Tuolla alempana joku tarjoaa boerboelia. Voisiko joku tietäjä kertoa siitä jotain;). Mihin FCI-ryhmään kuuluu, onko vaikea luonne vai onko tuo omistaja pilannut sen????
Kaikki mitä olis jollain tietoa Pliiiiiss;)))
Meillä on 12v rottis joka on lähes kuuro ja sokea:(( Vanhemmat veisi sen piikille jos minä suostuisin:(((
Voisiko tuo olla minun juttuni tuo boerboel.
Olen 17v aika isokokoinen ja voimakas urheilija nuori.
Olen ollut meidän Willen kanssa kentällä niin kauan kuin hänestä sinne oli.
Jos ei tänne kuulu niin neuvokaa mille sivulle, kun kaikki ei näy hyväksyvän koirista mitään, mutta toiset hyväksyy;))
Boerboel millainen
Inkeri Sa...
3
699
Vastaukset
oletko koittanut googlella. Minä en tiedä kyseisestä "rodusta" mitään. En ollut ennen eilistä kuullutkaan.
Ps
Älä tuosta huutelijasta välitä.eli hae googlella ja sitten klikkaat suomenkieliset, tuli kuvia ja kaikkea muutakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724969Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164689- 804163
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014087Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33158Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223094- 352828
- 282767
- 372742
- 402733