Perheessämme on kaksi käytettynä ostettua Mareaa. Kummassakin jäähdytysnesteen lämpömittarin osoitin vaeltelee oudosti. Toisessa tekee nopeita hyppyjä toisessa vaeltelee hiljakseen edestakaisin. Onko tämä Marean mittarin ominaisuus vai mistäkö mahtaa johtua? Nestevuotoja ei kummassakaan ole eikä nestettä katoa mihinkään. Onko muilla Marea/Brava/Bravo-kuskeilla samoja kokemuksia?
Marean lämpömittari
5
839
Vastaukset
- bpt
...minun mareassa lämmöt ei nouse yli 80^C eli mittarin neula seilaa 70-80 väliä. Itse olen miettinyt onko vika termostaatissa vai mittarin anturissa.
- jerkku
itse seurailin viikonloppuna samaa ilmiötä. minulla seilaa puolenvälin molemmin puolin ja tuntuu tekevän sitä ainoastaan kovilla pakkasilla matka-ajossa.
- tuolta
Tuntuis oleva tiedossa oleva ongelma:
http://www.fiatboo.co.uk/photogal/guidepics/jumpingtempdial_2.pdf - jerkku
tuolta kirjoitti:
Tuntuis oleva tiedossa oleva ongelma:
http://www.fiatboo.co.uk/photogal/guidepics/jumpingtempdial_2.pdfkiitti hyvästä linkistä. hyvä tietää ettei suuremmasta ongelmasta ole kyse. pitää tosin odotella keväisempiä kelejä ton homman suorittamiseen.
- Jamppa
Kontaktivika (hapettuminen) mittarin liittimessä. Vian korjaamiseksi mittariston piirilevy pitäisi irrottaa. Delta-Auton asiantunteva huolto tekisi sen varmasti mielellään ja käyttäisi siihen arviolta kolme tuntia aikaa. Koska kyseessä olisi sähkö- ja elektroniikkalaitteisiin kohdistuva työ, tuntiveloitus olisi varmastikin noin 70 €, jolloin hinnaksi tulisi noin 200 €.
Suosi venäläistä, aja Fiatilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603