Ketään ei pärjää

Salske

KAWA ZZR1400:lle! 192heppaa!

27

3678

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex kaahari

Väiski 1500!!! 71 heppaa!!!! Kyllä lähtee...

• ????????

Mitä tarkoittaa ketään ei pärjää? Onko se nyt kuitenkin että kukaan ei pärjää? Ääliö.

• Salske

ÄÄLIÖ tarkottaa just et sä et ainakaan pärjää! Ei ketään!

• tehopenkki

Eiköhän 92 hvkin ole riittävä eli turhuuden markkinoille menee ja ajotaidottomat nostavat TAAS minun maksuja kele!

• Kentsu

Joo, Kawa GTR 1000:ssa 98 hv ja hyvin ehtii. Eiköhän tossa keväällä kun tulee uudet vakuutuslaput, niin saa taas todeta että vakuutukset ovat nousseet 4,5 %. Mulle tulee vuosittain 5 bonusta lisää ja nettohyöty on korotusten jälkeen 0,5 %. Että silleen.

• percival
        Kentsu kirjoitti:

Joo, Kawa GTR 1000:ssa 98 hv ja hyvin ehtii. Eiköhän tossa keväällä kun tulee uudet vakuutuslaput, niin saa taas todeta että vakuutukset ovat nousseet 4,5 %. Mulle tulee vuosittain 5 bonusta lisää ja nettohyöty on korotusten jälkeen 0,5 %. Että silleen.

Jaha, taasko ollaan liikkeellä tyyliin "Jos MUN pyöräs on 55 heppaa, kyl se on muillekin riitettävä!" Tehoissa(kin) taitaa päteä vanha kunnon sanonta: Liika on liikaa, mutta kohtuus on liian vähän... =0)

• Salske

köyhät ei pärjää! 92 heppanen on laiskapaska!

• Salske
        Kentsu kirjoitti:

köyhä pyörä pois!

• ja taas
        Salske kirjoitti:

köyhät ei pärjää! 92 heppanen on laiskapaska!

Oiskohan taas joku uusmotoristi asialla. Ei meinaan vaikuta oikeen kokeneen kuskin puheilta...

• Salske
        ja taas kirjoitti:

Oiskohan taas joku uusmotoristi asialla. Ei meinaan vaikuta oikeen kokeneen kuskin puheilta...

pyöräksi tilasin ton kyseisen tehotykin. Entäs sitten? Vituttaako?

• zx10r
        Salske kirjoitti:

hah. ruman ostit, paska ajaa.. paitsi jos ajelet moottoritiellä ja läski akkas takapenkillä... hohhoh. surkeinta suunittelua mitä kawalta on tullut.

ps. mulla samat tehot, mutta kiloja paaaljon vähemmän... apina.

• Salske
        zx10r kirjoitti:

hah. ruman ostit, paska ajaa.. paitsi jos ajelet moottoritiellä ja läski akkas takapenkillä... hohhoh. surkeinta suunittelua mitä kawalta on tullut.

ps. mulla samat tehot, mutta kiloja paaaljon vähemmän... apina.

viritettynä onkin samat tehot, mutta entäs jos itsekin laittaisin powercommanderin ja tehoputken? KYMMPIÄÄRÄ SE VASTA RUMA ONKIN! KÖYHÄ APINA!

• Raaka-Arska 61
        Kentsu kirjoitti:

Viime kesänä penkitin GTR:n kun oli kone vaihdettu ja kursittu kasaan monestakin Kawan mallista!Olin lentää perseelleni kun takapyörästä löytyi kokonaiset 93 heppaa.Ylitti kaikki odotukseni.Kilsoja oli siinä vaiheessa 80 tuhatta.Ja hyvin kerkiää....

• Kentsu
        Raaka-Arska 61 kirjoitti:

Viime kesänä penkitin GTR:n kun oli kone vaihdettu ja kursittu kasaan monestakin Kawan mallista!Olin lentää perseelleni kun takapyörästä löytyi kokonaiset 93 heppaa.Ylitti kaikki odotukseni.Kilsoja oli siinä vaiheessa 80 tuhatta.Ja hyvin kerkiää....

Jos takapyörästä 93 hv niin siinä on kytkimeltä mitattuna n. 110 heppaa, ehkä vähän alle. Eiks alkupään GTR:ssä juuri tuon verran tehoa ollut? Sittemminhän ne laski tehoa väännön hyväksi; mullahan on toi laiska malli. Täytyy varmaan asentaa siihen toi neljätoistasatanen, kun sitä niin kehutaan että ketään, kukaan, mikään, tuokaan, tämäkään, nekään, nuokaan, hekään jne. ei/eivät pärjää.

• Pave
        Kentsu kirjoitti:

Jos takapyörästä 93 hv niin siinä on kytkimeltä mitattuna n. 110 heppaa, ehkä vähän alle. Eiks alkupään GTR:ssä juuri tuon verran tehoa ollut? Sittemminhän ne laski tehoa väännön hyväksi; mullahan on toi laiska malli. Täytyy varmaan asentaa siihen toi neljätoistasatanen, kun sitä niin kehutaan että ketään, kukaan, mikään, tuokaan, tämäkään, nekään, nuokaan, hekään jne. ei/eivät pärjää.

Pahus kun taitaa vaan olla tuo uusi 1400 pata tehty "vaan" ketjuja varten eikä ollenkaan herrasmiesmäisesti.......(ne tietää jotka on viisaita;))

• Raaka-Arska 61
        Kentsu kirjoitti:

Pitää paikkansa.Kytkimeltä 110 kaakkia.Tosin käytännössä ei varmaan juurikaan eroa.Mullakin oli kuristettu versio jossa oli 92 heppaa mutta onneksi suht vähällä vaivalla saatiin täystehoinen peli.Ps.Heitäppä ehdotus siitä GTR ukkojen tapaamisesta.Paven kans olin juttusilla rottarallissa männä suvena ja näyttää siltä että meitä matkapyörämiehiä olis aika paljonkin kiinnostuneita.Mutta tuo Salske ei ehkä taida kuulua joukkoon.Mene ja tiedä .....

• vähän jurpo ....
        Salske kirjoitti:

.. ensinkään SÄ et edes saa ajaa puheistasi päätellen tehokkaampaa pyörää , kuin mitä sun mopossasi olevat 11 KW tällä hetkellä on ja toiseksi , et millään viitsisi muuttaa vaikkapa Ruotsiin, siellä kato sun sielunveljet jaksaa kuunnella tollaisia syväunitarinoita ...... Ps Muista ottaa aamulääkkesi , niin kanssakulkijoillasi on paljon parempi päivä edessään ...

• Kentsu

Pitää paikkansa.Kytkimeltä 110 kaakkia.Tosin käytännössä ei varmaan juurikaan eroa.Mullakin oli kuristettu versio jossa oli 92 heppaa mutta onneksi suht vähällä vaivalla saatiin täystehoinen peli.Ps.Heitäppä ehdotus siitä GTR ukkojen tapaamisesta.Paven kans olin juttusilla rottarallissa männä suvena ja näyttää siltä että meitä matkapyörämiehiä olis aika paljonkin kiinnostuneita.Mutta tuo Salske ei ehkä taida kuulua joukkoon.Mene ja tiedä .....

Joo, ei taida keppi sopia tonnineljäsataseen. Siitä kokoontumisesta, niin japsistarat vois olla ihan ok juttu. Mistä päin Suomea ootte, vois jossain tavata ja ajella kimpassa sinne. Toki muutkin kokoontumiset kiinnostaa, ettei treffit tarvii jäädä vaan yhteen kertaan.

• vikke nilo
        Kentsu kirjoitti:

Joo, ei taida keppi sopia tonnineljäsataseen. Siitä kokoontumisesta, niin japsistarat vois olla ihan ok juttu. Mistä päin Suomea ootte, vois jossain tavata ja ajella kimpassa sinne. Toki muutkin kokoontumiset kiinnostaa, ettei treffit tarvii jäädä vaan yhteen kertaan.

Moi kaikki...!

Eipä taida sopia,siitä oon samaa mieltä.!

Mä olen katsellut sitä japsistarojen kokoontumis
        juttua se on Suomussalmen lähellä Hossa niminen
        paikka,olettaisin että että on hieno mesta, ainakin kuvien perusteella kun katsoin netistä osoite on ainakin yksi www.hossanlomakeskus.com tämä on ns..hotellin puoli siellä on myös mökkejä,katsokaa tuosta,niin se aika on 16-18.06.20006.
        Onhan tuonne matkaa mutta kaikki on suhteellista ja onhan meillä sellaiset pyörät joilla sinne ajaa
        ihan huvikseen.
        Mulla laitettiin viime talvena kaasariin hieman
        suuremmat suuttimet ja saatiin takapyörään 5 hp
        lisää, mutta ei se sentään penkki näyttänyt kuin
        87 hp, siinä on normaali suuttimilla vain 82 hp
        näin sanoo kirja , mutta tämä onkin näitä kesympiä
        versiöitä,edellisessä olikin paremmat tehot.

Tästä olis nyt hyvä kehittää yhteistä juttua,
        voitais tosiaan kerääntyä jonnekkin ja ajaa siitä
        tuonne Hossaan.

• Kentsu
        vikke nilo kirjoitti:

Moi kaikki...!

Eipä taida sopia,siitä oon samaa mieltä.!

Mä olen katsellut sitä japsistarojen kokoontumis
        juttua se on Suomussalmen lähellä Hossa niminen
        paikka,olettaisin että että on hieno mesta, ainakin kuvien perusteella kun katsoin netistä osoite on ainakin yksi www.hossanlomakeskus.com tämä on ns..hotellin puoli siellä on myös mökkejä,katsokaa tuosta,niin se aika on 16-18.06.20006.
        Onhan tuonne matkaa mutta kaikki on suhteellista ja onhan meillä sellaiset pyörät joilla sinne ajaa
        ihan huvikseen.
        Mulla laitettiin viime talvena kaasariin hieman
        suuremmat suuttimet ja saatiin takapyörään 5 hp
        lisää, mutta ei se sentään penkki näyttänyt kuin
        87 hp, siinä on normaali suuttimilla vain 82 hp
        näin sanoo kirja , mutta tämä onkin näitä kesympiä
        versiöitä,edellisessä olikin paremmat tehot.

Tästä olis nyt hyvä kehittää yhteistä juttua,
        voitais tosiaan kerääntyä jonnekkin ja ajaa siitä
        tuonne Hossaan.

Moikka! Katselin tossa että Keuruulla olis samana viikonloppuna Keuruulla brittipyörien treffit. Olis puolta lähempänä kuin tuo Japsistarojen kokoontuminen. Eiks tuo Suomussalmi ole tossa Oulun korkeudella??

• vikke nilo
        Kentsu kirjoitti:

Moikka! Katselin tossa että Keuruulla olis samana viikonloppuna Keuruulla brittipyörien treffit. Olis puolta lähempänä kuin tuo Japsistarojen kokoontuminen. Eiks tuo Suomussalmi ole tossa Oulun korkeudella??

Joo ohan se lähempänä , mutta tuohan kävisi sellaisena " ruosteenpoisto " ajona, mielestäni..
        ja eihän se ole meidän pyörillä ajettuna matka eikä mikään...

Mutta Hyvää Ystänänpäivää kaikille GTR kuskeille, sekä myös muillekin motoristeille.

• Join the Force
        Kentsu kirjoitti:

Eihän sinne edes ehdi kuin Kawalla !

• kyllä pärjää

Sulo kyllä pärjää se menee vaikka polkupyörällä ohi.

• raisu talviteloilla?

Jutuista huomaa ettei kumpikaan ole ollut Kawan selässä muuten kuin märissä unissa. Vähän kun kasvatte kokoa ja paljon enemmän henkisesti niin sitten on aika alkaa haaveilla viissatasesta.

Onnea sitten aikanaan ensimmäiselle oikealle motskarille!

• Raaka-Arska 61

Kävin näyttelyssä kattomassa uutta zetoria ja kyllä livakan näköinen peli oli.Pitkällä matkalla ja varsinkin yksin ajellessa varmasti toimiva kampe.Ja hintakin ihan kohtuullinen.PS.Olen samaa mieltä kanssasi että provosoivat räkänokat eivät kuulu ainakaan Kawakuskien palstoille.Pysytään asiassa ja annetaan kaikkien kukkien kukkia.Ja hyviä ja vauhdikkaita kilometrejä ja pysy ojien välissä.

• salskeelle...

Kävin näyttelyssä kattomassa uutta zetoria ja kyllä livakan näköinen peli oli.Pitkällä matkalla ja varsinkin yksin ajellessa varmasti toimiva kampe.Ja hintakin ihan kohtuullinen.PS.Olen samaa mieltä kanssasi että provosoivat räkänokat eivät kuulu ainakaan Kawakuskien palstoille.Pysytään asiassa ja annetaan kaikkien kukkien kukkia.Ja hyviä ja vauhdikkaita kilometrejä ja pysy ojien välissä.

Tehoja ei ole koskaan liikaa!

Hyvä salske!
        Pitää ostaa sellanen pyörä, jota itse haluaa.
        Mulla on 12R ja on se vaan niin hauska peli, että!!
        En vaihtais ikinä enää mihinkään 100 heppaseen!

Onnittelut hienosta pyörävalinnasta!!

• rinta kaarella

Eihän sillä vakiona tee mitään. Ei Helsingin nakkikioskille edes ilkeä mennä vakiopaskalla. Tilasin jo viime vuoden puolella uuden ZZR 14- mallin, mutta jätin sen pajalle laitettavaksi. Pyörään laitetaan IHI-ahdin, ilokaasu ja melkoinen madallus. Jenkeistä tulee 8 tuumaa pitempi takahaarukka. Maalaus tehdään täysin uudeksi, väriksi valitsin Ferrafi Rosso 673 sävyn. Päälle tietenkin kunnon lakka. Saa Bomberimiehet nakkikiskalla ihmettelyn aihetta...Vappuna näyttäydytään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      56
      4486
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      85
      4177
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3638
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3560
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      110
      2587
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2418
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2312
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2299
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2289
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2164
    Aihe