Onko kellään omakohtaisia kokemuksia ko. autoista. Olen hankkimassa farmaria ja noiden väliltä pitäisi valita.
Onko 1,6 8v kone liian tehoton farmariin?
Mitä tyyppivikoja löytyy vuosimalleista 1998-2003???
G-farmari 1,6 16v vai 1,8 16v koneella?
6
1780
Vastaukset
- Opel = OstinParhaanElänLeve...
Hei!
Minulla on autona Astra G-farmari vm.98, todella hyvä auto, ainoat korjaukset jotka olen teettänyt, ovat; laakerien vaihto ja tuulettajan hihnan olen vaihdattanut, mitään muuta vikaa ei ole, 4vuotta ollut auto.
En ole ajanut, omistanut 1.8 18v mut ed.mainittua autoa suosittelen lämpimästi.- tuulettajan hihnan?
Ei pitäis olla hihnavetoista ropelia.
- koska jos
ostat ilmastoidun version, niin suurempi vääntää kesällä paremmin pienillä kierroksilla. Ja jos vedät peräkärryä, niin lisäteho ei ole haitaksi.
Selvitä kuitenkin öljynkulutus ennen ostoa, voi olla yllätys, mutta saahan senkin kohtuuhintaan korjattua. - obeliksi
Itselläni ollu yli vuoden 1.8 caravan vuosmallia 99... Tosi tyytyväinen ollut pirssiin, yli 30 000km ajelen vuodessa. Eipä ole suurempia vikoja ollut ja vääntöä piisaa...
1600 on kyllä hieman mopo ja jos ajamisesta haluaa nauttia (suht sporttisella autolla hintaluokassaan) niin 1800 ehdoton.
itse vetelen kesät vaunua ja hyvin perässä tulee, eikä jää jalkoihin!- Edelleen hyvä
Olen ollut ja enimmäkseen yksin liikun, tollaset
n. 25000/ vuosi. Hyvä ja varma auto, ei ole mitään
huolia. Huollot toki tehty ajallaan.
Nykyisellä moottoritekniikalla 1,6 riittää hyvin
kun perhekin mukana ja tavaraa. Farmariini mahtuu
tavaraa...
Eihän täällä Suomessa pääse lataamaan vaikka olis
isompi kone, ainoastaan lähdöt ohitukset niissä
olis joskus hyvä olla vaikka 2 litranen. 1,6 on
kuitenkin paljon taloudellisempi kone ja sekin
sutii talvella ihan hirveesti jos ei osaa ajaa eli
pitää osaa lukea tietä mistä saa parhaimmin pitoja. No uudemmissa 1,8 taitaa olla TC eli lukko
joka osaa jakaa voimaa edessä niin että veto tulee
molemmille renkaille.
Luulenpa että 1,6 tulee olemaan jatkossakin ja
farmari pitää olla tilatarpeen takia. - Sladdi
Edelleen hyvä kirjoitti:
Olen ollut ja enimmäkseen yksin liikun, tollaset
n. 25000/ vuosi. Hyvä ja varma auto, ei ole mitään
huolia. Huollot toki tehty ajallaan.
Nykyisellä moottoritekniikalla 1,6 riittää hyvin
kun perhekin mukana ja tavaraa. Farmariini mahtuu
tavaraa...
Eihän täällä Suomessa pääse lataamaan vaikka olis
isompi kone, ainoastaan lähdöt ohitukset niissä
olis joskus hyvä olla vaikka 2 litranen. 1,6 on
kuitenkin paljon taloudellisempi kone ja sekin
sutii talvella ihan hirveesti jos ei osaa ajaa eli
pitää osaa lukea tietä mistä saa parhaimmin pitoja. No uudemmissa 1,8 taitaa olla TC eli lukko
joka osaa jakaa voimaa edessä niin että veto tulee
molemmille renkaille.
Luulenpa että 1,6 tulee olemaan jatkossakin ja
farmari pitää olla tilatarpeen takia.Ja se pätkii vetoa vetäviltä pyöriltä kun ne alkaa sutia. Todella hyvä ja toimiva talvella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83623898Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2523081Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy672523Kuka lääketeollisuuden lahjoma "professori" on tämän takana
Lääkäri Ari Miettinen on otettu kiinni poliisin toimesta. Ari on avoimesti tuonut esiin lääketeollisuuden bisneksen vast41757Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1821570Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har251560Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään661513Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j161109- 611022
- 94988