Kotka

soviet kotka

tuskin koskaan pääsee lentoon "pisnes city" imagollaan koska se ei sitä ole, eikä ole koskaan ollutkaan.

Kotka tunnetaan kommunistien kaupunkina ja siksi kannattaisi investoida kommunistisiin nähtävyyksiin.

Silloin turisteja tulisi varmasti.

Hyväntuulentielle voisi laittaa raja-aseman missä eurot pitäisi ensin vaihta kotkarupliksi hyvään kurssiin.

Siten vaan berjoshkiin shoppailemaan ja katsomaan lenin-patsasta..

5

1393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mietiskelevä

"Kotka tunnetaan kommunistien kaupunkina"

Pitää paikkansa. Mutta se ei suinkaan johdu kommunisteista, vaan tyypeistä, jotka tällä foorumilla jankuttavat noita kommunistijuttujaan, ja näin pilaavat tehokkaasti koko kaupungin maineen,

• sama

ei ollut olemassa silloin kun Taisto Sinisalo perusti Kotkassa suomalaista äärikommunistista puoluetta Neuvostoliitosta saamillaan pimeillä miljoonilla.

Suomen tunnetuin poliittinen suuntaus, Taistolaisuus, on lähtöisin Kotkasta.

Stasiyhteyksistään tunnettu äärikommunisti Pentti Tiusanen on Kotkan ylivoimainen ääniharava kaikissa vaaleissa.

Suomalaisista kaupungeista Kotka on ainoa missä
        on Lenin-pyövelin patsas edelleen arvokkaalla paikalla.

Sosialismista muistuttaa myös se että Kotkan talous on rapakunnossa kuten sosialistisilla alueilla on aina ollutkin.

Jättäkää siis "pisnes city" imago koska se ei todellakaan liity Kotkaan millään tavoin.

Perinteisestä, tunnetusta kommunistisesta imagosta sensijaan on Kotkalla runsaasti ammennettavissa laajan kuuluisuuden ja maineen edistämiseksi.

• kommariko??
        sama kirjoitti:

ei ollut olemassa silloin kun Taisto Sinisalo perusti Kotkassa suomalaista äärikommunistista puoluetta Neuvostoliitosta saamillaan pimeillä miljoonilla.

Suomen tunnetuin poliittinen suuntaus, Taistolaisuus, on lähtöisin Kotkasta.

Stasiyhteyksistään tunnettu äärikommunisti Pentti Tiusanen on Kotkan ylivoimainen ääniharava kaikissa vaaleissa.

Suomalaisista kaupungeista Kotka on ainoa missä
        on Lenin-pyövelin patsas edelleen arvokkaalla paikalla.

Sosialismista muistuttaa myös se että Kotkan talous on rapakunnossa kuten sosialistisilla alueilla on aina ollutkin.

Jättäkää siis "pisnes city" imago koska se ei todellakaan liity Kotkaan millään tavoin.

Perinteisestä, tunnetusta kommunistisesta imagosta sensijaan on Kotkalla runsaasti ammennettavissa laajan kuuluisuuden ja maineen edistämiseksi.

kommari kommari kommari...joku täällä ei taida osata muuta sanaa kun kommari ja kirjottaa joka perk...n juttuun siitä kuulemastaan sanasta! Jos millää viitsisit lopettaa ko. sanan kirjottelun kun menee hermot...olkoo mun puolesta vit.. kommareita vaikka koko kotka mutta lopeta jo se jankutus!

• kysymyshän
        kommariko?? kirjoitti:

kommari kommari kommari...joku täällä ei taida osata muuta sanaa kun kommari ja kirjottaa joka perk...n juttuun siitä kuulemastaan sanasta! Jos millää viitsisit lopettaa ko. sanan kirjottelun kun menee hermot...olkoo mun puolesta vit.. kommareita vaikka koko kotka mutta lopeta jo se jankutus!

on aidon kotkalaisen kansanperinteen ja historian kuunnioittamisesta.

Kommunismi ja V.I.Lenin on AINA ollut keskeinen sisältö kotkalaisuudessa.
        Siitähän Kotka tunnetaan muualla Suomessa.

Datariinastakin piti ensin tulla Popov-keskus koska nimi viittaa Venäjälle.

Miksi siitä ei saisi keskustella?

• marit
        kommariko?? kirjoitti:

kommari

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      2008
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1468
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1177
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1067
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1062
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      867
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      836
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      812
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      723
    Aihe