Niin kutsuttuja peikko päiviä?Eli ei tekisi mitään muuta kuin makaisi sohvalla ja söisi suklaata ja pisin lenkki jonka viitsisi tehdä on sohvan ja jääkaapin välillä :)? Ja jos puhelin vielä soi kyseisenä päivänä ei millään viitsisi vastata vaikka olisi kuinka sosiaalinen tahansa! Itse kutsun näitä päiviä niin sanotuiksi "latauspäiviksi".Millä tavalla sinä lataat itsesi?Ihmisillehän ei voi vaihtaa paristoja :))
Onko kellään muulla
16
799
Vastaukset
- peikkopäivä
Mulla on usein peikkopäivä. En vaan tiennyt nimeä, mä olen kutsunut näitä vapaapäiviks, viikolopuksi, lauantaiksi tai sunnuntaiksi.
- M-41
esimerkiksi tämä päivä ollut just sellanen. Hyvä että jaksaa käydä lisäilemässä puuta pesään et tarkenee. Ja kahvia menee pannutolkulla. Päivällä ajattelinki et iskiköhän nyt joku burn out kun mikään ei huvita. Eikä kyse ole mistään krapulapäivästä, se vaan menee jotenkin veto pois ja mieli apeaksi. Mitenkähän sitä aamulla töihin jaksaa vääntäytyä? Hyvä että muillakin on joskus samoja oireita.
- N41.
Voi voi, kuullostaa myös tutulta. Sama ongelma, täytyisi jaksaa huomenna taas töihin..
- M41
jou.m kirjoitti:
Tämmöiset päivät on tuiki tarpeellisia, että jaksaa maanantaina taas puurtaa töissä :)
vaikka näyttää että huomenna tuleekin rokulipäivä pkkasen takia. -30 pakkasta. Mihinkähän hommiin mahtaa N41 aamulla lähteä?
- menen
M41 kirjoitti:
vaikka näyttää että huomenna tuleekin rokulipäivä pkkasen takia. -30 pakkasta. Mihinkähän hommiin mahtaa N41 aamulla lähteä?
no kuule ihan toimistohommiin :)
- minä kutsun
Koska tuolloinhan ei jaksa edes pukeutua muuta kuin aamulla yöpaitaan. Villasukat jalkaan (jos on talvi) ja peitto mukaan soffalle. Siinä se päivä vierähtääkin tv-ohjelmia seuraten tai lukien.
Kuullostaa paljon mukavammalta,joskus vaan on pakko laittaa enemmän päälle ettei lasten kaverit juokse karkuun kun avaa oven:))
- lastesi kavereita
jou.m kirjoitti:
Kuullostaa paljon mukavammalta,joskus vaan on pakko laittaa enemmän päälle ettei lasten kaverit juokse karkuun kun avaa oven:))
vankeina,Jammuko oletkin?
lastesi kavereita kirjoitti:
vankeina,Jammuko oletkin?
Ei tulis mieleenikään,ovat sen verran vilkasta ja äänekästä porukkaa!
- Alffi-06
..eihän tuossa nyt ole mistään tietystä päivästä kyse, olotilahan on jopa normaali, kuka sitä ny aina jaksaa, ja yksinelämiseen oppiessa se alkaa olla jo lähes taidetta, joten taide elämyksestä on kyse, ei huolta.
Kuullostaa hyvältä,minulla on siis ollut tänään taide-elämys päivä kuullostaa erittäin kultturellilta :)
- näitä kyllä
pyjamapäiviksi
ja jos osuu yövuoro, niin voi päivä ihan hyvin mennä nukkuen syöden ja nukkuen. Ja vielä suht' hyvällä omallatunnolla. :)
Joskus toiste taas, kun on aikonut tehdä vaikka mitä, voi vetämättömyys iskeä silti.
Positiivista, alankin kutsua sitä latauspäiväksi :))Muukin hyvä nimitys on tullut näille päiville pyjamapäivä ja taide-elämys päivä.Usein se iskeekin päiville jolloin on suunitellut liikaa tekemistä,elimistö pistää hanttiin :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262486- 1142106
- 1221779
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?911732Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91527Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161271086Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891001Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959