No en tiiä, mutta laitan nyt koska ite en tajua tätä asiaa. :D
Siis:
Jos velho/noita oppilaat ei saa taikoa muualla kuin koulussa miten he tekevät sitten kotiläksynsä esim. kotona? Vai onko läksyt niikun teoriamuotoisia vai?
Oon miettiny tota, enkä oikein oo saanu vastausta kysymyksiin. :D
Asia kysymys, ;D
5
282
Vastaukset
- zerg
Ne ei saa kotiin mitään läksyjä, koska nehän on tylypahkassa koko lukuvuoden ja tekee siellä ne läksyt. Ja jos on lomia esim. joululoma, kesäloma ym. niin ei ne lomille saa läksyjä.
- bungie
Kyllä noidat/velhot saavat kesälomaksi läksyä, mutta ne ovat mm. esseitä tai muuta vastaava.
Monestihhan ollaan kuvattu, kun Harry salassa tekee läksyjä peiton alla, esim. aine noitavainoista.- Winky
läksyt on teoriallisia. :) no kiva, niin mä aattelinkin. :D
- sirius <33
...kyllähän Harry siinä kolmoses(leffas)taiko "valois" loitsun, eiks vaa??
- saara
sirius <33 kirjoitti:
...kyllähän Harry siinä kolmoses(leffas)taiko "valois" loitsun, eiks vaa??
missä kohin? kesälomalla varmaankin. elokuvassa taisi ainaskin taikoa, kirjasta en ole varma..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi504177Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal673847- 703358
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963270Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no992273- 352168
- 242039
- 362029
- 382009
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231914