Supertarjoushintaan 499e (norm. 848e) säästä 349e !!! Energiatehokkuusluokka A, linkous B, pesutulos A. Täyttömäärä: 6 kg, Linkousnopeus: 600 - 1400 r/min, Ajastin ja jäljellä olevan pesuajan näyttö, Yksi valitsin kaikkien pesuohjelmien, erikoisohjelmien ja lämpötilojen valintaan, Erikoisohjelmat: tahraohjelma, Mix, villan käsinpesu ja hienopesu/silkki, 3D-AquaTronic optimoi veden- ja sähkönkulutuksen, moninkertainen vesivahinkosuoja. Mitat (K x L x S): 852 x 600 x 590mm.
http://www.veikonkone.fi/application?origin=index.jsp&event=bea.portal.framework.internal.portlet.event&pageid=Products&portletid=ProductPortlet&wfevent=link.product&product_id=1409&category_selected_id=80
Onko tämä järkevä ostos vai myyvätkö vanhentunutta mallia?
Tuossahan on 41% alennusta, eli jotain vikaa koneessa täytyy olla.
Edullinen Siemens WXL1452DN??
4
3475
Vastaukset
- niin se on
katsoa muistakin liikkeistä onko tuo alennus todellinen vai onko nyt se oikea myyntihinta. Laite sinällään vaikuttaa asialliselta ja eihän näissä laitteissa ole pärasta ennen päiväystä ja omat kokemukset Siemens koneista ovat positiiviset.
- Sami_
Suositushinta näkyy olevan 840€, eli himpun jopa alle tuon "normaalin" hinnan.
http://www.siemens-kodinkoneet.com/PDF_documents/price/9244591.pdf
http://se.pricerunner.com/home-appliances/washingmachines/219704/details
Ruotsin hinnat näyttää olevan luokkaa 6000kr eli noin 600€.
Eli vaikuttaa ihan hyvältä tarjoukselta, mutta ei tietenkään niin hyvältä mitä mainostetaan.- MaaritKoo
Joo, samaa mä mietin, mut päätin ominaisuuden vuoksi valita wxl1458 mallin, koska outdoor pesuominaisuus. Myyjällähän on paljon katetta laitteiden myynnistä, ehkä ostettu muutaman erä, siksi saavat halvalla myytyä. En usko vikaa/vanhaa.... yleistän tämän, koska joskus olen muissa laitteissa ihmetellyt, kunnes eräs myyjä kertoi syyn.
Toisaalta kuulin tääl Cylindasta, katson sitäkin vielä ennen lopullista valintaa Siemens vai Cylinda... - Siemens käyttäjä
MaaritKoo kirjoitti:
Joo, samaa mä mietin, mut päätin ominaisuuden vuoksi valita wxl1458 mallin, koska outdoor pesuominaisuus. Myyjällähän on paljon katetta laitteiden myynnistä, ehkä ostettu muutaman erä, siksi saavat halvalla myytyä. En usko vikaa/vanhaa.... yleistän tämän, koska joskus olen muissa laitteissa ihmetellyt, kunnes eräs myyjä kertoi syyn.
Toisaalta kuulin tääl Cylindasta, katson sitäkin vielä ennen lopullista valintaa Siemens vai Cylinda...Siemens pesukone on ollut minulla jo 15 vuotta, vain kerran hiilet on vaihdettu.
Tuo hinta on edullinen, jos vertaa muihin koneisiin.
Suosittelen Siemens konetta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1464906Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa183537Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1583347Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss322818Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu952578Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181853Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky81488Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo101472Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1381402Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111267