Suomi on kallis

lomamaa

Harmittaa että Suomessa on niin kallista.

Matkakin sinne jo maksaa rutkasti enempi kuin jonnekkin Etelä Euroopan kohteeseen.

Joten taidanpa jättää Suomen väliin tänäkin kesänä ja matkustaa vaikka Italiaan.

11

444

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • €-loukkuun...

Mutta niin menivät italialaisetkin.
      Minä menen lomamatkoille EU:n ulkopuolelle. Thailand, ehkä. Ja joskus affäärimatkoille suomeen. Firma maksaa kalliin ylläpidon suomessa.

• SonjaT

mutta asia jota olen aina ihmetellyt on se, kuinka kallista on matkustaa suomen sisällä. vertaa esim hintoja ruotsissa. Mitä Fly Me:llä maksaa lennot esim Götebörg-Tukholma.. Finnairilla on Suomessa liian suuri monopoly ns... ja koskaan en ole lentänyt Finnairilla Helsinki-Tukholma väliä tai toisinpäin. On nimittäin kohtuuttoman kallista.

Fly me on todella hyvä lentoyhtiö. vain kerran ollut lento myöhässä (olen matkustanut tuota Helsinki-Tukholma-Helsinki väliä viime vuonna noin 30 kertaa). Kun taas tuntuu että Finnair lähes joka kerta myöhässä...

• mielestä
        SonjaT kirjoitti:

mutta asia jota olen aina ihmetellyt on se, kuinka kallista on matkustaa suomen sisällä. vertaa esim hintoja ruotsissa. Mitä Fly Me:llä maksaa lennot esim Götebörg-Tukholma.. Finnairilla on Suomessa liian suuri monopoly ns... ja koskaan en ole lentänyt Finnairilla Helsinki-Tukholma väliä tai toisinpäin. On nimittäin kohtuuttoman kallista.

Fly me on todella hyvä lentoyhtiö. vain kerran ollut lento myöhässä (olen matkustanut tuota Helsinki-Tukholma-Helsinki väliä viime vuonna noin 30 kertaa). Kun taas tuntuu että Finnair lähes joka kerta myöhässä...

Olen samaa mieltä kallis maa äkkiä eroo eurosta ja eeuroopan unionista oma valta takaisin .

• Peppu-Reino
        SonjaT kirjoitti:

tuntuu olevan aina myöhässä johtuu yksinomaan siitä että Finnair on aina myöhässä.

• rrr
        SonjaT kirjoitti:

Kannattaa vertailla noita hintoja enemmänkin Blue1:n lentoihin ko Finnairin. Ja lentäähän tuo Fly Me Suomessakin.

• SonjaT
        rrr kirjoitti:

Kannattaa vertailla noita hintoja enemmänkin Blue1:n lentoihin ko Finnairin. Ja lentäähän tuo Fly Me Suomessakin.

Lentääkö se Suomen sisäisiä lentoja? Ja miksi ei kannata verrata Finnairia ja Fly Metä. Palvelussa tai muussa en ole mitään merkittävää eroa huomannut jonka takia maksaisin lipusta paljon enemmän esim. reitillä Tukholma-Helsinki tai toisinpäin.

Blue1 on sitten ihan oma lukunsa. En ihan heti muista koska olisi lento ollut ajoissa.

• rrr
        SonjaT kirjoitti:

Lentääkö se Suomen sisäisiä lentoja? Ja miksi ei kannata verrata Finnairia ja Fly Metä. Palvelussa tai muussa en ole mitään merkittävää eroa huomannut jonka takia maksaisin lipusta paljon enemmän esim. reitillä Tukholma-Helsinki tai toisinpäin.

Blue1 on sitten ihan oma lukunsa. En ihan heti muista koska olisi lento ollut ajoissa.

Tarkoitin, että jos haluaa päässä halvemmalla. Finnairilla on kalliit lennot, vaikka niidenkin hinnat on tulleet jonkin verran alas kilpailun takia. Voi muuten olla ettei se fly me lennä Suomen sisällä. Itse lennän viikottain Blue1:lla eikä moittimista ole ollut.

• Tapu

Niin, kyllä se sitä on että nykyään lastataan autoon ruokatavaraa Ruotsista kun lomalle lähdetään. Kaupoissa kun sitten käy niin sitä tulee verranneeksi Ruotsin hintoihin ja kaikki on kalliimpaa.

• rrr

Samoin kuin Ruotsi, puhmattakaan Norjasta.

• Kuresaare

Viro on edullinen ja esim. Saaremaalla on mahtavat rannat. Samoin Pärnussa.

Tartto on sitten enemmän kulttuurikaupunki.
      Kävelykatu on 2 km pitkä.

• anne.see

jutun meinasin minäkin tehä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3711
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      33
      3304
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2918
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2760
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1778
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1739
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1589
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1537
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      29
      1519
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1514
    Aihe