KAWA ZZR1400:lle! 192heppaa!
Ketään ei pärjää
27
3678
Vastaukset
- ex kaahari
Väiski 1500!!! 71 heppaa!!!! Kyllä lähtee...
- ????????
Mitä tarkoittaa ketään ei pärjää? Onko se nyt kuitenkin että kukaan ei pärjää? Ääliö.
- Salske
ÄÄLIÖ tarkottaa just et sä et ainakaan pärjää! Ei ketään!
- tehopenkki
Eiköhän 92 hvkin ole riittävä eli turhuuden markkinoille menee ja ajotaidottomat nostavat TAAS minun maksuja kele!
- Kentsu
Joo, Kawa GTR 1000:ssa 98 hv ja hyvin ehtii. Eiköhän tossa keväällä kun tulee uudet vakuutuslaput, niin saa taas todeta että vakuutukset ovat nousseet 4,5 %. Mulle tulee vuosittain 5 bonusta lisää ja nettohyöty on korotusten jälkeen 0,5 %. Että silleen.
- percival
Kentsu kirjoitti:
Joo, Kawa GTR 1000:ssa 98 hv ja hyvin ehtii. Eiköhän tossa keväällä kun tulee uudet vakuutuslaput, niin saa taas todeta että vakuutukset ovat nousseet 4,5 %. Mulle tulee vuosittain 5 bonusta lisää ja nettohyöty on korotusten jälkeen 0,5 %. Että silleen.
Jaha, taasko ollaan liikkeellä tyyliin "Jos MUN pyöräs on 55 heppaa, kyl se on muillekin riitettävä!" Tehoissa(kin) taitaa päteä vanha kunnon sanonta: Liika on liikaa, mutta kohtuus on liian vähän... =0)
- Salske
köyhät ei pärjää! 92 heppanen on laiskapaska!
- Salske
Kentsu kirjoitti:
köyhä pyörä pois!
- ja taas
Salske kirjoitti:
köyhät ei pärjää! 92 heppanen on laiskapaska!
Oiskohan taas joku uusmotoristi asialla. Ei meinaan vaikuta oikeen kokeneen kuskin puheilta...
- Salske
ja taas kirjoitti:
Oiskohan taas joku uusmotoristi asialla. Ei meinaan vaikuta oikeen kokeneen kuskin puheilta...
pyöräksi tilasin ton kyseisen tehotykin. Entäs sitten? Vituttaako?
- zx10r
Salske kirjoitti:
hah. ruman ostit, paska ajaa.. paitsi jos ajelet moottoritiellä ja läski akkas takapenkillä... hohhoh. surkeinta suunittelua mitä kawalta on tullut.
ps. mulla samat tehot, mutta kiloja paaaljon vähemmän... apina. - Salske
zx10r kirjoitti:
hah. ruman ostit, paska ajaa.. paitsi jos ajelet moottoritiellä ja läski akkas takapenkillä... hohhoh. surkeinta suunittelua mitä kawalta on tullut.
ps. mulla samat tehot, mutta kiloja paaaljon vähemmän... apina.viritettynä onkin samat tehot, mutta entäs jos itsekin laittaisin powercommanderin ja tehoputken? KYMMPIÄÄRÄ SE VASTA RUMA ONKIN! KÖYHÄ APINA!
- Raaka-Arska 61
Kentsu kirjoitti:
Viime kesänä penkitin GTR:n kun oli kone vaihdettu ja kursittu kasaan monestakin Kawan mallista!Olin lentää perseelleni kun takapyörästä löytyi kokonaiset 93 heppaa.Ylitti kaikki odotukseni.Kilsoja oli siinä vaiheessa 80 tuhatta.Ja hyvin kerkiää....
- Kentsu
Raaka-Arska 61 kirjoitti:
Viime kesänä penkitin GTR:n kun oli kone vaihdettu ja kursittu kasaan monestakin Kawan mallista!Olin lentää perseelleni kun takapyörästä löytyi kokonaiset 93 heppaa.Ylitti kaikki odotukseni.Kilsoja oli siinä vaiheessa 80 tuhatta.Ja hyvin kerkiää....
Jos takapyörästä 93 hv niin siinä on kytkimeltä mitattuna n. 110 heppaa, ehkä vähän alle. Eiks alkupään GTR:ssä juuri tuon verran tehoa ollut? Sittemminhän ne laski tehoa väännön hyväksi; mullahan on toi laiska malli. Täytyy varmaan asentaa siihen toi neljätoistasatanen, kun sitä niin kehutaan että ketään, kukaan, mikään, tuokaan, tämäkään, nekään, nuokaan, hekään jne. ei/eivät pärjää.
- Pave
Kentsu kirjoitti:
Jos takapyörästä 93 hv niin siinä on kytkimeltä mitattuna n. 110 heppaa, ehkä vähän alle. Eiks alkupään GTR:ssä juuri tuon verran tehoa ollut? Sittemminhän ne laski tehoa väännön hyväksi; mullahan on toi laiska malli. Täytyy varmaan asentaa siihen toi neljätoistasatanen, kun sitä niin kehutaan että ketään, kukaan, mikään, tuokaan, tämäkään, nekään, nuokaan, hekään jne. ei/eivät pärjää.
Pahus kun taitaa vaan olla tuo uusi 1400 pata tehty "vaan" ketjuja varten eikä ollenkaan herrasmiesmäisesti.......(ne tietää jotka on viisaita;))
- Raaka-Arska 61
Kentsu kirjoitti:
Pitää paikkansa.Kytkimeltä 110 kaakkia.Tosin käytännössä ei varmaan juurikaan eroa.Mullakin oli kuristettu versio jossa oli 92 heppaa mutta onneksi suht vähällä vaivalla saatiin täystehoinen peli.Ps.Heitäppä ehdotus siitä GTR ukkojen tapaamisesta.Paven kans olin juttusilla rottarallissa männä suvena ja näyttää siltä että meitä matkapyörämiehiä olis aika paljonkin kiinnostuneita.Mutta tuo Salske ei ehkä taida kuulua joukkoon.Mene ja tiedä .....
- vähän jurpo ....
Salske kirjoitti:
.. ensinkään SÄ et edes saa ajaa puheistasi päätellen tehokkaampaa pyörää , kuin mitä sun mopossasi olevat 11 KW tällä hetkellä on ja toiseksi , et millään viitsisi muuttaa vaikkapa Ruotsiin, siellä kato sun sielunveljet jaksaa kuunnella tollaisia syväunitarinoita ...... Ps Muista ottaa aamulääkkesi , niin kanssakulkijoillasi on paljon parempi päivä edessään ...
- Kentsu
Pitää paikkansa.Kytkimeltä 110 kaakkia.Tosin käytännössä ei varmaan juurikaan eroa.Mullakin oli kuristettu versio jossa oli 92 heppaa mutta onneksi suht vähällä vaivalla saatiin täystehoinen peli.Ps.Heitäppä ehdotus siitä GTR ukkojen tapaamisesta.Paven kans olin juttusilla rottarallissa männä suvena ja näyttää siltä että meitä matkapyörämiehiä olis aika paljonkin kiinnostuneita.Mutta tuo Salske ei ehkä taida kuulua joukkoon.Mene ja tiedä .....
Joo, ei taida keppi sopia tonnineljäsataseen. Siitä kokoontumisesta, niin japsistarat vois olla ihan ok juttu. Mistä päin Suomea ootte, vois jossain tavata ja ajella kimpassa sinne. Toki muutkin kokoontumiset kiinnostaa, ettei treffit tarvii jäädä vaan yhteen kertaan.
- vikke nilo
Kentsu kirjoitti:
Joo, ei taida keppi sopia tonnineljäsataseen. Siitä kokoontumisesta, niin japsistarat vois olla ihan ok juttu. Mistä päin Suomea ootte, vois jossain tavata ja ajella kimpassa sinne. Toki muutkin kokoontumiset kiinnostaa, ettei treffit tarvii jäädä vaan yhteen kertaan.
Moi kaikki...!
Eipä taida sopia,siitä oon samaa mieltä.!
Mä olen katsellut sitä japsistarojen kokoontumis
juttua se on Suomussalmen lähellä Hossa niminen
paikka,olettaisin että että on hieno mesta, ainakin kuvien perusteella kun katsoin netistä osoite on ainakin yksi www.hossanlomakeskus.com tämä on ns..hotellin puoli siellä on myös mökkejä,katsokaa tuosta,niin se aika on 16-18.06.20006.
Onhan tuonne matkaa mutta kaikki on suhteellista ja onhan meillä sellaiset pyörät joilla sinne ajaa
ihan huvikseen.
Mulla laitettiin viime talvena kaasariin hieman
suuremmat suuttimet ja saatiin takapyörään 5 hp
lisää, mutta ei se sentään penkki näyttänyt kuin
87 hp, siinä on normaali suuttimilla vain 82 hp
näin sanoo kirja , mutta tämä onkin näitä kesympiä
versiöitä,edellisessä olikin paremmat tehot.
Tästä olis nyt hyvä kehittää yhteistä juttua,
voitais tosiaan kerääntyä jonnekkin ja ajaa siitä
tuonne Hossaan. - Kentsu
vikke nilo kirjoitti:
Moi kaikki...!
Eipä taida sopia,siitä oon samaa mieltä.!
Mä olen katsellut sitä japsistarojen kokoontumis
juttua se on Suomussalmen lähellä Hossa niminen
paikka,olettaisin että että on hieno mesta, ainakin kuvien perusteella kun katsoin netistä osoite on ainakin yksi www.hossanlomakeskus.com tämä on ns..hotellin puoli siellä on myös mökkejä,katsokaa tuosta,niin se aika on 16-18.06.20006.
Onhan tuonne matkaa mutta kaikki on suhteellista ja onhan meillä sellaiset pyörät joilla sinne ajaa
ihan huvikseen.
Mulla laitettiin viime talvena kaasariin hieman
suuremmat suuttimet ja saatiin takapyörään 5 hp
lisää, mutta ei se sentään penkki näyttänyt kuin
87 hp, siinä on normaali suuttimilla vain 82 hp
näin sanoo kirja , mutta tämä onkin näitä kesympiä
versiöitä,edellisessä olikin paremmat tehot.
Tästä olis nyt hyvä kehittää yhteistä juttua,
voitais tosiaan kerääntyä jonnekkin ja ajaa siitä
tuonne Hossaan.Moikka! Katselin tossa että Keuruulla olis samana viikonloppuna Keuruulla brittipyörien treffit. Olis puolta lähempänä kuin tuo Japsistarojen kokoontuminen. Eiks tuo Suomussalmi ole tossa Oulun korkeudella??
- vikke nilo
Kentsu kirjoitti:
Moikka! Katselin tossa että Keuruulla olis samana viikonloppuna Keuruulla brittipyörien treffit. Olis puolta lähempänä kuin tuo Japsistarojen kokoontuminen. Eiks tuo Suomussalmi ole tossa Oulun korkeudella??
Joo ohan se lähempänä , mutta tuohan kävisi sellaisena " ruosteenpoisto " ajona, mielestäni..
ja eihän se ole meidän pyörillä ajettuna matka eikä mikään...
Mutta Hyvää Ystänänpäivää kaikille GTR kuskeille, sekä myös muillekin motoristeille. - Join the Force
Kentsu kirjoitti:
Moikka! Katselin tossa että Keuruulla olis samana viikonloppuna Keuruulla brittipyörien treffit. Olis puolta lähempänä kuin tuo Japsistarojen kokoontuminen. Eiks tuo Suomussalmi ole tossa Oulun korkeudella??
Eihän sinne edes ehdi kuin Kawalla !
- kyllä pärjää
Sulo kyllä pärjää se menee vaikka polkupyörällä ohi.
- raisu talviteloilla?
Jutuista huomaa ettei kumpikaan ole ollut Kawan selässä muuten kuin märissä unissa. Vähän kun kasvatte kokoa ja paljon enemmän henkisesti niin sitten on aika alkaa haaveilla viissatasesta.
Onnea sitten aikanaan ensimmäiselle oikealle motskarille!- Raaka-Arska 61
Kävin näyttelyssä kattomassa uutta zetoria ja kyllä livakan näköinen peli oli.Pitkällä matkalla ja varsinkin yksin ajellessa varmasti toimiva kampe.Ja hintakin ihan kohtuullinen.PS.Olen samaa mieltä kanssasi että provosoivat räkänokat eivät kuulu ainakaan Kawakuskien palstoille.Pysytään asiassa ja annetaan kaikkien kukkien kukkia.Ja hyviä ja vauhdikkaita kilometrejä ja pysy ojien välissä.
- salskeelle...
Kävin näyttelyssä kattomassa uutta zetoria ja kyllä livakan näköinen peli oli.Pitkällä matkalla ja varsinkin yksin ajellessa varmasti toimiva kampe.Ja hintakin ihan kohtuullinen.PS.Olen samaa mieltä kanssasi että provosoivat räkänokat eivät kuulu ainakaan Kawakuskien palstoille.Pysytään asiassa ja annetaan kaikkien kukkien kukkia.Ja hyviä ja vauhdikkaita kilometrejä ja pysy ojien välissä.
Tehoja ei ole koskaan liikaa!
Hyvä salske!
Pitää ostaa sellanen pyörä, jota itse haluaa.
Mulla on 12R ja on se vaan niin hauska peli, että!!
En vaihtais ikinä enää mihinkään 100 heppaseen!
Onnittelut hienosta pyörävalinnasta!!
- rinta kaarella
Eihän sillä vakiona tee mitään. Ei Helsingin nakkikioskille edes ilkeä mennä vakiopaskalla. Tilasin jo viime vuoden puolella uuden ZZR 14- mallin, mutta jätin sen pajalle laitettavaksi. Pyörään laitetaan IHI-ahdin, ilokaasu ja melkoinen madallus. Jenkeistä tulee 8 tuumaa pitempi takahaarukka. Maalaus tehdään täysin uudeksi, väriksi valitsin Ferrafi Rosso 673 sävyn. Päälle tietenkin kunnon lakka. Saa Bomberimiehet nakkikiskalla ihmettelyn aihetta...Vappuna näyttäydytään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564486Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal854177- 703638
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963560Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1102587- 352418
- 372312
- 242299
- 382289
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232164