Miksi te kaikki miehet...

Tanja Teräs

...olette niin tylsiä ja tavallisia? Ei teitä kestä kukaan...

60

3105

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiva keikka

joo oot h:linnassa h tyttönä.siitä vaan

• Menevät

teiltä rautarouvilta kun ilmaisee itsensä hieman värikkäämmin!
      Osa ei ymmärrä edes räikeää provokatiota!

• Ajomies

Olisin onnesta mykkyrässä, jos näiltä palstoilta löytyisi edes yksi Nainen - en minä haaremia perustaisi.

• Tanja Teräs

..hermot. Olen aina valmis värikkääseenkin sanailuun, mutta kun ei ole vastusta...

• Tanja Teräs
        Ajomies kirjoitti:

Olisin onnesta mykkyrässä, jos näiltä palstoilta löytyisi edes yksi Nainen - en minä haaremia perustaisi.

...jolta ei puutu itsetuntoa. Hyvä, Jarmo!

• kaakatuksia
        Tanja Teräs kirjoitti:

..hermot. Olen aina valmis värikkääseenkin sanailuun, mutta kun ei ole vastusta...

todesta ottaa...

• Tanja Teräs
        kaakatuksia kirjoitti:

todesta ottaa...

Joka sana on totta, mitä nainen sanoo. Vain nainen tietää oikean totuuden.

• Ajomies
        Tanja Teräs kirjoitti:

Nythän on tilaisuus valita ainakin kymmenestä kaunottaresta.
        Kenet valitsisit minuna ?

• Ajomies
        Tanja Teräs kirjoitti:

1. Rosa-Maria Malvalehto, lentoemo Rovaniemeltä oli ehhdoton suosikkini.

• Tanja Teräs
        Ajomies kirjoitti:

Nythän on tilaisuus valita ainakin kymmenestä kaunottaresta.
        Kenet valitsisit minuna ?

...naisista, minua kiinnostaa vain miehet...

En jaksa edes katsella sitä, koska koko ohjelma on tyhjää täynnä.

• Ajomies
        Tanja Teräs kirjoitti:

...naisista, minua kiinnostaa vain miehet...

En jaksa edes katsella sitä, koska koko ohjelma on tyhjää täynnä.

Kummasti vain katsojatilastojen mukaan ihmiset katselee missikisoja - nytkin varmaan toista miljoonaa minun lisäkseni... minä tosin iltapuuhissa joten syrjäsilmin vain vilkaisin.

Mikä miehessä sinua kiinnostaa ?
        Kerrohan tärkeimmät kriteerisi ?

• Tanja Teräs
        Ajomies kirjoitti:

Kummasti vain katsojatilastojen mukaan ihmiset katselee missikisoja - nytkin varmaan toista miljoonaa minun lisäkseni... minä tosin iltapuuhissa joten syrjäsilmin vain vilkaisin.

Mikä miehessä sinua kiinnostaa ?
        Kerrohan tärkeimmät kriteerisi ?

Aivan kaikki, aivan joka solu, myös aivosolut ja se softispuolikin...

• Seurassa

On aivan luonnollista sopeutua kaltaistesi seurassa samaan kuin sinäkin.

• Timo Titaani

Kerro vähän mitä tarkoitat tylsällä ja tavallisella? Millainen mies taas ei ole tylsä ja tavallinen?

• Tanja Teräs

...teissä ei ole sähköä... Vai oletko sinä, Timo Titaani, poikkeus?

• Timo Titaani
        Tanja Teräs kirjoitti:

...teissä ei ole sähköä... Vai oletko sinä, Timo Titaani, poikkeus?

Kyllä virtaa vielä näillä vuosilustoilla piisaa kaikkeen tarpeelliseen, enkä usko olevani mikään kummajainen.

• Tanja Teräs
        Timo Titaani kirjoitti:

Kyllä virtaa vielä näillä vuosilustoilla piisaa kaikkeen tarpeelliseen, enkä usko olevani mikään kummajainen.

En ymmärrä, mitä tarkoitat? Ovatko miehet kumamajaisia, sekö on tavallista?

• Timo Titaani
        Tanja Teräs kirjoitti:

Vuosilusto on ikäryhmään viittaava sanonta. Eihän miehet mitään kummajaisia ole, sen paremmin kuin naisetkaan!

• Tanja Teräs
        Timo Titaani kirjoitti:

Vuosilusto on ikäryhmään viittaava sanonta. Eihän miehet mitään kummajaisia ole, sen paremmin kuin naisetkaan!

...mutta tylsiä ja tavallisia kuten mainitsin.

Kerron esimerkin. Kun naisen jalat palelevat, pitää miehen hieroa ja suudella ne lämpimiksi ja kantaa nainen takan eteen valkoiselle lehmän nahalle lämmittelee...

• Pirre*
        Tanja Teräs kirjoitti:

Kerron esimerkin. Kun naisen jalat palelevat, pitää miehen hieroa ja suudella ne lämpimiksi ja kantaa nainen takan eteen valkoiselle lehmän nahalle lämmittelee...

SSUUDELLA jalat lämpimiksi...voi taivahan talikynttilät...:/

• Tanja Teräs
        Pirre* kirjoitti:

SSUUDELLA jalat lämpimiksi...voi taivahan talikynttilät...:/

...mies tee niin, vai? Sinullakin on sitten tavallinen...

• Timo Titaani
        Tanja Teräs kirjoitti:

No ilman muuta! Miten olis jääkarhun talja sen arkipäiväisen lehmän nahan sijaan? Ja entäpä sitten?

• Tanja Teräs
        Timo Titaani kirjoitti:

No ilman muuta! Miten olis jääkarhun talja sen arkipäiväisen lehmän nahan sijaan? Ja entäpä sitten?

...että löytyy edes yksi herrasmies.

Haluaisin kyllä jääkarhun valkoisen, kauniin upottavan turkin sisään lämmittelee (salainen toive), mutten uskaltanut sanoa...

Ja tietysti minulla on muitakin toiveita miesten suhteen...

• Aloitetaan
        Tanja Teräs kirjoitti:

Suutelemaan jalkojen yläpäästä,sieltä päin veri alkaa kiertämään.:))

• Tanja Teräs
        Aloitetaan kirjoitti:

Suutelemaan jalkojen yläpäästä,sieltä päin veri alkaa kiertämään.:))

...niin pitääkin. Mutta kun naisen jalkoja palelee, pitääkin aloittaa jaloista ettäs tiedät...

• Laitetaan
        Tanja Teräs kirjoitti:

...niin pitääkin. Mutta kun naisen jalkoja palelee, pitääkin aloittaa jaloista ettäs tiedät...

Villa sukat ja isoisän vanhat lapikkaat.:)

• Tanja Teräs
        Laitetaan kirjoitti:

Villa sukat ja isoisän vanhat lapikkaat.:)

...tuo on vanhanaikaista ja tavallista... Miehen pitää lämmittää naista!

• Timo Titaani
        Tanja Teräs kirjoitti:

...että löytyy edes yksi herrasmies.

Haluaisin kyllä jääkarhun valkoisen, kauniin upottavan turkin sisään lämmittelee (salainen toive), mutten uskaltanut sanoa...

Ja tietysti minulla on muitakin toiveita miesten suhteen...

...pikkuhiljaa. Pakkasillan ajankuluahan tämä on, riittänee kuitenkin tämä julkinen keskustelu. Mukavaa illan jatkoa!

• Tanja Teräs
        Timo Titaani kirjoitti:

...pikkuhiljaa. Pakkasillan ajankuluahan tämä on, riittänee kuitenkin tämä julkinen keskustelu. Mukavaa illan jatkoa!

...eipä kauan mennytkään... Hyvät jatkot sinullekin TT! Ja ole ilta kiltisti, mutta älä ole tavallinen...

• Pirre*
        Tanja Teräs kirjoitti:

ei NIIN epätavallinen...että jalakoja pussailis..

• Tanja Teräs
        Pirre* kirjoitti:

...siinä on, sehän on eroottista? En tarkoita, että jalkapohjia nuollaan...

Voi Pirre, mitä vaille oot jäänyt kun sulla on tavallinen mies...

• päässyt makuun
        Tanja Teräs kirjoitti:

No ei siitä pimpistäkään määräänsä enemmän irti saa...

• semmosta tipua
        Tanja Teräs kirjoitti:

ei ole olemassa.

• kyllä naisellakin
        Pirre* kirjoitti:

pitää olla järkee...

• Tanja Teräs
        semmosta tipua kirjoitti:

ei ole olemassa.

...tavallinen ja helvetin TYLSÄ!

• Pirre*
        Tanja Teräs kirjoitti:

nähny ikkään yhtään valakosta lehmmeekkää..:(

• Tanja Teräs
        Tanja Teräs kirjoitti:

...tavallinen ja helvetin TYLSÄ!

...kannustuksesta...

• TAnja Teräs
        Pirre* kirjoitti:

nähny ikkään yhtään valakosta lehmmeekkää..:(

...se on kaunis. En tosin mee takuuseen vaikka olisi härkäkin. Kassit eivät ole enää tallella...

• Pirre*
        TAnja Teräs kirjoitti:

...se on kaunis. En tosin mee takuuseen vaikka olisi härkäkin. Kassit eivät ole enää tallella...

niihin oisi ollu hyvä pujottoo ne kylymät koivet.

• Tanja Teräs
        Pirre* kirjoitti:

niihin oisi ollu hyvä pujottoo ne kylymät koivet.

...mutta nyt on pelit menetetty...

• heekuli

Eli et meitä edes tunne,joten suksi kuutamolle vaan.......

• 50+ setämies

Olisimmeko suomalaisten tylsien äitien kasvattamia?

• miesvieläkurja

on miehistä valikoitunut joukko. Terävimmät eivät tänne koskaan ehdi, vain me tylsät, joita ei kutsuta koskaan parempaan seuraan. Ja kun on tylsäpäinen, on niin mitätön, että ei ulospäin erotu mitään persoonallista, ei mitään epätavallista. Valitettavasti, terävät naiset!

• Juniperus

Missä sinä sen terävän naisen täällä näet?

Tästäkin on muodostunumassa treffipalsta, ja tärkein kirjoittelun motiivi näyttää olevan flirttailu. Keskustelua täältä on turha hakea.

• miesvieläkurja
        Juniperus kirjoitti:

Missä sinä sen terävän naisen täällä näet?

Tästäkin on muodostunumassa treffipalsta, ja tärkein kirjoittelun motiivi näyttää olevan flirttailu. Keskustelua täältä on turha hakea.

fiksua, terävää naista tänne kirjoittanut. Tuskin sentään edes leikkimielellä flirttaillen, sillä tylsän miehen kanssa ei kannata flirtata.

Jos tekstejä tulkitsee ilman värilaseja, huomaa kyllä että ei tämä mikään treffipalsta ole.

• Juniperus
        miesvieläkurja kirjoitti:

fiksua, terävää naista tänne kirjoittanut. Tuskin sentään edes leikkimielellä flirttaillen, sillä tylsän miehen kanssa ei kannata flirtata.

Jos tekstejä tulkitsee ilman värilaseja, huomaa kyllä että ei tämä mikään treffipalsta ole.

Mutta useimmat eivät kirjoita enää eivätkä ainakaan mitään terävää. Miesten mollaamisessa ei ole mitään omaperäistä, siihen pystyy kuka tahansa.

Minä katselen flirttailua sivusta, sinä mahdat olla leikissä mukana: kummallakohan meistä on värilasit silmillään?

• miesvieläkurja
        Juniperus kirjoitti:

Mutta useimmat eivät kirjoita enää eivätkä ainakaan mitään terävää. Miesten mollaamisessa ei ole mitään omaperäistä, siihen pystyy kuka tahansa.

Minä katselen flirttailua sivusta, sinä mahdat olla leikissä mukana: kummallakohan meistä on värilasit silmillään?

Minä en ole mukana flirttailussa!!! Itse en sitä osaa ja tuskin voin kuvitella, että joku minua kohtaan sellaista harjoittaisi, täälläkään.

Katselen maailmaa vihreiden lasien läpi.

• Juniperus
        miesvieläkurja kirjoitti:

Minä en ole mukana flirttailussa!!! Itse en sitä osaa ja tuskin voin kuvitella, että joku minua kohtaan sellaista harjoittaisi, täälläkään.

Katselen maailmaa vihreiden lasien läpi.

Sama nainen on saman miehen hännässä joka ketjussa, ja päinvastoin. Mitäpä sitä kieltämään.

Ei minulla mitään muiden flirttiäkään vastaan ole, vaikken itse siihen osallistukaan. Täältä vain puuttuu keskustelu.

• Narttu
        Juniperus kirjoitti:

Sama nainen on saman miehen hännässä joka ketjussa, ja päinvastoin. Mitäpä sitä kieltämään.

Ei minulla mitään muiden flirttiäkään vastaan ole, vaikken itse siihen osallistukaan. Täältä vain puuttuu keskustelu.

kuka sama nainen on ja kenen saman miehen hännässä!!
        Oliskohan se hyvä mies? Kannataiskohan munkin alkaa yrittää sitä?

• Juniperus
        Narttu kirjoitti:

kuka sama nainen on ja kenen saman miehen hännässä!!
        Oliskohan se hyvä mies? Kannataiskohan munkin alkaa yrittää sitä?

Kertoisin, mutta kun parittaminen on Suomessa kiellettyä.

• Narttu
        Juniperus kirjoitti:

mistä? Annas vähän vinkkiä. Ei kai se paritusta ole jos annat vinkin ketjusta? Mahdatkos olla ihan tosissas:&

• Narttu
        Juniperus kirjoitti:

tuota Tanja Terästä tuolla ylhäällä vai mitä? En ole lukenut kaikkea mutta mistäs niin päättelet että se on joku sama nainen joka on jonkun saman miehen perässä joka ketjuissa? Sehän on monen perässä:)(Ajomies, Timo Titaani..)

• Tanja Teräs

...alentaa, ylennetään. Ei kaikkia kannata niellä vaan puolustautua. Aloitus oli tarkoitettu potkuksi persuuksille...

• Juniperus
        Narttu kirjoitti:

tuota Tanja Terästä tuolla ylhäällä vai mitä? En ole lukenut kaikkea mutta mistäs niin päättelet että se on joku sama nainen joka on jonkun saman miehen perässä joka ketjuissa? Sehän on monen perässä:)(Ajomies, Timo Titaani..)

Mutta en minä voi enkä halua ketään sormella osoitella, kun se ei minua kiusaa - sitä vain ei voi olla näkemättä. Sitä minä toivoisin, että täällä puhuttaisiin myös muusta, ettei tämä olisi p e l k k ä ä flirttiä.

Yksi vaihtoento olisi, että tämä palsta muutettaisiin senssipalstaksi, ja asiajutut siirrettäisiin muualle. Pelkään vain, että flirttailijat eivät haluaisi tunnustautua flirteiksi, ja he siirtyisivät sitten asiapalstalle jatkamaan teerenpeliään.

• Ollakkin

Itse Havis Amanda Hesata.Kovin kylmiltä jalat hetki sitten näytti.:)

• Kuuma Kalle

Sisko Likka Kuopion torilla, siinä kauppahallin
        toisessa päässä.

• Tanja Teräs
        Kuuma Kalle kirjoitti:

Sisko Likka Kuopion torilla, siinä kauppahallin
        toisessa päässä.

...kummatkin ovat tuttuja paikkoja, tuulisia, mutta fiilis on eri...

• munaa
        Tanja Teräs kirjoitti:

...kummatkin ovat tuttuja paikkoja, tuulisia, mutta fiilis on eri...

missä tavataan?

• pate-teikka

kun olen liian usein kuullut "miks sä oot niin omituinen, eihän sua kukaan tajuu".

• Tanja Teräs

...Pate, nämä kirjoitukset. Kaikki ei ole niin masentavaa, miltä näyttää. Muistaakseni Timo Titaani oivalsi oikein, että pakkasillan ajankuluahan tämä on...

Miks oot sä suruinen...

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      53
      4270
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      81
      3953
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3438
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3360
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      102
      2369
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2238
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      36
      2109
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2109
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2089
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1984
    Aihe