Miten menee kun:
- Menetän työpaikan
- Olen niin masentunut etten saa opintojani loppuun
- Oman arvon tuntoni on täysi nolla
- En pysty muodostamaan seurustelu suhdetta
- En pääse elämässä mihinkään
Mutta kuitenkin tarvitsee:
- Puhua paskaa
- Mustamaalata muille minulle vieraille ihmiselle
- Unohtaa
- Jättää yksin
Näiden perusteella voisin sanoa et pitäkää perkele tunkkinne ja saakaa syöpä ja kuolkaa!
Ei tarvitse
5
315
Vastaukset
- taas närkästyttävä
kirjoitus.
Äiti sanoo mulle aina että muut tykkää susta jne. Mä en tietty usko. Mutta se on oikeassa.
Mä sanon että tuskin sua kukaan mustamaalaa ja olen oikeassa. - menee...
Empatia on vähissä.
- on näpyttimet
Mutta kannattaisko silti puhua asianomaisen kanssa niin ei koko elämää tarvis paskassa rypeä..ne murheet meinaan kummittelee sun elämässä lopun ikää, josset hoida niitä puhumalla. Sulkeutuminen loppujen lopuksi tekee sulle enemmän hallaa :( ikävä tosi asia!
- väärään
on näpyttimet kirjoitti:
Mutta kannattaisko silti puhua asianomaisen kanssa niin ei koko elämää tarvis paskassa rypeä..ne murheet meinaan kummittelee sun elämässä lopun ikää, josset hoida niitä puhumalla. Sulkeutuminen loppujen lopuksi tekee sulle enemmän hallaa :( ikävä tosi asia!
vahingossa..sorke..:)
- näpyttimet
Mutta kannattaisko silti puhua asianomaisen kanssa niin ei tarvis koko elämää rypeä siinä paskassa. Ne asiat meinaan kummittelee koko loppuelämän, josset puhu niistä. ikävä tosi asia :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249