Pystyykö NFSMW:n pelaamaan yhdellä autolla

Petu

Moi!

Pystyykö NFSMW:n pelaamaan yhdellä autolla läpi, vai pitäskö vaihtaa tehokkaampaan? Mul on nyt se Cobalt SS. Ja siinä ne viritykset, mitä tässä vaiheessa masiinaan voi saada.

Ongelma on sellanen tällä hetkellä, että oon mustassa listassa nyt kymmenennen kohdalla ajamassa sitä viimeistä DRAG-kisaa, siinä ei oo tosiaan mitään mahiksia. Naapurin kaara on suurinpiirtein maalissa jo, kun itse kerkiää miettiä liikkeelle lähtöä. No tuolleen karkeesti todettuna. Sen ekan Drag-kisan voitinkin sillain, että ne muut kanssa kilpailijat töppäsivät ennen maaliviivaa, joten itse voitin siitä syystä. Mutta ei vauhdista puhettakaan.

Mitä tässä siis kantsis tehdä?

Toinen kyssäri ois semmoinen, että voiko pelissä vaihtaa autoa niin, että edellisen auton ominaisuudet siirtyvät uuteen? Vai piitääkö kaikki ostaa ja ansaita uudelleen? Eli ostaa uusi auto ja kerätä siihen sitten taas uudet verneet?

Kiitoksia kovasti, informoineille henkilöille!

9

905

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhellä...

kaikista helpoiten uuden saa voittamalla pink slipin joltain rivalilta... eli saat sen auton itselles ja ne on yleensä aika pitkälti valmiiksi viritettyjä...

• doktiho

lue otsikko

• Petu
        doktiho kirjoitti:

lue otsikko

on näköjään kaverilla sana hallussa..

• joku80
        Petu kirjoitti:

on näköjään kaverilla sana hallussa..

ei päörjää mut saat helpost uudren voittamal blacklist kuskin ne kortit on yleen sä 3 en simmaista vasemmalt osta vaik toyota supra vaik ei silkää pärjää sitä ja se mkasaa 40 000 mut osta mersu mikä maksaa 70 000 ni sil varmaa pärjäät.

• en oo
        joku80 kirjoitti:

ei päörjää mut saat helpost uudren voittamal blacklist kuskin ne kortit on yleen sä 3 en simmaista vasemmalt osta vaik toyota supra vaik ei silkää pärjää sitä ja se mkasaa 40 000 mut osta mersu mikä maksaa 70 000 ni sil varmaa pärjäät.

ostanu viel kyl kaikki on tullu voitettuu... porche ja lamborghini on tällä hetkellä kärki autoina...

• ampuja
        joku80 kirjoitti:

mersut on paskoja aston martinkin on paska mutta corvette c6r on hyvä osta lamborgiini ne on nopeita!!!

• peke

ei tod pärjää ostaa evo tai hankin tai porsche niiillä pärjäät vähän aikaa sit hankit labot molemmat eka huonomman hankiit rahaa ja sit paremman!!!

• Niitä autoja saa, myös kun voittaa blacklist kuskin. Saat sen auton, jos saat yllätyskortteista
        rekisteri otteen. Mulla on täällä hetkellä 9 auto
        kaks on ostettu ja 6 on listan kuskeilta saatua.
        Mun paras auto on corvette siinä on kiihtyvyys, huippunopeus ja ohjattavuus on melkein täysillä,
        koska viritin sitä hieman. Corveten sain Websteriltä.

• pitää itsekkin kokeilla

Miksei pystyis jos kerran siinä se vaikeus taso säätyy sen mukaan mikä auto sulla on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      315
      6817
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      69
      3906
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      207
      3106
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2807
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1932
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      210
      1682
    7. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1682
    8. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1528
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      163
      1521
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1408
    Aihe