Jos pakkasta -15 ja yli niin niin häisiövalo syttyy palamaan lähes päivittäin.Signature alle 1000km ajettu,kolme kertaa korjaamolla ja huomenna taas.Huollossa levittelevät käsiä ja sanovat,että kaikki on kunnossa?
sebring moottorin häriövalo
23
7841
Vastaukset
- ominaisuus kenties?
Että jos pitää pari tuntia lohkolämppäriä päällä ennen starttia niin se aiheuttaa jonkun virheilmoituksen.
- Nimetön
viat ovat olleet:vaihteiston häiriö(ei kierrä öljy kylmänä),käy vajailla pytyillä.
- ei moottorin häiriövaloa
Myöskään lohkolämmittimen käyttö ei ole saanut valoa palamaan.
- Scy
Nämä on kyllä taas ihan provoilijoiden kirjoitelmia, luulen minä.
Itsellä on ollut LX Sebring kohta kaksi vuotta ja takana kilometrejä 35 tuhatta. Ei ole auton kanssa mitään ongelmia ollut, ei kesäisin eikä talvisin.
Talvellakin lähtee 25 asteen pakkasessa ilman lämmittimen käyttöä kuin palmun alta, joskin 30 asteessa alkaa ohjaustehostin pitämään jäykistyneiden öljyjen takia "urinaa", joka on tuttua muista autoista jo 10-15 pakkasissa.
Joten vähän epäilisin, että kirjoituksen aloittaja on provoilija, joka ei ole käynyt koeajamassakaan kyseistä autoa, puhumattakaan sen omistamisesta.
Jos vikavalo nimittäin palaa päivittäin, auton diagnostiikka rekisteröi varmasti jonkin vikakoodin moottorinohjausyksikön vikamuistiin ja huollossa ei todellakaan tarvitse "levitellä käsiä" asian suhteen, vaan muistista löytyy lukulaitteella koodi, joka osoittaa viallisen osan --> osa vaihtoon ja homma kuntoon.
Mutta kun todellisuudessa mitään tämmöistä ei varmaan ole edes tapahtunut, niin asiaa on oikeastaan turha kommentoida...- susi
Viat:vaihdelaatikko(ei kierrä öljy kylmänä),moottori käynyt vajailla pytyillä.Todellakin olen omistanut tämän auton kaksi viikoa.
- Igor
susi kirjoitti:
Viat:vaihdelaatikko(ei kierrä öljy kylmänä),moottori käynyt vajailla pytyillä.Todellakin olen omistanut tämän auton kaksi viikoa.
Myy pois niin pääset huolistasi. Tarjoan 20.000 ja käteiskauppa.
- ake
onko kaikki kirjoitukset Chryslerin vioista provoja? Niitähän on tällä palstalla muitakin, jopa noista oudoista häiriötilanteista...
"Asiantuntevista" huolloista on myös riittävästi kommentteja/kokemuksia.
Itselläni on Chrysler kauppakassina enkä silti ole puolustelemassa sen erinomaisuutta vaan uskon että näissä ropposissa on vikoja samalla tavalla kuin muissakin nykyautoissa. Vai onko tämäkin provo? - susi
ake kirjoitti:
onko kaikki kirjoitukset Chryslerin vioista provoja? Niitähän on tällä palstalla muitakin, jopa noista oudoista häiriötilanteista...
"Asiantuntevista" huolloista on myös riittävästi kommentteja/kokemuksia.
Itselläni on Chrysler kauppakassina enkä silti ole puolustelemassa sen erinomaisuutta vaan uskon että näissä ropposissa on vikoja samalla tavalla kuin muissakin nykyautoissa. Vai onko tämäkin provo?Ei todellakaan ole provo.Huomenna tarkoitus vaatia korjaamaan ongelmat.Ei riitä ,että testerillä kuitataan ongelma pois.
- Scy
susi kirjoitti:
Ei todellakaan ole provo.Huomenna tarkoitus vaatia korjaamaan ongelmat.Ei riitä ,että testerillä kuitataan ongelma pois.
Siis jos on pakasta vedetty tuliterä Sebring Signature alla, jossa tuhannen kilometrin jälkeen ei normaalissa talvipakkasessa
1. pyöri kaikilla pytyillä
2. kierrätä vaihdelaatikon öljyjä
niin minä veisin koko paskan takaisin liikkeeseen ja vaatisin uuden tilalle. Tuo on kyllä joku maanantaikappale, sillä ei ole vastaavaa vikaa kuulunut aikaisemmin mistään Chryslerin omalla 2.7 V6-koneella Chryslerin omalla 4-portaisella autostick-laatikolla, vaikka autoa on suomessa myyty jo viisi vuotta.
Itsellä on 2004 -mallinen LX, joka on siis käytännössä sama vehje kuin tuo Signature edition, eikä kyllä mitään tuommoisia ongelmia ole ollut kesällä eikä talvella.
Vie takaisin liikkeeseen ja vaadi niiden korjaamaan tuommonen. On tuo nyt kumma jos uusi auto ei toimi normaalissa pikkupakkasessa.
Itselläni on ainakin tähän mennessä ollut semmoinen käsitys, että Sebringit ovat luotettavia autoja nimenomaan tekniikaltaan ja sähköiltään, vaikka eivät ehkä sisustuksen viimeistelyn tai rengasmelun tai muun sellaisen "esteettisen" puolen osalta kunnostaudukaan niin hyvin.
En tiedä liekö laatu sittemmin huonontunut, kun tuommoistakin voi sattua.
Kerrotko vielä miten se nyt siis oireilee? Mistä oireesta päättelet, että käy vain neljällä-viidellä pytyllä? Mistä päättelet, että öljy ei kierrä automaattilaatikossa? - susi
Scy kirjoitti:
Siis jos on pakasta vedetty tuliterä Sebring Signature alla, jossa tuhannen kilometrin jälkeen ei normaalissa talvipakkasessa
1. pyöri kaikilla pytyillä
2. kierrätä vaihdelaatikon öljyjä
niin minä veisin koko paskan takaisin liikkeeseen ja vaatisin uuden tilalle. Tuo on kyllä joku maanantaikappale, sillä ei ole vastaavaa vikaa kuulunut aikaisemmin mistään Chryslerin omalla 2.7 V6-koneella Chryslerin omalla 4-portaisella autostick-laatikolla, vaikka autoa on suomessa myyty jo viisi vuotta.
Itsellä on 2004 -mallinen LX, joka on siis käytännössä sama vehje kuin tuo Signature edition, eikä kyllä mitään tuommoisia ongelmia ole ollut kesällä eikä talvella.
Vie takaisin liikkeeseen ja vaadi niiden korjaamaan tuommonen. On tuo nyt kumma jos uusi auto ei toimi normaalissa pikkupakkasessa.
Itselläni on ainakin tähän mennessä ollut semmoinen käsitys, että Sebringit ovat luotettavia autoja nimenomaan tekniikaltaan ja sähköiltään, vaikka eivät ehkä sisustuksen viimeistelyn tai rengasmelun tai muun sellaisen "esteettisen" puolen osalta kunnostaudukaan niin hyvin.
En tiedä liekö laatu sittemmin huonontunut, kun tuommoistakin voi sattua.
Kerrotko vielä miten se nyt siis oireilee? Mistä oireesta päättelet, että käy vain neljällä-viidellä pytyllä? Mistä päättelet, että öljy ei kierrä automaattilaatikossa?Ajaessa ei huomaa mistään mitään.Toimii kuin enkeli.Huollssa testeri on ilmoittanut kyseiset häiriöt.En vielä tiedä mikä on huominen vikailmoitus.Nyt on kuitenkin liikkeen otettava tosissaan nämä viat.
- jermu
susi kirjoitti:
Ajaessa ei huomaa mistään mitään.Toimii kuin enkeli.Huollssa testeri on ilmoittanut kyseiset häiriöt.En vielä tiedä mikä on huominen vikailmoitus.Nyt on kuitenkin liikkeen otettava tosissaan nämä viat.
Kyseistä autoa aletaan toimittaa suomeen vasta toukokuusssa!!!!!!!
- susi
jermu kirjoitti:
Kyseistä autoa aletaan toimittaa suomeen vasta toukokuusssa!!!!!!!
Minuulle ne toimitti nyt tammikuussa.
- -----------------
mulla neonissa oli sama ongelma.siis näin pakkasta esim,-15 auto lämmityksessä 8 tuntia ja sillä aikaa ilma lauhtui esim,-2 asteeseen.pitkä lämmitys antoi vika singnaalin koska tietokone ymmärsi että moottorin lämpö ja ulkoilman lämpö sama.ohjelma päivitettiin ja häiriölista tyhjennettiin.neuvoksi annettiin myös tällainen toiminta.laita virta päälle ja odota 15sek.kuuluu plim toinen 15sek ja kuuluu jälleen plim.sen jälkeen voit startata normaalisti.tämä virran päällä pitäminen kuulemma on koko systeemin tarkistus ja sen pitäisi estää turhien hälytysten pääsyä loki tietoihin.tiedoston koko on rajoitettu ja kun lista tulee täyteen syttyy moottorin ohjausyksikön keltainen valo palamaan.
- ake
vuosimalli ja vaihteisto?
- ---------------
ake kirjoitti:
vuosimalli ja vaihteisto?
2003 autostick automaatti.ajettu nyt 34000km
- susi
ake kirjoitti:
vuosimalli ja vaihteisto?
vaihteston tyyppimerkintää en tiedä.
- joki
mulla kanssa kerran sama juttu, syyksi ilmoitettiin yhden pytyn sytytyshäiriö.
- samvirta
Sama vika neonissa, jo toinen kerta tänä talvena kun valo syttyi, syynä vaihteiston ohjausyksikön toimintahäiriö. Ongelma esiintyy kun pakkasta on noin -25. Vika on hetkellinen vaihteisto menee vikatilaan pakkasella mutta rupeaa toimimaan jo muutaman sadan metrin ajon jälkeen normaalisti, mutta valo jää palamaan.
- SeppoIisakki
Huvikseen ainakin täällä vilkuttaa Sebringissä tuota valoa. Mukamas pitäisi viedä heti huoltoon, mutta kun huollossa eivät osaa sanoa mitään, niin miksi suotta? Muutaman kerran on 3 vuoden aikana noin käynyt, mutta eipä pahemmin kiinnosta. Opettelisivat kolvaamaan paremmin juotokset siellä rapakon toisella puolella.
- Sebring mies
Joko vika selvisi? Missä olet autoa käyttänyt? itsellä 05 sebring ja toiminut hienosti ( ainakin vielä)
- Anonyymi
Sebring mies kirjoitti:
Joko vika selvisi? Missä olet autoa käyttänyt? itsellä 05 sebring ja toiminut hienosti ( ainakin vielä)
Minulla 2006 2,7 sebring eikä käy kaikilla pyttyillä kun menin vaihtamaan tulpat ja nyt vaihtoin kolmannen kerran mutta epäilen puolaa joka menee tulpalle tai johto poikki
- Anonyymi
Mitä sanovat kokeneet remontimiehet
- Anonyymi
Vaihteisto on automaattinen autostickki-rikki.
Tässä on kuusi vaihdetta taakse ja yksi eteen.
Tässä on uusi käänteinen easy ohjaus järjestelmä
Käänteinen tarkoittaa sitä että kun rattia kääntää vasempaan niin etupyörät kääntyy oikeaan. Jos rattia kääntää oikealle niin pyörät kääntyy vasempaan.
Tähän oli aluksi vaikea tottua ja monesti meni ojaan kun käänsin vasempaan niin auto syöksy oikealle ojaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1313700- 851875
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151671Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541382Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1161230VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu921218- 681099
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi311087- 67985
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k101965