Oliko pidätys näyttävä kun virolaiset ryöstäjät pidätettiin lentokentällä?
Pidätys
10
1564
Vastaukset
- hehe
Kysy tuulenpesiltä tai kärpäsiltä. Sehän on autio asema!
- Ásemahan
On suomen 7:neksi vilkkain lentokenttä niin luulisi siellä olevan elämää muutakin kuin kärpäset ja tuulenpesiä.
- pilotti
Ásemahan kirjoitti:
On suomen 7:neksi vilkkain lentokenttä niin luulisi siellä olevan elämää muutakin kuin kärpäset ja tuulenpesiä.
minä kun en tiennyt että Suomessa niin monta lentokenttää onkaan... ;-)
- hahhaha
Ásemahan kirjoitti:
On suomen 7:neksi vilkkain lentokenttä niin luulisi siellä olevan elämää muutakin kuin kärpäset ja tuulenpesiä.
Onpas tullu pudotusta? Oliskohan tähän joku järkeenkäypä selitys?
- hehehehe
pilotti kirjoitti:
minä kun en tiennyt että Suomessa niin monta lentokenttää onkaan... ;-)
Tuo oli kyllä hauskin perustelu vilkkaudelle :D
Kun "suuria" kaupunkejakaan ei suomessa ole kuin 4 - kunnes
Ásemahan kirjoitti:
On suomen 7:neksi vilkkain lentokenttä niin luulisi siellä olevan elämää muutakin kuin kärpäset ja tuulenpesiä.
saadaan se halpalento yhtiö.
Turun lentoaseman vilkauden puute on lähinnä siinä, että meillä ei ole kuin yksi kotimaan lento. varmaan 80% lennoista on ulkomaille, kun taas muilla asemilla tilanne on eri. - en tajuu
hehehehe kirjoitti:
Tuo oli kyllä hauskin perustelu vilkkaudelle :D
Kun "suuria" kaupunkejakaan ei suomessa ole kuin 4En tajunnut tuota. Suomessa on 24 lentokenttää joten mitä hauskaa tuossa oli?
- Lentäjänpoika..
pilotti kirjoitti:
minä kun en tiennyt että Suomessa niin monta lentokenttää onkaan... ;-)
Tsekkaa pilotti tuolta ni löydät uusia kenttiä sulle..Taidat olla kotiPilotti
http://www.ilmailulaitos.fi/ - odottaa
kunnes kirjoitti:
saadaan se halpalento yhtiö.
Turun lentoaseman vilkauden puute on lähinnä siinä, että meillä ei ole kuin yksi kotimaan lento. varmaan 80% lennoista on ulkomaille, kun taas muilla asemilla tilanne on eri.Ei taida tulla mitään halpalentoyhtiöitä niin kauan kuin aseman johtaja ei niitä halua.
hehehehe kirjoitti:
Tuo oli kyllä hauskin perustelu vilkkaudelle :D
Kun "suuria" kaupunkejakaan ei suomessa ole kuin 4kaupunkeja on koko pohjolassa tasan yksi, jos tukholma lasketaan suureksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62895
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm32598- 37581
- 86527
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110525- 41481
- 37465
- 70446