onko kellään ollu ongelmia saada kelvollinen gps-signaali?itellä ilmoittaa vaan ei kelvollista gps-signaalia
tomtom one
6
2154
Vastaukset
- pösössä
Jostain syystä ei löytänyt signaalia 307:n tuulilasin läpi, vaan vaati ulkoantennin. Audi A3:ssa toimi välittömästi. Kokeilepa siirtää laite testauksen ajaksi auton ulkopuolelle.
- renne.
Joissakin autoissa on tuulilaseissa uv-suojaus niin se estää signaalien löytymisen, silloin tarvitaan ulkoantenni
- Ajoneuvostandardi
Noi lelut on vaan tehty kännykäyttöön eikä ajoneuvoihin asennettaviksi.
Hankkikaa kunnon kamppeita eikä tommosia leluja.
On olemassa Suomessa valmistettavia Navigointitietokoneita jotka toimii ihan oikeasti. - Nimetön
Ajoneuvostandardi kirjoitti:
On olemassa Suomessa valmistettavia Navigointitietokoneita jotka toimii ihan oikeasti.Millä auktoriteetillä herra (rouva?) ajoneuvostandardi moista lausuu. TomTom One ei ole mikään kännykkänavigaattori.
Onko taustalla oikeaa, tutkittua tietoa (vrt TM 1/2006)? Voisitko myös valistaa meitä tietämättömiä kertomalla mikä suomalainen yritys valmistaa Ajoneuvotietokoneita (ei sis esim. matkapuhelimessa S60 alustalla pyörivää softaa)? - Nimetön
Ajoneuvostandardi kirjoitti:
On olemassa Suomessa valmistettavia Navigointitietokoneita jotka toimii ihan oikeasti.....ei kannattaisi uhota, siinä nolaa itsensä. Tomtom ei ole mikään kännykkälelu. Itse olen tyytyväinen käyttäjä, ja kaikissa autoissa jossa sitä olen käyttänyt, on myös toiminut.
- ihan vaan minä
Mullakin tulee teksti "Ei kelvollista signaalia" kysessä on tomtom GO 710. Muuten se kyl pelittää (puhelin jutut, yms) mutta ei vaan löydä signaalia. Kun laite kytketään tietokoneeseen niin jo pelittää.
GPS-tila: satelliittejä 1-2 useimmiten yksi, signaalin taso on mielestäni heikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073