Tiukka esinahka

poikanen 90

Olen 15-vuotias poika, täytän pian 16. Tyttöystäväni on vihjaillut että voisimme harrastaa jo seksiä. Mutta minusta tuntuu että minulla on liian tiukka esinahka. Siis senhän pitäisi mennä terskan taakse ihan helposti? Mutta en saa sitä edes väkisin. Voisin kyllä käydä näyttämässä sitä jollekin lääkärille, mutta en voi näyttää sitä koulun terveydenhoitajallekaan, koska hän on hyvän kaverini äiti. Joten mitä voisin tehdä?

Haluan sitten ihan kunnollisia vastauksia, että kaikki vitsailijat voi jättää kommentoimatta tätä.

16

5035

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiivi-Taavi

Tuppaa noi naiset lähtemään mun luota kahdesta syystä: Mulla ei ole penistä ja olen homo.

• ---------->

Tilaat ajan omalääkärillesi, joka kirjoittaa sinulle lähetteen päiväkirurgiaan esinahan ympärileikkaukseen. Eli tarkoittaa sitä, että menet hyvin helppoon leikkaukseen ja pääset kotiin jo samana päivänä. Ei sen kummempaa.

• viimeinen keino,

yleensä sen saa itse venyteltyä. Ei muutakun joka iltainen venyttely, kyl se siitä. ;)

• ja vaikka saunassa.
      • okei

eli miten sitä sitten venytellään

• ffd

Itselläni on ollut sama ongelma kunnes keräsin rohkeutta ja menin näyttämään lääkäri sedälle. Minulle tehtiin ympärileikkaus ja homma sillä selvä..

• poikanen 90

En tajunnut aikaisemmin täsmentää tätä... Eli saan esinahan terskan taakse ihan helposti kun elin on veltto, mutta erektiossa se tuottaa vaikeuksia. Eli esim. jos laitan esinahan terskan taakse ennen erektiota ja sitten hoidan itselleni erektion, niin esinahka kyllä kiristää kovasti, mutta mitään haavaumia ei ole tullut. Tämä vaiva pitäisi hoitua venyttelemällä? No mutta, kysyn vielä.. Voiko seksiä harrastaa vaikka erektiossa esinahka ei olisikaan terskan takana?

• ffd

itselläni ei mennyt edes velttona, joten ympärileikkaus oli ainut vaihtoehto. Sinun tilanteessasi voi olla mahdollisuus, että venyttelyllä voisi saada tulosta aikaiseksi.

Ja kyllä, esinahka tulisi mennä taakse erektiossa jos aiot seksiä harrastaa.

• Peenis
        ffd kirjoitti:

itselläni ei mennyt edes velttona, joten ympärileikkaus oli ainut vaihtoehto. Sinun tilanteessasi voi olla mahdollisuus, että venyttelyllä voisi saada tulosta aikaiseksi.

Ja kyllä, esinahka tulisi mennä taakse erektiossa jos aiot seksiä harrastaa.

Kyllä seksiä/yhdyntää voi harrastaa vaik esinahka ei olisikaan taakse vedettynä miksipä ei?

Itse ainakin työnnyn sisään esinahka päällä ollessa niin uppoo paremmin ja sit ehkä yhdynnän lomassa saattaa eskari mennä taakse riippuen kiihottuneisuudesta ;)

• been there

Itselläni oli 16-vuoden iässä hieman samanlaisia ongelmia, ja kyllä sitä seksiä tyttöystäväni kanssa pystyttiin harrastamaan ihan hyvin ja säännöllisesti vaikka esinahka olikin terskan päällä.

Siitä se kuitenkin alkoi sitten lipsumaan aina välillä pois ja parin helvetin kivuliaan session ja pienen venyttelyn jälkeen aloinkin saamaan esinahan terskan taakse yhä helpommin ja helpommin.

Eli kyllä se siitä. Mitään ympärileikkauksia kannata alkaa mietiskelemään tuossa vaiheessa, jos kerran saat jo löysänä esinahan terskan taakse.

Tiedän vaan miten kiusallinen tilanne tuo on tuossa iässä, kun useimmilla se esinahka pelittää "normaalisti" jo paljon varhaisemmassa iässä. Kait? =)

• poikanen 90

Kiitos kaikille asiallisista vastauksista. :)

• btb

googleen vaan frenulum breve.

• Eipoppaskonsteja

Venyttelet sitä esinahkaa taakse, siten, että tunnet pientä kipua. Pidät sitän jonkin aikaa. Älä tuota itsellesi liikaa kipua, sillä muutoin voi tulla haavaumia.
      Yritä pikkuhiljaa, viikosta viikkoon, totutella esinahkaa venymään aina houkan enemmän taakse. Hiljaa hyvä tulee.
      Itselläni oli sama vaiva, mutta näin sain sen normaaliksi, ilman leikkauksia, pillereitä, laitteita tai muita.
      Tein tätä parin kuukauden ajan ennen nukkumaanmenoa. Eräänä päivänä huomasin, että esinahka liukuikin terskan taakse! Sen jälkeen esinahka oli vielä monesta kohtaa KIINNI terskassa. Kun hatkoin venyttämistä, irtosi iho terskan pinnasta noin kuukaudessa.

• ViiksiVille

Minulla on viikset

• Homotuure

Mulla oli tossa iässä mun esinahka mun pippelin sisällä mut kyl se siitä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4793
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      11
      3469
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      129
      3249
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2706
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      83
      2439
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1803
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1424
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      121
      1299
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1228
    Aihe