Timo Yrjänheikki on varmasti outo nimi taiteen aktiivisille seuraajillekin. Yrjänheikki on syntynyt Sallassa ja asuu nykyisin Rovaniemellä.
Miehen kaikissa elämänvaiheissa on piirtäminen säilynyt mukana ja tällä hetkellä on viemässä koko käden.
Lopultakin töitä on saatu valokuvattua eri ajoilta ja tallennettua nettiin näyttelyksi.
Kommentteja voi kirjoitella tähän palstalle, sillä Yrjänheikillä ei ole vielä nettiyhteyttä eikä sähköpostia.
osoite:
http://www.timoyrjanheikki.net
lappilainen
5
1779
Vastaukset
- oppinut..
Paljon parempi maalaamaan kuin
minä joka en osaa lainkaan ;)
Heppu on kohtuullinen jäljentäjä
muttei taiteilja lainkaan.
Kuvat elottomia ja jäykkiä.
Varmasti voisi olla hyväkin jos saisi oppia.- itseoppinut
en siis ole tämä taiteilija. Olen hänen kanssaan jutellut taulusta suhteessa valokuvaan ja aihehan on jo oma lukunsa sinällään. Onko taulu taiteellinen, jos se dokumentoi maiseman sellaisenaan? Ja ennen kaikkea, miten siitä saisi niin kiinnostavan taulun, että se kiinnostaisi katsojia pitempäänkin. Siinäpä pulmanen. Kommenttisi oli asiallinen.
- tane
Tyypillinen harrastelijataiteilija. Värien käyttö vielä alkeellista ja maalauksellisuus puuttuu.
Koulutusta pitäisi hankkia. Makeat värit, liian terävä "pensseli", aiheet liian tavallisia.
Suosittelen esim Limingan taidekoulua.- nokipoika
Pysäytti katsomaan Kouolutustasaaneet eivät suinkaa ole kaikkien makuun.Mutta nämä olivat jotain jossa meni aikaa. Niissä oli katsottavaa
- Anonyymi
Onkohan Timosta aika jättänny ku en ei oo näkynnt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272004
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1011762Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?831591Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611434Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331132- 1091063
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511043Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471036- 731026
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983