Yksikään auto ei näinä päivinä lähde ilman ydinvoimaa.Ja Lada kuuluu niihin huonoimpiin
Lähte kun lämmittää!
8
463
Vastaukset
- heinh-5r
kun sanon että lada lähtee pakkasella kun palmun alta
- Ei ainakaan minun
Lada, joka oli työautona. Se lähti huonommin kuin kaasarikoneinen Opel Kadett. Ladani oli vm. -89 1200 Sport. En muuten ikinä osta toista ladaa. Jätti kolme kertaa tielle yhden talven aikana.
Eka kerran Virranjakajan akselista meni Boorit paskaksi, jolloin sytytys heitti häränpyllyä ja matkanteko loppui siihen. Auto oli silloin puoli vuotta vanha ja 10 000 ajettu.
Toinen kerta oli viikon päästä, kun bensapumppu lopetti toiminnan. Kalvo rikki. Taas hinaukseen.
Sitten meni pari kuukautta ja kondensaattori meni virranjakajasta. Ei lähtenyt käyntiin työpaikan pihalta. Taas hinaukseen. Auto vaihtui 88 corollaan, joka oli vähintäänkin yhtä lämmin sisältä kui tuo lapukka ja parempi käynnistymään kovilla pakkasilla.
En enää koskaan osta ladaa.
- kurkkaappas
parkkipaikalle,ja laske montako länsiautoa on narunjatkona sähkötolpassa. Jos näet sellaisen,niin mietitkö mitäköhän varten se on laittanut autonsa sähkötolppaan kiinni.
- Ottomoottori
Jos ei bensiiniä käyttävä ja synteettisellä voideltu hyväkuntoisella akulla varustettu ajokki lähde Suomen pakkasissa käyntiin, se joutaa paaliin.Minulle narussa pitäminen tarkoittaa nopeampaa moottorin lämpenemistä ja sen seurauksena nopeaa hytin lämpenemistä.
Ladoja minulla on ollut vsta -73, eikä yhtään lähtemätöntä kertaa ja pahimmillaan oli -51 mittarissa.tolpasta silloin, vaan lähtemättä jäi moni edes tolpasta silloin.- Aaro
Lada-kuskeilla on hyvä mielikuvitus ja pakkasetkin ovat heillä kovempia kuin Suomessa on edes mitattu. No, ehkäpä Ladan käynnistäminen on päivän tärkein hetki ja ne hetket, jolloin auto on suostunut käynnistymään, ovat jääneet mieliin.
- voittaja-auto
lada on paras,ei voi muuta sanoa!
- Unski
Lada on ylivoimaisesti markkinoiden heikkolaatuisin auto, siis paras omassa sarjassaan!
- censor
En vain löydä siitä niitä erinomaisia ominaisuuksia hyvällä tahdollakaan.Tien päälle olen jäänyt hirvittävän kylmällä ilmalla.Kaikkia kummallisia vikoja ollut satamäärin.Näitäkö minun pitäisi kehu aja ylistää,vai niin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583