en jaksa itteeni enää tällasena läskinä, en kestä kattoo itteeni peilistä. tuttua?? ongelmani on että oon oikeesti läski, 168 cm 64 kg. hävettää.
mut nyt alkaa uusi elämä. kahden viikon sisällä olis tarkotus olla ainaki alle 60. ei mahdotonta, oon tehny ennenki. tällä kertaa vien vaan loppuun asti ja laihdun kunnolla. läskeys on merkki itsekurin puutteesta, ja itsenkurin puute on heikkous. mä en voi olla heikko ihminen. mun on pakko laihtua.
pitäkää kanssasisaret peukkuja!
make me beautiful
5
1281
Vastaukset
- ..............................
..sille että ymmärtäisit että et ole läski vaan ihannepainoinen. Et OIKEESTI ole läski, vaan sopivalta nuo mitat kuulostaa. Oisit onnellinen ton kokosena.
- Psykoositar
LIHTUMAAN 5 KG ALLE KAHESSA VIIKOSSA!! IHMISESTÄ VOI VAIKKA PÄIVÄSSÄ POISTUA 2 KG NESTETTÄ MUTTA SE ON VAIN NESTETTÄ ALLE KAHES VIIKOS VOIT KORKEINTAAN SAADA KILON LÄSKIÄ POIS. NESTEET TULEE TAKAS HETI KUN SYÖÄT LUSIKALLISEN TAVISRUOKAA
- ............................
Psykoositar kirjoitti:
LIHTUMAAN 5 KG ALLE KAHESSA VIIKOSSA!! IHMISESTÄ VOI VAIKKA PÄIVÄSSÄ POISTUA 2 KG NESTETTÄ MUTTA SE ON VAIN NESTETTÄ ALLE KAHES VIIKOS VOIT KORKEINTAAN SAADA KILON LÄSKIÄ POIS. NESTEET TULEE TAKAS HETI KUN SYÖÄT LUSIKALLISEN TAVISRUOKAA
kuule, kunhan vaaka näyttää ne 5 kiloa vähemmän, mulle on aivan yks hailee onko se vettä vai läskiä joka on poistunu. Kyllä se läskikin lähtee siitä sitte ajalaan, varsinki ku tulosten rohkasemana jaksaa olla syömättä. nää on siis ihan mun omia mielipiteitä jotka perustuu omiin kokemuksiin, ei oo pakko olla samaa mieltä
- Tumpelo
Mistähän osasit tulla Anoreksia-palstalle? Taidatkin siis tietää, ettet oikeasti ole läski.
- oikeasti ylipainoinen
Todellisuudessa olet normaali painoinen, sillä sun painoindeksisi on 22,4. Voisit vaikka lihota kuusi kiloa ja olisit silti normaalipainoinen.
Itse olen melkein 20 kiloa ylipainoinen ja painoindeksiltäni yli 30.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633