Elikkäs siis tarkoitus ois lentää malagaan kesällä ja sieltä suunnata marokkoon, lautalla pääsee varmaan yli mutta mistähän kaupungista ja miten käytännössä onnistuu, onkohanb hintavaa?
Kiitos jos joku fiksumpi ja enemmän reissaillut tietää:)
neuvoja kesällä marokkoon malagasta
4
1400
Vastaukset 4
- matkustelija
mutta tällä minä menin
http://www.euroferrys.com/seccionesE/inicio/en.htm
Kulkeehan tätä väliä muutkin, mutta tämä taitaa olla suorin reitti, hinnasta en osaa sanoa.
Tässä on lisää
http://www.cemar.it/dest/traghetti_marocco.htm- Ville
Mä menin viime talvena Algecirasista eli Gibraltarin läheltä Tangeriin Trasmediterranean autolautalla. Se on hitaampi, mutta edullisempi. Yksi suunta vähän yli 20 euroa ja edestakainen matka jotain 40 euron tietämillä. Matka kestää vajaat kolme tuntia. Espanjalaisten ja marokkolaisten laivojen taso ei ole kummonen tuolla reitillä, mutta Tanger ja Marokko on näkemisen arvoista.
Lue: www.trasmediterranea.es, www.comanav.co.ma
- coco
Malagasta menee bussi (n.20 e)Algecirasiin, bussin paattari on vastapaata satamaa, seuraa muita laukkutyyppeja. Firmoja on monta ja hinnat noin 25-30 e suunta. Passit tarkastetaan ja leimataan jo laivassa ja pois lahtiessa tuulimiehet vaan katsova*t, etta olet saanut leiman.
- Hanna
Kiitos kaikille vastaajille, tämä on jo auttanut minua!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei133556Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540