pitääkö perämoottori huoltaa oman merkkinsä merkkihuollossa että takuu säilyisi vai voinko huollattaa jossain muussa merkkiliikkeessä?
perämoottorin takuu
5
4398
Vastaukset
- pave
Ainakin Suzukin papereista saa sen käsityksen että pitää huollattaa merkkiliikkeessä.
Vaikka siellä olisi millainen tumpelo tahtoo huoltamasssa.
Itse en vie , kyllä sen huoltaa itsekin .
Ja aina ne jonkun verukkeen keksii ettei tarvi korjata takuuseen.
Honda oli poikkeus , kun meni kaksi trimmikytkintä peräkkäin 2 kk välein ei kyselty uudet tuli heti.
Samoin Ewinrude meni kierroslukumittari heti tuli uusi.
Mutta Suzuki lupasi kansitakin kun ostaa määrättynä aikana koneen , ei vielä ole tullut tosin vasta vuosi kulunut.
En tosin ostanut merkkiliikkeestä koska sen sai ; tavallisesta kaupasta 2700 eur halvemmalla;
90 hv ruisku- kepa
kansitakki kampanja taisi olla vain pikkukoneille...
- vaikka itse
takuu kestää voimassa huoltoliikkeestä/tekijästä riippumatta! mikään ei tietysti korvaa VÄÄRIN tehtyjä huoltoja jne.. Ostin pari vuotta sitten 140hp 4T Suzukin, asennus ja huollot itse. Olen ollut moottoriin todella tyytyväinen=> pelannut moitteettomasti!
"Huumorilla" tuohon sinun tekstisi vikoihin moottoreissa "Honda => 2 trimmikytkintä, Evinrude =>kierroslukumittari"
Kannattaa ostaa samantien kone jossa ei ole noita vikoja!
PS. sellaista masiinaa ei ole edes keksitty mihin ei tulis vikoja => ne pitää osata korjata!
- merkkihuolto.
----
- Toivo
Ei takuu paperilla ole mitään virkaa. Tutustu tuotevastuu lakiin nin saat paljon pitemmän "takuun" moottorille kuin olisit uskonutkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403711Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333304- 692918
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912760- 351778
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811739- 241589
- 281537
- 291519
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231514