Timo Yrjänheikki on varmasti outo nimi taiteen aktiivisille seuraajillekin. Yrjänheikki on syntynyt Sallassa ja asuu nykyisin Rovaniemellä.
Miehen kaikissa elämänvaiheissa on piirtäminen säilynyt mukana ja tällä hetkellä on viemässä koko käden.
Lopultakin töitä on saatu valokuvattua eri ajoilta ja tallennettua nettiin näyttelyksi.
Kommentteja voi kirjoitella tähän palstalle, sillä Yrjänheikillä ei ole vielä nettiyhteyttä eikä sähköpostia.
osoite:
http://www.timoyrjanheikki.net
lappilainen
5
1810
Vastaukset
- oppinut..
Paljon parempi maalaamaan kuin
minä joka en osaa lainkaan ;)
Heppu on kohtuullinen jäljentäjä
muttei taiteilja lainkaan.
Kuvat elottomia ja jäykkiä.
Varmasti voisi olla hyväkin jos saisi oppia.- itseoppinut
en siis ole tämä taiteilija. Olen hänen kanssaan jutellut taulusta suhteessa valokuvaan ja aihehan on jo oma lukunsa sinällään. Onko taulu taiteellinen, jos se dokumentoi maiseman sellaisenaan? Ja ennen kaikkea, miten siitä saisi niin kiinnostavan taulun, että se kiinnostaisi katsojia pitempäänkin. Siinäpä pulmanen. Kommenttisi oli asiallinen.
- tane
Tyypillinen harrastelijataiteilija. Värien käyttö vielä alkeellista ja maalauksellisuus puuttuu.
Koulutusta pitäisi hankkia. Makeat värit, liian terävä "pensseli", aiheet liian tavallisia.
Suosittelen esim Limingan taidekoulua.- nokipoika
Pysäytti katsomaan Kouolutustasaaneet eivät suinkaa ole kaikkien makuun.Mutta nämä olivat jotain jossa meni aikaa. Niissä oli katsottavaa
- Anonyymi
Onkohan Timosta aika jättänny ku en ei oo näkynnt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082525
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401664Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1431305Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2971121Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3151075Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe561032Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen221020- 55936
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21843Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H12835