Mitähän mahtaa tälläinen 460 kuluttaa?
460 kulutus
8
2085
Vastaukset
- Pekka...
Pensa vehkeestä siis kyse. Onko totta että nämä 2 litraisella moottorilla varustetut olisivat volvon oma bensa moottori?
- jartsa
Näissä 460 malleissa on kaikissa Renun kone ja taitaa olla myös vaihdelaatikkokin. Itselläni oli joskus tuollainen 2- litrainen ja hyvin toimi kaikinpuolin. 360 mallin Volvoissa oli Volvon omaa valmistetta oleva 2- litran kone.
- Nerdy
Itsellä v.93 malli, ja kulutus on nyt 9 litran luokkaa. Just oon ajokortin saanut ja nurkka-ajoo melkein vaan ajanu, eli voi nekin vaikuttaa asiaan :). Mutta eihän tuo kait pahalta kuulosta näin talvella ainakaan.
- Nerdy
Joo, jäi kertomatta, että kone on 2.0i, jos tästä jotain apua on.
- Nimetön
Nerdy kirjoitti:
Joo, jäi kertomatta, että kone on 2.0i, jos tästä jotain apua on.
Viime kesänä koitin pitää kirjaa kulutuksesta ja se keikkuu siinä 6.7-7.0. Nyt talvella tuntuu kyllä kuluttavan huomattavasti enemmän,että varmaan tota 9:n luokkaa..
- Jusa
Ittellä 1.8 vie kesällä sekalaisessa ajossa 6-7 litraa satasella.Talvella litran enemmän.
- Ilmastoinnin kanssa
Kuinkahan paljon ilmastoinnin käyttö lisää kulutusta kesällä (koneena 2,0i)?
- Putte
Ilmastoinnin kanssa noin 0,5- 1,0 litraa/100km
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772