neuvoja kesällä marokkoon malagasta

Hanna

Elikkäs siis tarkoitus ois lentää malagaan kesällä ja sieltä suunnata marokkoon, lautalla pääsee varmaan yli mutta mistähän kaupungista ja miten käytännössä onnistuu, onkohanb hintavaa?

Kiitos jos joku fiksumpi ja enemmän reissaillut tietää:)

4

1358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkustelija
        Mä menin viime talvena Algecirasista eli Gibraltarin läheltä Tangeriin Trasmediterranean autolautalla. Se on hitaampi, mutta edullisempi. Yksi suunta vähän yli 20 euroa ja edestakainen matka jotain 40 euron tietämillä. Matka kestää vajaat kolme tuntia. Espanjalaisten ja marokkolaisten laivojen taso ei ole kummonen tuolla reitillä, mutta Tanger ja Marokko on näkemisen arvoista.

Lue: www.trasmediterranea.es, www.comanav.co.ma

• coco

Malagasta menee bussi (n.20 e)Algecirasiin, bussin paattari on vastapaata satamaa, seuraa muita laukkutyyppeja. Firmoja on monta ja hinnat noin 25-30 e suunta. Passit tarkastetaan ja leimataan jo laivassa ja pois lahtiessa tuulimiehet vaan katsova*t, etta olet saanut leiman.

• Hanna

Kiitos kaikille vastaajille, tämä on jo auttanut minua!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      92
      1343
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1320
    3. 76
      1125
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      1086
    5. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      79
      900
    6. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      35
      846
    7. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      70
      841
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      65
      821
    9. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      801
    10. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      58
      788
    Aihe