Pidätys

Lentokentällä

Oliko pidätys näyttävä kun virolaiset ryöstäjät pidätettiin lentokentällä?

10

1564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hehe

      Kysy tuulenpesiltä tai kärpäsiltä. Sehän on autio asema!

      • Ásemahan

        On suomen 7:neksi vilkkain lentokenttä niin luulisi siellä olevan elämää muutakin kuin kärpäset ja tuulenpesiä.


      • pilotti
        Ásemahan kirjoitti:

        On suomen 7:neksi vilkkain lentokenttä niin luulisi siellä olevan elämää muutakin kuin kärpäset ja tuulenpesiä.

        minä kun en tiennyt että Suomessa niin monta lentokenttää onkaan... ;-)


      • hahhaha
        Ásemahan kirjoitti:

        On suomen 7:neksi vilkkain lentokenttä niin luulisi siellä olevan elämää muutakin kuin kärpäset ja tuulenpesiä.

        Onpas tullu pudotusta? Oliskohan tähän joku järkeenkäypä selitys?


      • hehehehe
        pilotti kirjoitti:

        minä kun en tiennyt että Suomessa niin monta lentokenttää onkaan... ;-)

        Tuo oli kyllä hauskin perustelu vilkkaudelle :D

        Kun "suuria" kaupunkejakaan ei suomessa ole kuin 4


      • kunnes
        Ásemahan kirjoitti:

        On suomen 7:neksi vilkkain lentokenttä niin luulisi siellä olevan elämää muutakin kuin kärpäset ja tuulenpesiä.

        saadaan se halpalento yhtiö.

        Turun lentoaseman vilkauden puute on lähinnä siinä, että meillä ei ole kuin yksi kotimaan lento. varmaan 80% lennoista on ulkomaille, kun taas muilla asemilla tilanne on eri.


      • en tajuu
        hehehehe kirjoitti:

        Tuo oli kyllä hauskin perustelu vilkkaudelle :D

        Kun "suuria" kaupunkejakaan ei suomessa ole kuin 4

        En tajunnut tuota. Suomessa on 24 lentokenttää joten mitä hauskaa tuossa oli?


      • Lentäjänpoika..
        pilotti kirjoitti:

        minä kun en tiennyt että Suomessa niin monta lentokenttää onkaan... ;-)

        Tsekkaa pilotti tuolta ni löydät uusia kenttiä sulle..Taidat olla kotiPilotti


        http://www.ilmailulaitos.fi/


      • odottaa
        kunnes kirjoitti:

        saadaan se halpalento yhtiö.

        Turun lentoaseman vilkauden puute on lähinnä siinä, että meillä ei ole kuin yksi kotimaan lento. varmaan 80% lennoista on ulkomaille, kun taas muilla asemilla tilanne on eri.

        Ei taida tulla mitään halpalentoyhtiöitä niin kauan kuin aseman johtaja ei niitä halua.


      • hehehehe kirjoitti:

        Tuo oli kyllä hauskin perustelu vilkkaudelle :D

        Kun "suuria" kaupunkejakaan ei suomessa ole kuin 4

        kaupunkeja on koko pohjolassa tasan yksi, jos tukholma lasketaan suureksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      37
      581
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      527
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      525
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe