OIKEAT FANIT!?

spuid

Elikkä paljon on aina kysettä OIKEISTA faniesta ja niistä joka päivä kuulemista TEINI faneista jotka ihkuttavat Hypnotizeä(itse en ole fani joten en tiedä miten kappaleet kirjotetaan)SOAD on nykyään kovassa nousussa ja minun paikkakunnalla monet nuoret kuuntelevat soadia.
Voiko sitä sanoa ihkuttamiseki jos on vasta nuoressa iässä kuullut soadia? Onko hyvä juttu että nuoert kuuntelevat kun on PALJON pitkä aikaisia faneja? ymmärsitteköhän mitään o__O

18

1934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AE.

      Sitä kuunnellaan koska se on muotia. Massateinithän ovat muodin orjia, ja SOAD on muodikas bändi nyt.

      • ....

        Kuulepa, kaikki Systemia kuuntelevat nuoret eivät ole massateinejä. Kamalaa yleistystä jälleen kerran.


      • trueteenfan?
        .... kirjoitti:

        Kuulepa, kaikki Systemia kuuntelevat nuoret eivät ole massateinejä. Kamalaa yleistystä jälleen kerran.

        Hupaisa tunnehan se oli, kun olin jo todella monta vuotta moista bändiä fanittanut ja puhunut siitä kavereille ja aina kuuli "ai mikä? Ihan ihme bändi.." Mutta nyt on eri ääni kellossa. Toisaalta ärsyttää mutta lopulta sitä miettii, että mitä vitun väliä sillä loppujen lopuksi on. Eikö se musiikki ole siinä kuitenkin pääasia ja että mistä itse pitää, ei siitä että pitääkö toiset siitä. Sitäpaitsi, minäkin olen teini (16v.) ja kuunnellut systemiä jo monta monituista vuotta. Revi siitä lahoaivo.


      • Soadforever

        Vai että SOAD muotia... eiköhän ne "muodin orjat" kuuntele jotain Lovexia tms.

        On olemassa teini Soad-faneja ja myös aitoja Soad-Faneja.

        Jotkut lopettavat System of a Downin kuuntelemisen, jos joku Hiphop bändi kiilaa sen listalta.

        Jotkut taas jämähtävät Soadiin, kuten monet 60-luvulla syntyneet Eppu Normaaliin...

        Itse taidan kuulua tuohon jälkimmäiseen porukkaan, ja toivottavasti moni muukin...


    • entäs..

      "Onko hyvä juttu että nuoert kuuntelevat kun on PALJON pitkä aikaisia faneja? ymmärsitteköhän mitään o__O "

      Jaahas. Mitä väärää siinä on, jos nuoremmatkin kuuntelevat System of a Downia? Viekö se uskottavuuden vanhemmilta faneilta muka? Jos vie niin minusta se on aikamoista heikkoutta.
      Onneksi vielä löytyy niitäkin, jotka pitävät oman päänsä, eivätkä välitä ns. "teinileimasta".

      • Ellu

        Ilmeisesti tässä tarkoitettiin näillä teinifaneilla niitä, jotka ovat kuulleet vain b.y.o.b:n ja hypnotizen ja sitten sanovat fanittavansa SOAD:a... muutenhan nuoret "oikeat" fanit ovat yhtä hyviä kuin vanhemmatkin.. :)


      • girlcalledkill

        "Viekö se uskottavuuden vanhemmilta faneilta muka? Jos vie niin minusta se on aikamoista heikkoutta. "

        Hyvin sanottu!! Heikkoutta se on jos vanhemmat fanit on heti 'tuoreempien' kurkussa kiinni. Itse en enää edes korvaani lotkauta, jos joku yläastelainen kehuu Systemia..voivoi.. ei kuulu mulle mitä he kuuntelevat.

        Mutta jälleen kerran on tämäkin aika turhaa puimista.. mikä on tosi fani ja mikä ei.


      • Tumppi
        Ellu kirjoitti:

        Ilmeisesti tässä tarkoitettiin näillä teinifaneilla niitä, jotka ovat kuulleet vain b.y.o.b:n ja hypnotizen ja sitten sanovat fanittavansa SOAD:a... muutenhan nuoret "oikeat" fanit ovat yhtä hyviä kuin vanhemmatkin.. :)

        En ymmärrä, nämä radiossa alituiseen soivat biisit Hypnotize ja B.Y.O.B eivät oikein iske ne on kulunu nopeesti loppuun, mutta levyiltä Mezmerize ja Hypnotize löytyy muita biisejä joita jaksaa kuunnella eikä ne kulu.. Tää johtuu tietty myös omasta mausta, mut radiohitteihin oon kyllästyny.


    • Karmacoma

      Omistan kaikki SoaD:in levyt ja ensimmäisen (Toxicity) hommasin viime keväänä ennen kuin edes B.Y.O.B. oli julkaistu, eli en ainakaan itseäni luokittele miksikään "Tätä nyt vaan kaikki kuuntelee, niin mäki kuuntelen" "faniksi", vaikka 15 vuotias olenkin. Samanlaillahan on käynyt esim. Metallicalle, Maidenille ja Bodomille, joista on, ikävä kyllä, tullut jotain joka perheen hevibändejä näiden "fanien" ansiosta. Yksi hittisinkku ja kaikki kuuntelee.

      • Rockhemuli

        "Omistan kaikki SoaD:in levyt ja ensimmäisen (Toxicity) hommasin viime keväänä"
        Toxicitykö ensimmäinen systemin levy? Mul oli sellanen käsitys et soadin eka levy olis ollu system of a down... olenko väärässä?


      • meitsi
        Rockhemuli kirjoitti:

        "Omistan kaikki SoaD:in levyt ja ensimmäisen (Toxicity) hommasin viime keväänä"
        Toxicitykö ensimmäinen systemin levy? Mul oli sellanen käsitys et soadin eka levy olis ollu system of a down... olenko väärässä?

        Kyllähän SOADin ensimmäinen levy oli System Of A Down. Jos en väärin muista niin se ilmestyi vuonna 1998.


      • ryj
        meitsi kirjoitti:

        Kyllähän SOADin ensimmäinen levy oli System Of A Down. Jos en väärin muista niin se ilmestyi vuonna 1998.

        ehkä tuo tyyppi tarkoitti, että ensimmäinen soad-levy, jonka hän osti ITSELLEEN, oli tuo toxicity... ?


      • meitsi
        ryj kirjoitti:

        ehkä tuo tyyppi tarkoitti, että ensimmäinen soad-levy, jonka hän osti ITSELLEEN, oli tuo toxicity... ?

        Aivan, enpä tullut ajatelleeksi asiaa tuolla tavalla. Luultavasti olet aivan oikeassa. Itse myös hommasin TOxicityn ensimmäisenä ja System Of A Downin viimeisenä.


      • nakkikastikeperunoilla...

        en tajua...miksi ihmiset luokittelee faneja. Ihan sama se sille on ketkä ois niitä "oikeita" ja ketkä niitä massateinejä..ketä kiinnostaa oikiasti?! Itse omistan kaikki levyt ja olen teini-iässä, mutta en todellakaan ole mikään massateini ja argh, tämmöset puheet tekee hulluksi.
        Lopettakaa tuo homma jo alkuunsa, antakaa jokaisen fanittaa mitä tahtoo ihan rauhassa ilman mitään leimauksia ja oletuksia, pliis!

        Sitäpaitsi muodissa asiat muuttuu aikamoisen nopiasti ja vanhat unohtuupi samalla, ku uutta pukkaa...System of a down ei ole hetken huumaa! Se ei unohu nuin vain, eikä sitä kukaan syrjäytä!


      • ...
        nakkikastikeperunoilla... kirjoitti:

        en tajua...miksi ihmiset luokittelee faneja. Ihan sama se sille on ketkä ois niitä "oikeita" ja ketkä niitä massateinejä..ketä kiinnostaa oikiasti?! Itse omistan kaikki levyt ja olen teini-iässä, mutta en todellakaan ole mikään massateini ja argh, tämmöset puheet tekee hulluksi.
        Lopettakaa tuo homma jo alkuunsa, antakaa jokaisen fanittaa mitä tahtoo ihan rauhassa ilman mitään leimauksia ja oletuksia, pliis!

        Sitäpaitsi muodissa asiat muuttuu aikamoisen nopiasti ja vanhat unohtuupi samalla, ku uutta pukkaa...System of a down ei ole hetken huumaa! Se ei unohu nuin vain, eikä sitä kukaan syrjäytä!

        vähä niinkö green dayki. ei oo teinibändi. kaikki kuuntelee sitä ikuisesti jne jne. mut hyvin on hiljentyny ameriikan idiootin huuman jälkee tuo keskustelufoorumi...

        eikä tää oo mitn henkilökohtasta yllekirjoittaneelle, vaan yleisesti. jokane kuuntelee mitä kuuntelee, mut se, että pitää huuella ja todistella kuinka kova fani on, ni o mummielest ainaki aina epäilyttävää.


      • Soadforever

        ...mut Toxicity on Soadin kolmas albumi joka ilmestyi vuonna 2000..
        2 aikaisempaa levyä olivat:
        System of a Down ja Steal this album


    • ...

      mulla itelläni on vaan mesmerize ja hypnotize ja myönnetään et aloin kuuntelemaan soadia byob:n myötä, mut en todellakaan kuuntele bändiä sen takia et se ois jotenki muodissa yms.!! oon myös kuullu vanhempia biisejä ja nekin on hyviä. nii ja oon tosiaan 16 v. et ihmisillä voi katsokaas olla omiakin mielipiteitä eikä tartte kuunnella jtn bändiä vaan sen takia et se on jotenkin in.

    • Systemyous

      haha tätä ketjua oli hauska lukea näin 11 vuoden kuluttua alotuspäivästä itse kuusitoistavuotiaana soadin kuuntelijana tietäen että alkuperäiset kommentoijat olivat samanikäisiä kirjoittaessaan vaikka nyt jo sen 26.
      JA SE ETTÄ SYSTEM OF A DOWNISTA PUHUTTIIN MASSATEINIBÄNDINÄ!! Mitä?! nyt jos menen kenelle tahansa kaverilleni soittamaan niin sanovat että: "ok.. en oo koskaa kuullukkaa. outoa musiikkia..."

      saa nähdä nyt sitten kun uus levy pitäs julkasta tässä lähiaikoina jos taas radioon pääsis :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      250
      2369
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1784
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      165
      1497
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      328
      1483
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1045
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      79
      889
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      785
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      175
      766
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      203
      702
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      700
    Aihe