Nordrtrömin plastiikka kirurgian sairaala mainostaa täällä kompostisivulla, jossa puhutaan haisevista komposteista ja pitääkö sinne laittaa pissoja vai kuivikkeita.
Mutta voihan sitä kyllästyä yhtäkkiä moiseen maanläheisyytten ja päättää kohentaa naamaansa ja rintojaan. Voihan ne ylijääneet ihopuimut laittaa luonnonkiertoon takaisin.
Vai voiko sinne laittaa liha jätettä? vai kompostoituuko se. Itse en laita lihaa kun ajatus on jotenkin etova, luulen että siitä tulee hajua. tämä siis täysin intutio pohjalta. tiedän että lihakin maatuu luonnossa. mutta että muovipöntössä.yäk.
hassua että
2
511
Vastaukset
- Puutarhasta innostunut
Kyllä liha-, kala-, ym. jätteet maatuvat siinä kuin muutkin; hajut estyvät samalla tavalla kuin muidenkin jätteiden kanssa, eli kuivikkeiden käytön avulla. Kaikkea eloperäistä voi kompostoida. Eri asia sitten on tuo "itsestä peräisin" oleva jäte; laittaako sinne vai ei. =)
- että on tissit kohillaan
kun tuolla pihalla kyykkää kesällä vähissä vetimissä.
Kaikki elävänä ollut on myös maatuvaa. Ei ainakaan heti tule mieleen tuotetta, joka ei maatuisi kuoltuaan.
Mökillä laitoimme rutkasti kuiviketta aina huussissa käynnin jälkeen. Laitoin välillä ihan rikkakasveja sun muuta heinää jne.
Lisäksi pöntön pohjassa oli reikä, josta johdettiin liika virtsa hiukan etäämmälle. Massa tulee pissasta muuten liian vetiseksi ja väkeväksi lietteeksi.
Oli kyllä helppoa tyhjentää se kakka-astia kun ei se ollut pelkkää sitä itseään. Maahan tehtiin jonkin sortin kuoppa ja siihen sitten tällättiin makkijätteet ja päälle vielä rikkaruohoja sun muuta maatuvaa. Johan se tavara oli tyhjentämiseen mennessäkin ehtinyt hiukan maatua ja muhia eli multaantua. Seuraavanan kesänä ei tarvinnut pelätä, että lapioidessa tulisi jotain ulosteeseen viittaavaakaan lapioon. Kyllä muuten ruusut kasvoi hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279