Missikisoissa laulaa tänää myös sellainen italialainen laulaja, kuin Patrizio Buanne. Kannattaa katsella ja kuunnella. On ihan hyvä-ääninen ja karismaattinen laulaja hänkin.
Missikisoissa...
4
367
Vastaukset
- Saapas
Olihan siellä se Ruotsin "Antti Tuiskukin". En oikein tykästynyt musiikkityyliinsä. Italialainen oli ihan toista luokkaa!
- OK.
joo ja Patrizuo lauloi sen ihan livenä toisin kuin se "ruotsin Antti Tuisku", jonka biisit tuli playpäckinä.
- rita
OK. kirjoitti:
joo ja Patrizuo lauloi sen ihan livenä toisin kuin se "ruotsin Antti Tuisku", jonka biisit tuli playpäckinä.
No ei kyllä laulanut livenä.Silmiinpistävästi suu liikkui aivan eri tahtiin kuin mitä ääni/musiikki tuli.Panin sen erityisesti merkille.Mut ei Patriziossa muuten mitään ihmeempää valittamista ole,kyllähän tuota kuuntelee ja vielä mieluummin katselee.Ja se ruotsalainen"tuisku"kyllä voittaa tään meikäläisen sellaisen joka kantilta vaikkei kummoinen ole sekään.
- eips
rita kirjoitti:
No ei kyllä laulanut livenä.Silmiinpistävästi suu liikkui aivan eri tahtiin kuin mitä ääni/musiikki tuli.Panin sen erityisesti merkille.Mut ei Patriziossa muuten mitään ihmeempää valittamista ole,kyllähän tuota kuuntelee ja vielä mieluummin katselee.Ja se ruotsalainen"tuisku"kyllä voittaa tään meikäläisen sellaisen joka kantilta vaikkei kummoinen ole sekään.
tosiaankaan ollut live!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491