Naiset hierojalla

nolo

Eli kun te naiset käytte hierojalla niska-/hartia hieronnassa, niin riisutteko rintsikatkin, vai miten toimitte?
Itsellä ainakin tulisi siinä vähän nolo olo olla tissit paljaana, kun on mieshieroja. Mutta kuinkas sitä voipi hieroa, jos on rintsikan narut tiellä.

21

14490

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hlu

Itse en pidä päällä rintsikoita, mutta hierojasta riippuen välillä pidän päällä. Voi sitä hieroa vaikka on rintisikat päällä. Kun selkää hierotaan, niin hieroja aukaisee rintsikat. Sit jos täytyy kääntyä, kädet olkaimista pois ja rintsikat kiinni. Suojaus on tärkeää ja kenenkään ei tarvitse nolona olla. Asian pitäisi olla itsestään selvyys, ainakin koulutetulle hierojalle.

• päällä

olin ja hyvin hieroi. Tuo joka noin riisuutuneena vasta hieroo taitaa hoitaa omia tarpeitaan samalla. minä en suostuisi.

• en suostuisi

minäkään yhdenkään hierojan himojen kohteeksi. Kävin viime viikolla hierojalla. Hän oli komea ja miehekäs nuori yleisurheilija, jonka lihaksikkaat kädet näyttivät hyvin vahvoilta ja hyvin kehittyneet rintalihakset pullistelivat teepaidan alla. Arvasin heti, mikä hänen mielessään liikkui, olenhan käynyt hierojalla jo heti sotien jälkeen, joten minulla on paljon kokemusta näistä tapauksista. Minä laitoin susiturkin päälle ja pyysin hieromaan sen läpi. Kyllä siinä pahimmat himot haihtuivat hierojan päästä, ja samanlaisen pitkän kokoturkin käyttöä suosittelen muillekin naisille, jotka ovat huolestuneita siveytensä puolesta. Meillä naisillahan ei ole muuta kuin koskemattomuutemme ja siveytemme, mitä meidän pitää vaalia aina hautaan asti.

• tuo
        en suostuisi kirjoitti:

minäkään yhdenkään hierojan himojen kohteeksi. Kävin viime viikolla hierojalla. Hän oli komea ja miehekäs nuori yleisurheilija, jonka lihaksikkaat kädet näyttivät hyvin vahvoilta ja hyvin kehittyneet rintalihakset pullistelivat teepaidan alla. Arvasin heti, mikä hänen mielessään liikkui, olenhan käynyt hierojalla jo heti sotien jälkeen, joten minulla on paljon kokemusta näistä tapauksista. Minä laitoin susiturkin päälle ja pyysin hieromaan sen läpi. Kyllä siinä pahimmat himot haihtuivat hierojan päästä, ja samanlaisen pitkän kokoturkin käyttöä suosittelen muillekin naisille, jotka ovat huolestuneita siveytensä puolesta. Meillä naisillahan ei ole muuta kuin koskemattomuutemme ja siveytemme, mitä meidän pitää vaalia aina hautaan asti.

hieroja olisi sinua himoinnut, vaikka olisit ollut alushoususillasi. Onko tullut mieleesi, että hieronnasta saisi enemmän hyötyä, kun se tehdään paljaalle iholle? Jos jonkun himoja pelkäät mene naishierojalle, kuten gynekologillakin käyt todennäköisesti naisella. Vai käytkö miehellä ja sielläkin villahousut jalassa?

• Jeppepollari
        en suostuisi kirjoitti:

Kiitos päivän nauruista! Huumorin kukkahan se on kaunehin :) Repesin ihan oikeesti :D

• ujo mies Lemin Iitiältä
        en suostuisi kirjoitti:

Pelottava oli minunkin kokemukseni, kun menin jalkahierontaan. Hieroja halusi välttämättä riisua kenkäni!!

Ajatelkaa nyt mikä pervo! Mihin tuollaisesta voisi valittaa?

• Teri
        en suostuisi kirjoitti:

täällä liikkuu pitkä turkki päällä. Pysy kotona niin olet turvassa miehiltä ja etenkin NAISILTA. HUI!

• en suostuisi
        Teri kirjoitti:

täällä liikkuu pitkä turkki päällä. Pysy kotona niin olet turvassa miehiltä ja etenkin NAISILTA. HUI!

Ei ollut mikään provo. Se hierojanuorukainen oli suorittanut myös koirahierontakurssin kiitettävin arvosanoin, ja siksi susiturkki auttoi häntä eläytymään ja löytämään piriformikset karvapeitteen alta. Ja ai kuinka ihanaa, vieläkin tuntuu sykähdyttävältä muistella hänen vahvojen peukaloidensa määrätietoista hankausotetta, todella taitava koirahieroja oli ...

• Minttu82

Hieroja aukaisee rintsikat ja laittaa ne kiinnikin kun tarvitsee kääntyä selälleen.

• vewe

Ei saa niitä kii.?? Huutaa peloissaan ja heittää rintsikat päin seinaa

• hieroja

Koulutettu hieroja huolehtii asiakkaan intiimien paikkojen suojaamisesta, eli peittelee..
      Rintaliivit voi jättää päälle, ne saa avattua.
      Villapaita päällä on hivenen hankala hieroa, mutta jos asiakas näin haluaa niin myös tehdään. Tosin tehokkuus ei ole samaa luokkaa, tai ainakaan yhtä monipuolista.
      Koulutettu hieroja on terveydenhuollon ammattilainen, ja suhtautuu työhönsä ammattimaisesti. Harva epäilee että lääkärilläkään on mitään taka-ajatuksia. Koulutettu hieroja suhtautuu asiakkaaseen samalla tavalla kuin lääkärikin.

• hoh hoijjaa

Kasva ensin aikuiseksi ja mene vasta sitten hierojalle. Se hieroja ei ole pätkääkään kiinnostunut sun tisuistas eikä ole edes paikalla, kun sä riisut. Tulee paikalle vasta kun jo makaat naama alaspäin siinä petillä. Ja sma päinvastoin kun nouset siittä ylös, niin poistuu paikalta.

• xxx

mutta kyllä mieshieroja oli koko ajan läsnä, kun riisuuduin ja pukeuduin. Ja selällään piti mun makoilla, kun niskan hieroi. Ja lopuksi vielä jumppaohjeita esittelmään, ennenkuin ehdin pukeutua. Toista kertaa en kyllä hierojaa ajatellen/helpottamaan hierontaa, rintsikoita riisu!

• turnipsi

Jouduin käymään 5 kertaa mieshierojalla, joka sai oloni tuntumaan epämielyttävältä. Viivytteli tahallaan peiton kanssa epämiellyttävä ilme naamallaan. Kunnon hierontaa oli hyvin vähän, käytti sähköimpulssihoitoa ja akupunktiota. Oli minun eka kerta akupunkiota ja se sattui, kuin olisi naulaa tungettu selkään.

• jeppepollari

Kaikkea ne vaihtoehtopuoskarit keksii :D

• ohje turnipsille

Kivun tuottaminen on pahoinpitelyä, ja rikoslaissa on siitä säädetty rangaistus.

Jos terveydenhuollon ammattilaisen tekemä hoito tuottaa tarpeetonta kipua, voidaan se lievissä tapauksissa tulkita hoitovirheeksi. Kouluttamattoman terapeutin tuottama kipu on _aina_ rikos.

Jos kyseessä oli koulutettu hieroja, kuntohoitaja tai fysioterapeutti, niin tee ilmoitus terveydenhuollon oikeusturvakeskukseen www.teo.fi
        Jos kyseessä oli hierontaterapeutti tai muu vastaava tekaistua ammattinimikettä käyttävä puoskari, niin tee ilmoitus poliisille.

• toukokuu

akupunktio ei satu noin kovasti,taisi ammattitaidossa olla parantamisen varaa

• nimetön
        toukokuu kirjoitti:

akupunktio ei satu noin kovasti,taisi ammattitaidossa olla parantamisen varaa

Samaa ajattelin minäkin. Olen käynyt akupunktiossa ja olin kuin neulatyyny täynnä neuloja, mutta pätkääkään ei sattunut.

• hieroja

ei saa käyttää sähköhoitoja. Puoskarit saavat tehdä mitä haluavat..

• julle jii

"Jouduit käymään..." Kuka pakotti käymään peräti viisi kertaa? Vapaudenriisto on rikos.

Joillakin ihmisillä on kuvitelma, että lääkärin lähete fysioterapeutille on pakko käyttää juuri sillä fysioterapeutilla, jota lääkäri sattuu suosittelemaan. Monet myös luulevat, että mahdollisuus Kela-korvaukseen on jotenkin asiakasta sitova.

Oletan, että turnipsi on saanut fysioterapialähetteen, (joka toimii vain fysikaalisessa hoitolaitoksessa,) eikä tiennyt, että asiallisempaa ja ammattitaitoisempaa hierontaa olisi ollut tarjolla jollakin koulutetulla hierojalla, kuntohoitajalla tai kuntoutukseen suuntautuneella lähihoitajalla.

• piki-05

Itselleni koulutuksessa opetettiin nimenomaan että rintsikoita ei tarvi kokonaan riisua, olkaimet putoaa kyllä riittävän alas, jotta myös käsivarsien hieronta onnistuu...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      122
      1701
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1382
    3. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      982
    4. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      980
    5. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      65
      826
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      78
      816
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      770
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      46
      741
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      671
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      62
      658
    Aihe