Mulla oli perjantaina todella rohkea olo. Olin tulossa tapaamaan sua ja olin jotenkin varma että voisin avautua sinulle. Mutta sä et vastannu mun viestiin, joten se jäi. Ehkä oot lomalla tai jossain tai et vaan huomannu koko viestiä. Sulla ei oo kyllä tapana vastata viesteihin. Tai sitten vaan ahdistuit ajatuksesta? Oonkohan mä tehny jo tarpeeks? Säheltänyt liikaa? Minulla on kyllä tapana järjestää itselleni hankaluuksia. Näetköhän sinä tämän jutun mitä ajan takaa vai eikö sulla oo aavistustakaan? Kun en ole mitään kuitenkaan vieläkään suoraan sanonut...Ja alkaa olla fiilis, että salaisuudeksi nää ajatukset jääkin. Toivon vaan sitten, että nää joskus loppuu, enkä jää vuosikausiksi haikailemaan ja kaipailemaan.
Perjantaina
6
1608
Vastaukset
- varmaankin
kysyä miksi toinen ei vastannut. Pääsisit epätietoisuudesta. Soita ja kysy saiko toinen viestiä ja jos sai niin miksi ei vastannut. Sillä siitä pääsee.
- hän on
kiinnostunu jossei vastaa viesteihin? Tai soita sulle takaspäin?
- että.....
olisi fiksua vastata "Ei kiinnosta" jos ei ole kiinnostunut, ettei toinen jatka yrittämistä?
- Huoh
Sanoisi vaikka mielummin että haista vittu kuin pitäisi epätietoisuudessa. En mä kuitenkaan niin heikko ole, etteikö asioita voisi suoraan sanoa.
- niin...
Musta tollanen on kammottavaa käytöstä, ettei vastata mitään. Jätetään toinen ihmetteleen ja mietitään vaan että eiköhän se joskus tajua ja pahimmillaan vielä naureskellaan kavereille jos toinen yrittää uudestaan viestillä. huh...
Kaipa se kertoo siitä et oma itsetunto on heikko ja pitää sit muille kostaa pahaa oloaan. - toivoton
niin... kirjoitti:
Musta tollanen on kammottavaa käytöstä, ettei vastata mitään. Jätetään toinen ihmetteleen ja mietitään vaan että eiköhän se joskus tajua ja pahimmillaan vielä naureskellaan kavereille jos toinen yrittää uudestaan viestillä. huh...
Kaipa se kertoo siitä et oma itsetunto on heikko ja pitää sit muille kostaa pahaa oloaan.oon teidän kanssa aivan samaa mieltä..olen itse juuri samassa tilanteessa. odotan aivan turhaan jotain ja sitten toinen ei voi vastata mihinkään asiaan yhtään mitään...todella turhauttava tilanne! pitäisi kai itse yrittää olla ottamatta yhteyttä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458