Miten paljon kerralla ja kuinka usein syöt makeaa raskausaikana? Mikä on erityisen himottava makea herkku? Itse yritän kontrolloida, mutta lähes päivittäin herkuttelen. Suklaa ja jäätelö ovat pahimpia.
Makeanhimogallup
5
640
Vastaukset
- Jihuu! rv10+6
Olen pistänyt herkut pannaan. Tosin ei yhtään himotakaan - ennen mässäilin päivittäin. Muutaman kerran syönyt jäätelöä ja jotain itsetehtyä, esim. kääretorttua, mustikkapiirakkaa, nam :D
- +20kg
Kaikki menee ja aina kun on saatavilla...
- laural
Kaikki menee! nyt tullut 18kiloa (31 2)...vähän hirvittää miten pääsen eroon synnytyksen jälkeen...terkkari kyllä varoitti liiasta suklaasta ja sen jälkeen pakotin itseni lopettamaan! ei onnistunut ihan kokonaan, joka päivä on pakko saada jotain! Kannattaa kokeilla sellasia Baby-porkkanoita! ne menee pahimpaan napostelu-himoon, vaikka ei ne "aitoa-tavaraa" kunnolla korvaa! ja sitten teen niin että juon lasillisen vettä aina ennen kun ahmin suklaata, se täyttää sen verran ettei tuu syötyä koko levya!
- -Täti Vihreä-
..makea yleensäkään, eikä raskausaika ole tehnyt poikkeusta.
Ruokaa kyllä menee sitäkin enemmän, sellasta pikkunaposteltavaa pitäs olla koko ajan... :) - maistuu :)
Kyllä mulle makea maistuu ihan niinkun ennenkin. Suklaata menee ehkä eniten. Mutta kaikista eniten menee hedelmiä, mut ne ei onneks lihota samalla tavalla. ;)
Mutta joo, suklaata menee lähes päivittäin. Mut ei nyt mitään pussillisia. Ihan vaan naposteltavaks vähän. Ja jätskiä menee kans vähän.
Mä oon nyt rv 30 6 ja kiloja on tullu n. 9kg kaikenkaikkiaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735012Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1194721- 804213
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1074189Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33328Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1243137- 352848
- 282787
- 402773
- 372762