivan basson puolet paremmin? Vai löytyykö tota gigantin paketin omistajan mielipidettä?

• Bassholist

Omistan z623 ja ei mitään moittimista. Nätisti paukkuu kaikilla volumeilla, bassoa saa säädettyä hyvin ja äänenlaatu on ainakin omaan amatöörikorvaan oikein hyvä. Hintansa arvoinen ostos on ollut, suosittelen kaikille ja varsinkin näille bassoholisteille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      43
      2218
    2. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      65
      2088
    3. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      121
      1950
    4. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      393
      1697
    5. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      104
      1655
    6. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1484
    7. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
      Sinkut
      182
      1102
    8. Raamatullinen kaste

Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu
      Kaste
      53
      967
    9. Mitkä asiat kaivatun ajattelussa

Ihmetyttävät? Mikä on tullut yllätyksenä?
      Ikävä
      75
      945
    10. Mitkä olisivat kolme tärkeintä

vihjettä kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      909
    Aihe