Kukahan tai ketkä sytyttivät nätkillä tuleen rantakopit venerannalla laininniemessä??
Liekkö samat ala-ikäiset,jotka ajelevat autoilla siellä jäällä?Pir...
pyromaanit
9
1957
Vastaukset
- nätkin sulttaani
on se vain kumma että tänne kirjoitellaan ja syytellään ennenkuin edes asiasta on varmuutta!! kyllä pitäisi antaa kirjoitus kielto tollaisille omaaloitteisille salapoliiseille!!!ajatteles nyt että sä voit joutua edesvastuusen noista kirjoituksistasi...niinkuin nää muutkin jotka tähän ovat kirjoitelleet ja syytelleet ihmisiä ihan nimeltä tai henkilöön viittaavalla kirjoituksella!!aika sisäsiittoista porukkaa ootte kun tollasii kirjoittelette,ettei vain olis oma lehmä ojassa!!??
- joo-o
On täälläpäin palanut roskiksia ja muita ja kyseessä on ilmeisesti sama poppoo oli poliisit epäilly.Harmi vaan että 13 koppia ja niiden tavarat paloivat pas...i.Viattomilta ihmisiltä kalaverroja ja muuta.Idiootteja polttajat ovat olivatpa ketä tahansa!
- samaa sakkia
joo-o kirjoitti:
On täälläpäin palanut roskiksia ja muita ja kyseessä on ilmeisesti sama poppoo oli poliisit epäilly.Harmi vaan että 13 koppia ja niiden tavarat paloivat pas...i.Viattomilta ihmisiltä kalaverroja ja muuta.Idiootteja polttajat ovat olivatpa ketä tahansa!
Ja osa niistä tulee saamaan selkäänsä, se on jo
sovittu porukalla. Nyt se touhu nimittäin alkaa riittää.
Vaaratilanteita ollut monta, kun penskat on kerenneet aamulla ja päiväseltään
palavan muoviroskiksen viereen hönkimään myrkkysavuja
ennen palokuntaa. - ou jee
samaa sakkia kirjoitti:
Ja osa niistä tulee saamaan selkäänsä, se on jo
sovittu porukalla. Nyt se touhu nimittäin alkaa riittää.
Vaaratilanteita ollut monta, kun penskat on kerenneet aamulla ja päiväseltään
palavan muoviroskiksen viereen hönkimään myrkkysavuja
ennen palokuntaa.Hyvä. Se on tollaisille tyhmille lökäpöksyille oikein.Minun monelta tutulta paloi verkkoja, airoja, vesisuksia ja muuta omaisuutta.Ai ai kun ne saavat poijjaat käsiinsä...
- hei haloo
ou jee kirjoitti:
Hyvä. Se on tollaisille tyhmille lökäpöksyille oikein.Minun monelta tutulta paloi verkkoja, airoja, vesisuksia ja muuta omaisuutta.Ai ai kun ne saavat poijjaat käsiinsä...
...poijat??voihan ne olla vaikka tyttöjäkin!!mistä sitä tietää??!!no eiköhän se poliisi setä tai poliisi täti tämän selvitä!!joo antakaa vain idiootit selkään lapsille ja sit ite istutte linnassa!!HEI HALOO!!!
- minä itse
ihan niinku kukaan ei tajuais ketä tarkotat!sitä pitsi jäällä saa ajaa ala-ikäsetkin kunhan eivät tuonne muualle yleiseen liikenteeseen lähde!minun puolesta ajakoot jäällä kuka tahtoo niin paljon kun tahtoo jos kerta uskaltaa!parempi se että ala-ikäiset ajaa jäällä kun se että ajaisivat esim.kaupungilla..jäällää kun ei ole muita niin ei voi sattua vahinkoa!tai siis voi mutta vain itselleen!pennut ajakoot jos tahtovat ja jokainen pitäköön huolta omista asioistaan ja kyseisten pentujen vanhemmat kyllä varmaan tietävät ja ovat antaneet"luvan"ajaa...eli vanhemmillakin vastuu!
- jeppe
Jäätie on yleinen tie jossa on ajo omalla vastuulla, eli samat liikennesäännöt pätevät myös siellä kuin tavan liikenteessä! tosin saa jäätien ulkopuolella ajella kuka tahansa vaikka lapsikin kohan ei sinne tarkoitetulle tielle eksy!
ja kyllä jäällä voi sattua vahinkoja, siellä on monen monta vaarantekiää vaan eipä sitä tyhjäpipot tajua!
ja ihan muistutukseksi, jäätiellä on yleisrajoitus 80km/h kerta kun taajaman ulkopuolella ollaan.
rellästäkää kortittomat ja alaikäiset siellä lumihangessa koha ette tielle tule!
- iskä
Jokaisella on varmaankin omat epäilyksensä tekijöistä. Joistain perusasioista olemme varmaan samaa mieltä. Tärkeintä ehkä olisi meidän nätkiläisten pitää silmät auki ja kertoa näkemisistään poliisille. Älkää sälyttäkö vastuuta kenenkään muun niskaan (esim. vanhemmat) vaan tekijät ne kantavat vastuun loppujen lopuksi itse, olivatpa ne sitten alaikäisiä tms. Otetaan ME oma vastuu ja ilmoitetaan rohkeasti jokaisesta epäilyttävästä asiasta. Haluammeko pitää rannan kaikkien käytettävissä vai annammeko sen rikollisille?
- HISSY
EIKÖS SILLO PARI KOLME VUOTTA SITTEN PALANUT REVOLTA JOKU HALLI JA SILLONKIN EPÄILTIIN HETI PIKKUPOIKIA, LIEKKÖ SITTEN SAMAT LAPSUKAISET ASIALLA.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273219- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468