Tonnikalaa syödä? Ajattelin varmistaa täältä kun se on metallipurkissa niin tuleeko siitä sitten jotain? Kiitoksia vastanneille :)
Saako
7
848
Vastaukset
- ...
oikeastaan en tiedä tähän vastausta, mutta itse olen syönyt.
eli nyt joka tietää, niin kertoo tarkemmin :D- -minä-
...mitä siitä nyt vois muka tulla??!! "Metallipurkissa". Varo vaan, siitä saa keskenmenon.
- ei pitäisi
syödä tonnikalaa, koska niissä on elohopeaa. Sitä on niillä main vedessä, missä niitä uiskentelee...
- helppa (rv 39+4)
on niin hyviä :). ihan tuskastunut oon tähän hemmetin odotteluun, mutta onneks välillä joku asia saa hymyilemäänki...
- purkissa
No kysyjä varmaankin tarkoitti alumiinia, josta purkit on tehty. Siitähän on joskus ainakin kohuttu, että säilykepurkeista irtoaisi alumiinia elintarvikkeisiin. Ei kai yleisestikään ole hyvä syödä paljon säilykeruokia, mutta en ole kuullut, että niitä olisi kielletty raskaana olevilta.
- mamma huhtikuu
eli kuhmuisesta ja vanhasta alumiini säilykepurkista voi saada muistaakseni histamiini nimisen jutun muistaakseni se on yliherkkyyttä jollekkin. Ja niissä raskaus ajan lappusissa sanottiin että tonnikalaa saa syödä.
- Hippiäinen76
Mulle sanottiin neuvolassa, että SAA syödä purkkitonnikalaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073