että mieheni menee tänään minun syntymäpäivänäni ex-anoppinsa syntymäpäiville ja näin joka vuosi!
Kun hän ensikesänä täyttää pyöreitä, lähden minä jonnekin hevontuuttiin!
Mielestäni mies käyttäytyy sopimattomasti ja ilkeästi, mutta hän itse ei ole näkevinään siinä mitään väärää.
Miten te näette tämän asian? Olenko pikkumainen?
Onko sopivaa-
51
1911
Vastaukset
- Johtopäätös
Leikkaa matot halki!
Ainakin vakavan keskustelun paikka parisuhteen jatkumisesta. Jotainhan miehesi yrittää viestiö mutta ei ilmeisesti kykene puhumaan.
En voi kuvitella tilannetta, että vaimoni olisi niin ilkeä, että toimisin noin!- ei voi
keskustella. Hän kun on aina oikeassa. Hänen TÄYTYY kuulemma mennä!
- Mene
mukaan!
- tehdä itseäni
typeräksi menemällä mukaan. En edes halua mennä mukaan.
- Ex-anoppi on jo vanha
tehdä itseäni kirjoitti:
typeräksi menemällä mukaan. En edes halua mennä mukaan.
ja ilmeisesti miehellesi tärkeä ihminen
- olisi syytettävä itseäni?
Ex-anoppi on jo vanha kirjoitti:
ja ilmeisesti miehellesi tärkeä ihminen
Ex-anoppi ei ole vanha. Se on hyvin nuorena lapsensa tehnyt ja ex-vaimonsa on miestäni noin 14 vuotta nuorempi. Tärkeydestä en osaa sanoa, mutta jos hän on tärkeämpi kuin minä, hänen oma vaimonsa, niin sitten meidän on varmaan harkittava eroa? En suostu jäämään jollekin EX-ANOPILLE toiseksi huomiossa!
Jos sinä siihen suostuisit, niin se on sinun asiasi. - olet
olisi syytettävä itseäni? kirjoitti:
Ex-anoppi ei ole vanha. Se on hyvin nuorena lapsensa tehnyt ja ex-vaimonsa on miestäni noin 14 vuotta nuorempi. Tärkeydestä en osaa sanoa, mutta jos hän on tärkeämpi kuin minä, hänen oma vaimonsa, niin sitten meidän on varmaan harkittava eroa? En suostu jäämään jollekin EX-ANOPILLE toiseksi huomiossa!
Jos sinä siihen suostuisit, niin se on sinun asiasi.tosi taukki
- sinulle taukki
olet kirjoitti:
tosi taukki
olet taukimpi. Etkö ole koskaan kuullut, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa,niin älä sano sitten mitään.
En keskustele enää kanssasi. - aloitat haukkumisaiheen,
sinulle taukki kirjoitti:
olet taukimpi. Etkö ole koskaan kuullut, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa,niin älä sano sitten mitään.
En keskustele enää kanssasi.harkitsepa MIKSI miehesi arvostaa entistä anoppiaan,mielestäni kunnioitettavaa,ei ole hänen vikans aettä sinulla on sama synttäri
- jatkan...
sinulle taukki kirjoitti:
En keskustele enää kanssasi.kommentista ja vasta jälkeenpäin huomaan että entinen mieheni oli munulle:ilkeä!Mutta hyvä kun ei ole enää elämässäni ja on löytänyt sen oikean!
Tee selväksi miehellesi että hänen käytöksensä loukkaa ja jos ei sitä tajua,niin ihmettelen!Voimia! - korjaus edelliseen
jatkan... kirjoitti:
kommentista ja vasta jälkeenpäin huomaan että entinen mieheni oli munulle:ilkeä!Mutta hyvä kun ei ole enää elämässäni ja on löytänyt sen oikean!
Tee selväksi miehellesi että hänen käytöksensä loukkaa ja jos ei sitä tajua,niin ihmettelen!Voimia!ei munulle vaan minulle!
ps.joka toista yksinkertaseksi nimittää voi katsoa peiliin! - minä (aloittaja)
korjaus edelliseen kirjoitti:
ei munulle vaan minulle!
ps.joka toista yksinkertaseksi nimittää voi katsoa peiliin!EN ole haukkunut ketään yksinkertaiseksi, vaan minua on joku tässä ketjussa haukkunut yksinkertaiseksi. Ja taukiksi.
olet kirjoitti:
tosi taukki
ymmärrä miten tuota juttua ei tajuta? Tottakai oman vaimon synttärit pitää ensiksi huomioida eikä jonkun ex-anopin! Jos sitä välttämättä haluaa anopinki synttärit muistaa,niin sitä voi vaikka edellispäivänä käydä hänen luonaan ja sitten viettää vaimon syntymäpäiväjuhlat vaimon kanssa!
- heekuli
tunnu oikeen normi toiminnalta.Opeta vähän sitä äijääsi ja osta matkalippu sinne hevon kuuseen.Ehkäpä heräileepi tuo juntti sitten..
sitä törppöä enää sisälle ku se tulee sieltä....näytä herralle missä kaappi seisoo! :)
- lähteä
päivätansseihin yksikseni. Pidän hauskaa niin maan....sti! siinähän sitten istuu kotona yksin kun sieltä ex-anopin synttärikahveiltaan palaa.
Nää on sentäs minun syntymäpäiväni. lähteä kirjoitti:
päivätansseihin yksikseni. Pidän hauskaa niin maan....sti! siinähän sitten istuu kotona yksin kun sieltä ex-anopin synttärikahveiltaan palaa.
Nää on sentäs minun syntymäpäiväni.synttäripäivää kaikesta huolimatta! :)
- sinulle*
mii-su kirjoitti:
synttäripäivää kaikesta huolimatta! :)
koitan ainakin saada jotain iloa tähän päivään, äijästä huolimatta. Olen silti hyvin loukkaantunut ja mielestäni aivan aiheesta.
sinulle* kirjoitti:
koitan ainakin saada jotain iloa tähän päivään, äijästä huolimatta. Olen silti hyvin loukkaantunut ja mielestäni aivan aiheesta.
mutta kun meidän naisten on vaan näköjään hyväksyttävä nuo miesten puutteet tuolla ajatuspuolella..ei leikkaa niin ei leikkaa...ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu jne...
- Noi sitten ymmärrän
lähteä kirjoitti:
Nää on sentäs minun syntymäpäiväni.miestä entistäkin paremmin
- aloittajat.
Noi sitten ymmärrän kirjoitti:
miestä entistäkin paremmin
mii-su.
Aika ilkeästi kyllä sanoit. Mitä sinulla on mii-sua vastaan? Mii-suhan on yks kaikkein mukavimpia ja kilteimpiä kirjoittajia palstalla! - joko uusi täällä
aloittajat. kirjoitti:
mii-su.
Aika ilkeästi kyllä sanoit. Mitä sinulla on mii-sua vastaan? Mii-suhan on yks kaikkein mukavimpia ja kilteimpiä kirjoittajia palstalla!tai vähän yksinkertainen
- kaikella rajansa
lähteä kirjoitti:
Nää on sentäs minun syntymäpäiväni.jotka nauttii toisen kiusaamisesta,minunkin nyt entinen mies,kehuskeli kun olimme naimisissa toista naista minulle!Luuli että kaikki on hyvin ja minä vaan kuuntelen,tais ihmetellä kun jätin,tai sitten oli helpottunu kun minä tein sen.
- uutuuteni
joko uusi täällä kirjoitti:
tai vähän yksinkertainen
täällä liittyy yksinkertaisuuteen? Taidat itse olla aika ilkeä ihminen?
- sinulla!
kaikella rajansa kirjoitti:
jotka nauttii toisen kiusaamisesta,minunkin nyt entinen mies,kehuskeli kun olimme naimisissa toista naista minulle!Luuli että kaikki on hyvin ja minä vaan kuuntelen,tais ihmetellä kun jätin,tai sitten oli helpottunu kun minä tein sen.
Ei tämä minun mieheni muita kehuskele kuin minua, mutta nämä hänen ns. pakolliset juhlat entisen sukunsa kanssa minua ihmetyttävät ja loukkaavat.
- Miisua
uutuuteni kirjoitti:
täällä liittyy yksinkertaisuuteen? Taidat itse olla aika ilkeä ihminen?
ytävälliseksi ja kiltiksi olet joko uusi täällä TAI yksinkertainen,näin kirjoitin jo edellisessä joten ilmeisesti olet ainakin jälkimainittua
- en ole
Miisua kirjoitti:
ytävälliseksi ja kiltiksi olet joko uusi täällä TAI yksinkertainen,näin kirjoitin jo edellisessä joten ilmeisesti olet ainakin jälkimainittua
uusi suomi24n keskusteluissa. Minä tiedän että mii-su on ystävällinen, kiltti ja huumorintajuinen ja tiedän myös että sinusta ei voi sanoa samaa. Ole ystävällinen ja mene muualle häiritsemään siitä.
- ja ne juhlat
sinulla! kirjoitti:
Ei tämä minun mieheni muita kehuskele kuin minua, mutta nämä hänen ns. pakolliset juhlat entisen sukunsa kanssa minua ihmetyttävät ja loukkaavat.
olivat jo ennenkuin tulit kuvaan mukaan,jos estät mieheltäsi tämän yhteyden kaivat omaa kuoppaasi
- tiedän
en ole kirjoitti:
uusi suomi24n keskusteluissa. Minä tiedän että mii-su on ystävällinen, kiltti ja huumorintajuinen ja tiedän myös että sinusta ei voi sanoa samaa. Ole ystävällinen ja mene muualle häiritsemään siitä.
Miisun olevan ilkeä,riitaa hasstava ja loukkaava joten.... saan muuten kirjoitella täällä ihan samalla oikeudella kuin sinäkin,taukki-täti
- sitten luulet
tiedän kirjoitti:
Miisun olevan ilkeä,riitaa hasstava ja loukkaava joten.... saan muuten kirjoitella täällä ihan samalla oikeudella kuin sinäkin,taukki-täti
olevasi? Taukki-setä?
Tämä on minun ketjuni ja voin pyytää sinua jättämään tämän keskustelun tähän, riidanhaastajia täällä ei kaivata.
En ole mii-sun koskaan nähnyt haastavan täällä riitaa, joten katso itseäsi vain peiliin, niin näet sen riidanhaastajan siellä. Et voi väittää ettetkö nytkin kokoajan sitä yritä haastaa, joten mene muualle keskustelemaan. Kiitos. - mistään
ja ne juhlat kirjoitti:
olivat jo ennenkuin tulit kuvaan mukaan,jos estät mieheltäsi tämän yhteyden kaivat omaa kuoppaasi
mutta voin itse nostaa ns. kytkintä, kun tarpeekseni saan. Sillä en minäkään juokse ex-anoppini sukujuhlissa, koska katson kerran perheestä (miehestä) eronneeni, jättäneeni myös sen suvun taakseni. Mielestäni se on jonkinlaista väkisin mukana riippumista. Minä ainakin tuntisin itseni aivan naurettavaksi jos roikkuisin exäni suvussa vielä erottuanikin. En tämän paremmin tätä osaa selittää. Se ei vain sopisi kuvioon. Minkä on taakseen jättänyt, se siellä pysyköön.
- en minä,
sitten luulet kirjoitti:
olevasi? Taukki-setä?
Tämä on minun ketjuni ja voin pyytää sinua jättämään tämän keskustelun tähän, riidanhaastajia täällä ei kaivata.
En ole mii-sun koskaan nähnyt haastavan täällä riitaa, joten katso itseäsi vain peiliin, niin näet sen riidanhaastajan siellä. Et voi väittää ettetkö nytkin kokoajan sitä yritä haastaa, joten mene muualle keskustelemaan. Kiitos.olet vain vainoharhainen,et voi kieltää minua kirjoittamasta mihinkään ketjuun,jos haluat valita kenen kanssa kirjoittelet niin avaa oma suljettu yhteisö
- Olen hyvä ystävä
mistään kirjoitti:
mutta voin itse nostaa ns. kytkintä, kun tarpeekseni saan. Sillä en minäkään juokse ex-anoppini sukujuhlissa, koska katson kerran perheestä (miehestä) eronneeni, jättäneeni myös sen suvun taakseni. Mielestäni se on jonkinlaista väkisin mukana riippumista. Minä ainakin tuntisin itseni aivan naurettavaksi jos roikkuisin exäni suvussa vielä erottuanikin. En tämän paremmin tätä osaa selittää. Se ei vain sopisi kuvioon. Minkä on taakseen jättänyt, se siellä pysyköön.
entisen anoppini kanssa,erosin hänen pojastaan,en anopista ja jos nykyisellä miehelläni olisi jotain sitä vastaan en ymmärtäisi mistä syystä
- minulle*
en minä, kirjoitti:
olet vain vainoharhainen,et voi kieltää minua kirjoittamasta mihinkään ketjuun,jos haluat valita kenen kanssa kirjoittelet niin avaa oma suljettu yhteisö
olet varmasti lukenut tämän ketjun joka ainoan viestin läpi, niin kertoisitko minulle missä kohdin esiintyy viesteissäni vainoharhaisuutta? Minä aivan todella haluaisin sen tietää.
Kerro myös minulle se viesti missä minä olen haastanut riitaa, niin pyydän anteeksi sinulta. Käsittääkseni en missään viestissä. - oikeastaan oikeassa.
Olen hyvä ystävä kirjoitti:
entisen anoppini kanssa,erosin hänen pojastaan,en anopista ja jos nykyisellä miehelläni olisi jotain sitä vastaan en ymmärtäisi mistä syystä
tämä ketju on lähtenyt väärille urille jo ilmeisesti aivan alussa. Mieheni saa olla ystävä entisen anoppinsa kanssa jos haluaa, en olekaan sitä kieltänyt. Kyse olikin siitä että tämän entisen anopin syntymäpäivät menevät joka vuosi minun syntymäpäivieni edelle ja meidän syntymäpäivät ovat samana päivänä. Eli hän on nyt entisen anoppinsa syntymäpäivillä ja jätti minut yksin viettämään omiani. Se on minun mielestäni väärin. Hänen olisi aika päättää kenen kanssa on naimisissa, minun vai entisen anoppinsa.
Et voi väittää että et loukkaantuisi itse samassa tilanteessa jos puolisosi asettaisi entisen sukunsa sinun edellesi. - Urmas
mii-su kirjoitti:
mutta kun meidän naisten on vaan näköjään hyväksyttävä nuo miesten puutteet tuolla ajatuspuolella..ei leikkaa niin ei leikkaa...ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu jne...
Urmaksen kyläilemään joskus, niin voisit testata onko minulla paljon puutteita?
- Ei ole miehesi vika
oikeastaan oikeassa. kirjoitti:
tämä ketju on lähtenyt väärille urille jo ilmeisesti aivan alussa. Mieheni saa olla ystävä entisen anoppinsa kanssa jos haluaa, en olekaan sitä kieltänyt. Kyse olikin siitä että tämän entisen anopin syntymäpäivät menevät joka vuosi minun syntymäpäivieni edelle ja meidän syntymäpäivät ovat samana päivänä. Eli hän on nyt entisen anoppinsa syntymäpäivillä ja jätti minut yksin viettämään omiani. Se on minun mielestäni väärin. Hänen olisi aika päättää kenen kanssa on naimisissa, minun vai entisen anoppinsa.
Et voi väittää että et loukkaantuisi itse samassa tilanteessa jos puolisosi asettaisi entisen sukunsa sinun edellesi.jos teillä on sama syntymäpäivä,tutustu tähän ex-anoppin,voi olla vaikka kuinka mukava ihminen
- jatkaa?
Ei ole miehesi vika kirjoitti:
jos teillä on sama syntymäpäivä,tutustu tähän ex-anoppin,voi olla vaikka kuinka mukava ihminen
Olen tavannut tämän muutaman kerran, eikä ole siitä nyt kyse, onko mukava vai ei, vaan ihan muusta.
- tuulia
jatkaa? kirjoitti:
Olen tavannut tämän muutaman kerran, eikä ole siitä nyt kyse, onko mukava vai ei, vaan ihan muusta.
Kutsuppa tää ex-anoppi seuraavana synttäripäivänä teille kylään, juhlitte yhdessä.
Vitsi: uhkaa miestäsi em. asialla, tokeneeko?
ps. tänään oli miun hääpäiväni 40 v. sitten. Urmas kirjoitti:
Urmaksen kyläilemään joskus, niin voisit testata onko minulla paljon puutteita?
sua ole sitten koskaan testattu? ;)
joko uusi täällä kirjoitti:
tai vähän yksinkertainen
se on yksinkertane??? Haloo!! Jos mua vähänki tietäisit nii oisit jo huomannu senkin, että mä kirjotan aina omalla nikillä!!
tiedän kirjoitti:
se on huudella sieltä puskasta...näytä yksikin juttu, missä olen riitaa haastanut tai ilkeillyt?
Jos olen vinoillut,niin en varmaan ole tehnyt sitä ilman syytä!! Seko-setä!- Urmas
mii-su kirjoitti:
se on huudella sieltä puskasta...näytä yksikin juttu, missä olen riitaa haastanut tai ilkeillyt?
Jos olen vinoillut,niin en varmaan ole tehnyt sitä ilman syytä!! Seko-setä!vaan ihanasti ärhentelet.
Urmas kirjoitti:
vaan ihanasti ärhentelet.
Vai ihanasti?! Oisitpa nähny miten mulla nous jo savua ku niin kiukutti toi idiootti-lälly..;))
Onneks on ikkuna auki että toi savu hälvenee..:DD- tyypillisiä
mii-su kirjoitti:
se on yksinkertane??? Haloo!! Jos mua vähänki tietäisit nii oisit jo huomannu senkin, että mä kirjotan aina omalla nikillä!!
Miisun goldeismeja.....
- Miksi siis vastasit
mii-su kirjoitti:
tuohon jos se et muka ollut sinä;DDD JÄIT NALKKIIN;DD
- ???????????
tuulia kirjoitti:
Kutsuppa tää ex-anoppi seuraavana synttäripäivänä teille kylään, juhlitte yhdessä.
Vitsi: uhkaa miestäsi em. asialla, tokeneeko?
ps. tänään oli miun hääpäiväni 40 v. sitten.sinulle (ku en nyt tajunnut että oli, vai on?), mutta minä tulin just takasin juhlimasta omaa syntymäpäivääni. Tosin tänään kävi niin ikävästi että jouduin lohduttajaksi eräälle joka oli juuri menettänyt äitinsä, eli juhlinta jäi väliin loppuvaiheessa. Ainahan se on niin, että ensin kivaa ja sitten jotain ikävää? Minulla ainakin. Tähän on vaan jo niin tottunut, että sekään ei enää haittaa siinä määrin kuin joskus ennen. Lopputulos oli kuitenkin että sain lohdutettua surevaa ihmistä, eikä ihminen ollut enää niin murheenmurtama kuin oli kun hänet tapasin. Onnistuin siis edes siinä syntymäpäivänäni ja tonen asia on etä mieheni kuulemma ei käynytkään tänään anoppilassa, vaan odotti että tulisin kotiin itse. :)
- tässä koko päivä
en minä, kirjoitti:
olet vain vainoharhainen,et voi kieltää minua kirjoittamasta mihinkään ketjuun,jos haluat valita kenen kanssa kirjoittelet niin avaa oma suljettu yhteisö
aikaa vastata, etkä ole vastannut. Ilmeisesti syytöksillesi et löytänytkään pohjaa itsekään. No ihan niinkuin arvelinkin. Olet näköjään niitä ihmisiä joilla on hirveesti sanottavaa: Ei mistään. (Tätä ei tarvinne suomentaa?)
- Halloo!
Miksi siis vastasit kirjoitti:
tuohon jos se et muka ollut sinä;DDD JÄIT NALKKIIN;DD
ottaahan sielläki nyt joku sen järjen kätteen ja katsoo tarkemmin. Minä en ole mii-su, eli turhaan mii-sua siinä epäilet!
Minä olen joku aivan muu ja tuolin juuri takaisin oikein antoisilta syntymäpäivä iltapäiviltä, jotka tosin valuivat iltaan asti, kun oli niin kamalan hauskaa!!!! :)))) Eli jätä mii-su rauhaan, olet ilmeisesti se vainoharhainen, joka muita täällä jatkuvasti vainoharhaiseksi kutsuu. (eikös se niin mene kuin kuvittelee, niin kuvittelee vastauksenkin just niin saavansa?, ) näillekin on oma nimikkeensä muuten. Minun ei tarvinne mainita että mikä, sillä tiedät varmasti jo itsekin mikä.
Toistan nyt varmaan kolmannen kerran: En ole Mii-su. D'ku, sä jäit ite nalkkiin. (toivottavasti et koiran kanssa). Noi sitten ymmärrän kirjoitti:
miestä entistäkin paremmin
ymmärrät,kun ei ressukalle ole edes suotu niitä lahjoja! :DDD
- jokin syy
Asioihin on aina jokin syy. Selvitä syy ja keskustelkaa. Ellei keskusteluun päästä erotkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351738
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151475
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231464- 281458