NOD32 antivirusjärjestelmä

PekkaTapio

21

12901

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EuroSecuresta
      • Aika

Kauan saada ne koodit joilla saa ladattua sen commercial version. Tilasin viime torstaina ja tänään laitoin tukeen mailia että eipä kuulu koodeja. Puoli tuntia siitä niin jopas postilaatikko rämisi.

On kyllä erittäin hyvä ja kevyt antivirus ohjelma, ei pahemmin kuluta koneen tehoja eikä muistia. SUOSITTELEN!

• Niin joo
        Aika kirjoitti:

Kauan saada ne koodit joilla saa ladattua sen commercial version. Tilasin viime torstaina ja tänään laitoin tukeen mailia että eipä kuulu koodeja. Puoli tuntia siitä niin jopas postilaatikko rämisi.

On kyllä erittäin hyvä ja kevyt antivirus ohjelma, ei pahemmin kuluta koneen tehoja eikä muistia. SUOSITTELEN!

sekä kevyt että huomaamaton mutta ei löydä mm. troijalaisia jos ne on pakattu.

Lisäksi ärsyttävä piirre on se ettei osaa deletoida, vaan pitää tehdä se manuaalisesti jos pöpö ei ole ohjautunut karanteeniin.

On jokatapauksessa parempi kuin F-Secure tai Norton.

• Minulla
        Niin joo kirjoitti:

sekä kevyt että huomaamaton mutta ei löydä mm. troijalaisia jos ne on pakattu.

Lisäksi ärsyttävä piirre on se ettei osaa deletoida, vaan pitää tehdä se manuaalisesti jos pöpö ei ole ohjautunut karanteeniin.

On jokatapauksessa parempi kuin F-Secure tai Norton.

Ainakin löytää pakatut troijalaiset, mulla on USB-tikulla iso kasa viruksia (koetarkoituksessa). Testasin tuota NOD32:sta RAR paketissa olevalla WIN32 Trojan Bot Variantilla ja kyllä älähti.

• Niin joo
        Minulla kirjoitti:

Ainakin löytää pakatut troijalaiset, mulla on USB-tikulla iso kasa viruksia (koetarkoituksessa). Testasin tuota NOD32:sta RAR paketissa olevalla WIN32 Trojan Bot Variantilla ja kyllä älähti.

horjua kun Ewido löysi kaksi troijalaista.

Nettisurffailuun erittäin tehokas, mutta rar-paketista löytyi tosiaan kaksi troijalaista.

Mulla tosin on vanhempi versio Nodista kuin se mikä on noissa testeissä pärjännyt kohtuullisesti.

• Eset
        Niin joo kirjoitti:

Nettisurffailuun erittäin tehokas, mutta rar-paketista löytyi tosiaan kaksi troijalaista.

Mulla tosin on vanhempi versio Nodista kuin se mikä on noissa testeissä pärjännyt kohtuullisesti.

NOD ei tarkistakaan reaaliaikaisessa suojauksessa pakattuja tiedostoja. Turhaa työtä ja tehon kulutusta. Se olisi tunnistanut ne heti kun olisit purkanut paketin.

• saat

Tukea Suomem kielellä, ilmaiseksi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• on PARAS
        Niin joo kirjoitti:

Höpö höpö
        Lueppa testi:
        http://www.av-comparatives.org/seiten/ergebnisse/report10.pdf

• euro sinne tänne
        saat kirjoitti:

Tukea Suomem kielellä, ilmaiseksi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ei merkaa mitään, kun homma toimii, suomen kieliset ohjeet ja apua puhelimella. vot vot!!

• EuroSecure on kalliimpi

Katso tollo hintoja: EuroSecuresta 32 alv = 40 egee!!!

• katsoppas

NOD32, nopein antivirus-ohjelma ruotsalaisen tietokonelehden MikroDatorn:in mukaan

Tietokonelehti MikroDatorn oli testannut viruksentorjuntaohjelmia syys-lokakuun numerossaan, ja NOD32 oli osoittautunut nopeimmaksi kymmenestä testatusta tuotteesta.

”Antivirus-ohjelma joka erottuu selvästi muista oli NOD32 […] NOD32 piti pintansa useimmissa suoritustesteissämme. Koko kovalevyn täydellinen virus-skannaus kesti vain kaksi minuuttia ja kaksi sekuntia, verrattuna useimpiin muihin virustorjuntaohjelmiin jotka tarvitsivat viidestä seitsemään minuuttiin suoriutuakseen samasta tehtävästä"

MikroDatorn testasi myös mikä vaikutus eri viruksentorjuntaohjelmilla oli tietokoneen kokonaissuoritukseen. NOD32 erottautui edukseen tässäkin testissä:

"NOD32 ei heikentänyt tietokoneen suorituskykyä juuri lainkaan. Pyöristimme tuloksen nolla prosenttiin … Ohjelma kuormitti niin vähän tietokonetta, että sitä tuskin pystyttiin mittaamaan Sysmark 2000-testiohjelmalla."

Epäilemättä Eset-kehittäjät ovat tehneet ilmeisen hyvää työtä kehittäessään NOD32:n. NOD32 on sekä erittäin hyvä löytämään virukset, että toimii salaman nopeudella vaikuttamatta kielteisesti tietokoneen suorituskykyyn.

Onneksi olkoon, Eset!

• ostaa...
      • palvelu

"Iinetillä paras palvelu, suomenkieliset ohjeet! "

Mulla oli vaikeuksia asentamisen kanssa, en osannut poistaa edellistä Norman-ohjelmaa. Soitin Iinteille, laittoivat heti poisto-ohjeet, ja neuvo puhelimessa koko poiston ajan miten tehdään.
        Siinä mallia isommillekin firmoille!

• Jaa
    • NOD32 IINETISTÄ

Neuvoivat tarkaan puhelimessa miten poistan edellisen virustorjuntaohjelman. Hyvä palvelu!!
      http://www.iinet.fi/tuotteet.php?page=ohjelmistot

• homma toimii

Miten saan norman-ohjelman pois koneesta? Minä toimin kuten iinet neuvoi, kun parempiakaan ohjeita ei tullut. iinetin antamalla purkutyökalulla ja ohjeilla sain hyvin poistettua ja asennettua uudelleen ei ongelmia ja asennuksessa ohjelma poisti joitakin ohjelmia mitä oli koneella.

Voin kertoa että nyt toimii hyvin eikä ongelmia ole ja kun iinetillä on hyvä palvelu ja ystävällinen puhelin palvelu ja sinne pääsee vielä nopeastikin!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      5
      12366
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      4
      11153
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      175
      5075
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      28
      3679
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3524
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      45
      3056
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2779
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2148
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      37
      2117
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1935
    Aihe