Efexorista

Niina

Hei,
Viekö Efexor halut? Onko kokemusta asiasta?
Cipramil vei halut kokonaan ja jouduin ne lopettamaan. Olen ollut ilman lääkitystä monta kuukautta ja halut ovat hieman palautuneet. Kuitenkin tiedän, että lääkitys pitäisi aloittaa uudelleen, sillä mieliala on jatkuvasti maassa.
Lääkärini määräsi Efexorin, joka kuulema piristää, ei lihota. Onkohan noin?

9

1288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toipumassa oleva

Ei ole lihottanut tai vienyt seksihaluja.

• shitteri

mulla efexor pisti hormoonit ihan sekasin. menkkoja ei tullu kuukausiin jne...

• dim

Mulla efexor vei halut. Ja nostaa ahdistusta. Tuntuu siltä ettei se lääke muutenkaan sovi mulle, mutta lääkäri ei suostu vaihtamaan koska kuulemma TIETÄÄ että se on mulle paras mahdollinen. Pelottaa lähtee sitä yksin lopettamaan koska ne vierotusoireet on ihan käsittämättömän hirveet. mulla on päiväannostus 150mg. Oon vähän päälle vuoden syönyt niitä.

• glassheart

ite kans syöny yli vuoden tuolla 150 mg per päivä annostuksella.. itsariyrityksestä pari viikkoo.. kattoo mitä lääkärit keksii.. varmaan nostaa sitä annostusta satasella... perseestä koko efexor

• yksilöllisiä

mut ei vie ainakaan niin pahasti haluja kuin cipralex. Vaihdoin 2kk sitten efexoriin ja halut palaillu pikkuhiljaa.

• Markus

..Efexor sai aikaan katastrofin. Seksihalut hävisivät, eivätkä koskaan palanneet vaikka lääkityksen lopetin.

Jos sinun on ihan pakko käyttää jotain masennuslääkettä, niin kokeile Aurorixia. Se toimii eri mekanismilla, eikä aiheuta niin helposti seksisivuvaikutuksia.

SSRI- ja SNRI-lääkkeissä piilee pysyvän tuhon vaara, josta olen aiemmin kirjoittanutkin palstalle.

• pään sekoittaa

ainaskin. Parasta siinä on ne hullut unet :)

Muuten tulee aika munaton olo. Erektio olematon ja sitten kun vaivoin pääsee hommiin koko juttu puolessa minuutissa ohi.

Ja tämäkin vain kun pitää efessä taukoja, muuten ei hommaa pelaa ollenkaan.

Välillä tulee ihme ajatuksia hereilläkin. Alkaa funtsia, pitäisikö raiskata joku ventovieras.
      Vaikka ei siitä tietysti mitään tulisi, kun ei pelitä, mutta jotenkin sotkee tuon seksielämää säätelevän paikan nupissa.

Kannattaa varoa. Minä en uskalla enää syödä kun irti pääsin.

• Niina

Pitkästä aikaa täällä lukemassa vastauksia.
        Kiitos niistä! En ole aloittanut lääkitystä, vaikka aloitekyvyttömyys ja väsymys vaivaa.
        Sais jonkun hyvän vitamiini hivenainevalmisteen, niin kokeilis sitä auttaisko.

• Tosi on
        Niina kirjoitti:

Pitkästä aikaa täällä lukemassa vastauksia.
        Kiitos niistä! En ole aloittanut lääkitystä, vaikka aloitekyvyttömyys ja väsymys vaivaa.
        Sais jonkun hyvän vitamiini hivenainevalmisteen, niin kokeilis sitä auttaisko.

Kokeilkaapa semmoista masennuslääkettä kuin MDMA, maailman parasta ja vahvinta, vaikutus alkaa 45 minuutin kuluttua ja vaikutus takuu varma -huomaat että et ole itseasiassa koskaan edes ollut masentunut ja kaikki ongelmasi ovat ratkenneet.

Kuuria ei tosin voi jatkaa kovin pitkään ja tohon on aika vaikea saada reseptiä ;)

Ai niin ja haittapuolet, mikään ei tunnu enää miltään -ei koskaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3645
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      25
      3202
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2845
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2633
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1718
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1660
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1487
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1455
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1444
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      27
      1415
    Aihe