Tähän tulee pieni arvosteltava tarina:
Perheemme oli saanut sims 2 pelin. Siinä ei ollut lisäosia, olimme aivan innoissamme kun pelasimme yöstä päivään ja päivästä yöhön.
Hankimme kaikki lisäosat ja pelasimme lisää.
käytimme rahakoodia, kunnes tuli tämä koodi boolprop. Se oli minun syytäni. Siskoni väitti että se pilaa koneen. hänen vampyyrinsä oli kuolemaisillaan, koska joutui päivänvaloon.
Siskoni huusi minua ja halusi minun laittavan boolpropin päälle... Siitä se alkoi. Pelasimme boolpropilla ja etsimme lisää koodeja. Seuraavana päivänä meillä oli kaikki siivojan asusta kanikamuun. Mutta sitten kovat ajat alkoivat. Kaverini kysyi puhelimessa miten boolprop kirjoitetaan.. Sanoin etten muista (Huijaus) Pidin sitä omana tietonani. Kaverini oli kerran meillä kun laitoimme boolpropin päälle, hän halusi tehdä oman tyypin. Hän pelasi sillä "Jääkaappityylillä" Sanoin, ettei se ole järkevää. Kaverini suuttui ja jätti minut. Pelasimme kerran, kun eräs tyyppi oli saamassa vauvan. Kone pysähtyi. Sammutimme sen ja käynnistimme uudelleen. Siskoni poisti sen laakson missä tämä tapahtui, hän menetti melkein kaikki siminsä... Sitten siskoni otti boolpropin pois päältä, ja sanoi sen olevan minun syyni..
Seuraavana päivänä siskoni ja sen kaveri loivat tavalliset simit. Siskoni kaveri sanoi:
"Nyt minä näen näissä tavallisissa simeissä jotain, mitä en ollut nähnyt aiemmin."
Olin samaa mieltä. Me kaikki olimme.
Lopuksi toinen siskoni lisäsi:
"Hei täähän on ihanku joku elokuva jossa on onnellinen loppu!"
Sitten tuli hiljaista. Kaikki katsoivat tuota toiselta planeetalta tullutta kummissaan 10 minuuttia.
Tämän tekstin lukijat varmaan nyt ymmärtävät miksi jotkut EIVÄT käytä koodeja ja pelaavat silti niin iloisena. Menetin melkein ystäväni ja sen vuoksi kannattaa kyllä minun vihdoin tajuta, ettei niistä koodeista ole iloa.
Käytimpä kerran boolpropia..
5
376
Vastaukset
- Dolphine
koodeista ei ole iloa, ellei sitten halua vain pelleillä... Mutta omathan on simit. Jokainen pelaa niinkuin huvittaa, itse käytän nyt rahakoodia kun haluan testailla tavaroita, joita lisäosien mukana on tullut...
- murtovaras-leila
itse en käytä ollenkaan boolpropia kun joskus käytin. nyt simssin pelaaminen on kivempaa. poistin perheet joihin olin käyttänyt boolpropia ja käytän nykyään vain motherlodea.
- ---
Toivon että saat asiat sovittua kamujes kanssa.:)
Minä itekkin olen huomannu että koodeilla ei suinkaan saa peistä kivempaa, vaan päinvastoin. Tein innoissani hirmu oudon perheen, avaruusolio, zombi ja vaikkamitä. Sitten havaitsin että en ollut koskaan pelannut tylsemmin.
Siihen tyssäsi sen koodin käyttö.
Nykyään käytän rahakoodia "tarpeen vaatiessa", eli kun olen laiskalla tuulella. Joskus nimittäin tuntuu tosi turhauttavalta kun simi ei saa edes sänkyä ostettu aennen kun on ollut viikon töissä.
Mutta, se siitä. Peli-iloa!:D - .....................
No kyllä on sulla hyviä kamuja, jos välit on tuhoutumassa pelkästään simsin huijauskoodien takia.. No just joo..
- melliex
Vai onko tämäkin viesti vain postitiivisille palautteille?
Meinaatko, että kaikki jotka eivät käytä koodeja ovat meinanneet menettää kaikki ystävänsä ja kaiken, ennen kuin ovat tajunneet lopettaa koodien käytön?
Minäkään en käytä koodeja juuri minkään vertaa, vaikka teidänkin ne. Enkä mennyt sekaisin, silloin kun ensimmäisen kerran jtn koodia kokeilin, enkä ole koskaan sivuuttanut rakkaitani koneen tähden. Mutta silti pelaan iloisena simssiäni. :D Ja niin varmasti moni muukin, pelasi omaa peliään miten tahansa. Jotkut tykkäävät käyttää koodeja, jotkut eivät, ja se on jokaisen oma asia, eikä ole väärin tykkäsi pelata miten tahansa. Paitsi silloin, jos pelaaminen sivuuttaa kaikki muut asiat ja menee äärettömyyksiin...
Aivan hyvin joku muu voisi väittää "Olin hirveän kyllästynyt simssiin, en ollut pelannut sitä vuosiin. Koska minusta oli kauhen tylsää laittaa simini aina töihin, syömään, vessaan ja nukkumaan, eikä aika todellakaan simien tarpeita hoitaessa riittänyt suhteisiin, tai vauvan hankkimiseen. Mutta nyt, vuosien pelitauon jälkeen löysin sattumalta yhden simssivun koodeineen ja siitä lähtien olen ollut aivan innoissani pelini kanssa. Eikä mielenkiintoni ole lopahtanut vieläkään, vaikka tapahtuneesta on kulunut jo kaksi vuotta...Että kannattaa ihmeessä käyttää koodeja!"
Minä en siis ole tuota mieltä ;) Mutta joku muu voi olla..
Mutta olen silti pahoillani puolestasi, sait kuitenkin ystäväsi takaisin, ja se on tärkeintä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254803Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113479Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1303256Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282706Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu832449Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181813Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91424Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1211299Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41228