Eberi tietäjät herätys!
Vaimon Tdi Passattiin asennettu eberi lopetti lämmittämästä. Polttoaine pumppu ei (ainakaan kuulu) lähde käyntiin ja kelloon tulee teksti F 20.
Kiitokset vinkeistä!
Eberi pimeni
4
3346
Vastaukset
- akku
Auton akku liian heikko -> Eberi ei käynnisty. Eberi tai Webasto voi tappaa akun vuodessa.
- alkaa olla kylmä
käyntiin auton käydessäkään. Voiko olla kontaktihäiriö?. Akunkin pitäisi olla melko tikissään.
- ammattihenkilö*
F20- on vikakoodi eli sinulla on siellä viikkokello koska se näyttää suoraan vikakoodin.
eli tuo f20 tarkottaa hehkutulppaa.
sen kun vaihdat niin taas pelaa.
maksaa 30-50euroa riippuu mistä ostaa ja jos osaa itse vaihtaa niin hyvä mutta jos ei niin vaihtotyö päälle.
meilläpäin sen hinnaksi tulee töineen päivineen noin 100-130euroa riippuen tietysti työnmäärästä joutuuko purkamaan paljon ennenkun saa lämmittimen siihen malliin käsiin että vaihto onnistuu.- alkaa olla kylmä
kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938666
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264818- 504278
- 623847
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262706Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482519- 432501
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422295