Seksiä...

taas :)

Olen uutena vierailijana tutustunut näihin keskustelu palstoihin, ja mitä täälläkin huomaan: Seksi näyttää kiinostavan kaiken ikäisten keskustelu alueilla :)

Olen jo pidemmän aikaa pohdiskellut, mistä mahtaa johtua tuo yletön "seksismi".Mutta kai se on niin, että jokaisella aikakaudella on omat tabunsa. Meillä keski-ikäisillä se aihealue oli käsittelyssä korkeintaan kahden kesken peiton alla ja nyt kun se on "vapautunut", niin siitä huudetaan suureen ääneen joka paikassa.

Itse, vaikken koekkaan olevani kovinkaan ahdasmielinen, olen sitä mieltä, että seksi on kivaa, mutta parhaimmillaan hyvin intiimiä toimintaa kahden ihmisen välillä, eikä siitä huudella "suu vaahdossa" julkisesti :)

Hyviä ja onnellisia tuokioita teille ystävät!
Kertokaa mitä mieltä olette.

30

2176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy

joku, joka kertoo sen mitä en ole koskaan viitsinyt itse
      kertoa. Olen täydellisesti samaa mieltä,
      perustetaanko "Älkää-Pilatko-Meiltä-Seksiä"-yhdistys?

• tuutikki

Kyllä se seksi on aina ollut mielekäs aihe.
      Olen samaa mieltä kanssasi,intiimisyydetä ja seksin tuputtamisesta.Tämän ikäryhmän ihmisten on varmaan helpompi kskustella ja vaihtaa mielipiteitä netissä kuin nokakkain,oisko näin.
      Ikäännytään seksikkäästi vai mitä :))

• heekuli

seksi tuo.Johan nuo nylonitkin siitä lauleli?

• saa toki...

...laulaa, mutta ei pitää siitä NIIN suurta meteliä, kuin nykyisin.
        Sitä vaille, ettei luokitella sairaudeksi, ellei halua puhua hölöttää seksi kokemuksiaan joka istujaisissa.

..mutta iloitaan me vaan oman kumppanin kanssa kahdestaan. Ei kaikkien tarvitse tietää miten meillä menee sängyssä ;)

• tuo?

Jonkin taudin vai?

• heekuli
        saa toki... kirjoitti:

...laulaa, mutta ei pitää siitä NIIN suurta meteliä, kuin nykyisin.
        Sitä vaille, ettei luokitella sairaudeksi, ellei halua puhua hölöttää seksi kokemuksiaan joka istujaisissa.

..mutta iloitaan me vaan oman kumppanin kanssa kahdestaan. Ei kaikkien tarvitse tietää miten meillä menee sängyssä ;)

kai tulet ittes kanssa toimeen?

• olluna

et seksi vie ja taxi tuo? No jotain.

• Alffi-06

..ei koskaan ole mulle ainakaan ollut pimeässä peiton alla puuhastelua, intiimiä ja kahdenkeskeistä kylläkin.

• leipäpappiM

sitä mieltä että siitäkin sitä pitää puhua. On liian paljon puhumattomia liittoja. Ei muuta kun reilusti keskustelua ja siinä, (ette arvaakaan)sitä tietoa tulee muillekin ,että en ole yksin. Heekuli hyvillä kommenteilla rassaa teiltä ne ärhentelyt irti.

Ei se ole yletöntä, vaan ihmiset ja varsinkin naiset saa sanoa sanottavansa, Se kun pakkaaa vieläkin olemaan niin se herra ja hidalko asema.

No meniköhän se nyt papin roolista ulos, mutta kyllä minä nyt vaan sille puolelle kallistun.:)) Toivon ärhäköitä mielipiteitä.

• haluaisin...

... kuulla.
        Miehiinhän on kai, kautta historian kuulunut entisen naapurini, vanhan miehen sanonta: "Pillun ympärillähän se tämä mualima pyörrii". :)

• heekuli
        haluaisin... kirjoitti:

... kuulla.
        Miehiinhän on kai, kautta historian kuulunut entisen naapurini, vanhan miehen sanonta: "Pillun ympärillähän se tämä mualima pyörrii". :)

se vaan ompi...PIH...

• SEKSI...

...kai menettää, ellei ole jo menettänyt, merkityksensä.
        On: mediaseksikäs, pukeudutaan seksikkäästi (arjessakin), ollaan seksikkäitä, joku juttu on seksikäs (esim. auto),ym. ym.

Mutta sekstaillaan siitä huolimatta :)

• munaa, joku puhui
        SEKSI... kirjoitti:

...kai menettää, ellei ole jo menettänyt, merkityksensä.
        On: mediaseksikäs, pukeudutaan seksikkäästi (arjessakin), ollaan seksikkäitä, joku juttu on seksikäs (esim. auto),ym. ym.

Mutta sekstaillaan siitä huolimatta :)

jokin aika sitten munattomista miehistä. Onko seksiä ilman munaa?

• vaan
        munaa, joku puhui kirjoitti:

jokin aika sitten munattomista miehistä. Onko seksiä ilman munaa?

Kyllä kyllä. Onhan toki. Joskus seksi on parempaa ilman munaa ;)

• vaan kirjoitti:

Kyllä kyllä. Onhan toki. Joskus seksi on parempaa ilman munaa ;)

kaikkihan me olemme korvattavissa..;)

• miesvieläkurja

Seksiin liittyy niin paljon toteutumattomia unelmia ja kokematta jäänyttä nautintoa, kun on hyvin harvoin päästy suhteissa kokonaisvaltaisesti kyllin lähelle kumppania, että tyydyttymätön nälkä vaivaa jatkuvasti. Samalla tässä iässä on tultu siihen, että kyky ei enää ole samalla tasolla kuin halu, eli olemme peruuttamattomasti jäämässä vaille sitä, mitä liian vähän olemme elämässä saaneet.
      Vaikuttaakohan tämä paljonkin kirjoittelun sisältöön?

Toinen syy aihepiirin kapeuteen johtuu täällä kirjoittavien kapeasta maailmankuvasta ja kaiketi alhaisesta sivistystasosta. Ei ole peruskoulun käyneitä joukossa kai montakaan.

• ossipessi

Tuli vaan mieleeni vanha sanonta: siitä puhe mistä puute tai jtn sinne päin.
      En nyt kyllä tiedä pitääkö se täällä paikkansa, mutta kuitenkin...:)

• Narttu

kannattaisikin laittaa se 50 treffikeskustelupalsta että seksin haikailu vähenisi kun sitä olisi enemmän tarjolla halukkaille:))

• Juniperus
        Narttu kirjoitti:

kannattaisikin laittaa se 50 treffikeskustelupalsta että seksin haikailu vähenisi kun sitä olisi enemmän tarjolla halukkaille:))

Paitsi että tämä palsta hiljenisi kokonaan.

• ossipessi
        Juniperus kirjoitti:

Paitsi että tämä palsta hiljenisi kokonaan.

Nyt en valitettavasti tiedä, kun en aina niin ehdi tutustua. Lapseni kyllä valisti minua jossain chattijutussa ja yritti kertoilla treffipalstoista en vain taida olla kovin kiinnostunut johtuen aika pulasta ja lisäksi tietysti jo olemassa olevasta suhteesta:DDD

• keskustelemaan asialinjoilla asiasta kuin asiasta, mutta henkilökohtaisista asioista suostun keskustelemaan ainoastaan oman kumppanini kanssa. - Oikeastaan olisi omituista ellei asia yhtään ihmisiä kiinnostaisi, onhan kyse yhdestä perustarpeesta ja ihmiskunnan säilymisestä.

Leikinlaskuun tälläkin alueella olen monesti "joutunut" olosuhteiden pakosta osallistumaan. Olen tietoisesti valinnut mieluummin arvostetun "kaverin" kuin objektin roolin, vaikka joskus se on tuntunut nuorallatanssimiselta - varsinkin "isojen poikien" kanssa. Useimmiten toivoin vinon hymyn riittävän vastauksekseni.

Kiusaantunein olin nuorena aikuisena, kun työnantajan vaimo valitsi minut uskotukseen ja kertoi intiimejä asioita, joista en todellakaan olisi halunnut kuulla mitään. Arvostin hänen aviomiestään ja lohduttauduin ajatuksella, että onneksi jutut eivät levinneet ympäri toimistoa.

Hauska muisto on myös muutaman kollegan närkästys, kun kerroin poikenneeni tyttäreni kanssa töiden jälkeen tutustumaan Suomen ensimmäiseen "kondomeriaan" Helsingin keskustassa. Tyttäreni oli vähintään 17-vuotias ja meillä oli ihan hauskaa tuotteita katsellessamme. siellä oli kehitelty monenlaisia hauskoja lahjapakkauksia, joista ei edes heti huomannut, mistä tuotteista oli kysymys. Ymmärrän, että joidenkin mielestä tilanne oli sopimaton, mutta omasta mielestäni kyse oli "terveestä uteliaisuudesta".

Kuolema on mielestäni yllättäen monelle yhtä suuri tai vielä suurempi tabu keskustelun aiheena.

• leipää pappiM

vapauttaa kertomaan vähän enemmän kuin nokakkain istuminen. Täällä sitä pysyy piilossa, vaikka vähän intiimimpiäkin asioita kertoo.

:)) Kerronpa minäki yhden jutun. Nuorena aloittelijana menin kerran yhteen taloon sopimaan kinkereistä. (siihen aikaan pidettiin maasedulla taloissa kinkereitä).

No siellä ei ollut kuin emäntä yksin kotona. Heti kun menin pirttiin niin se emäntä kävi kamarissa vaihtaa sipasemassa eri mekon päälleen ja posket punasena tuli pirttiin.

Puhuttiin kinkeri asiasta ja emäntä touhusi siinä kahvihommia pöytään ja valitteli että pullat on vähissä. Nauroi että kyllä "kermat" piisaa.

Hellaan yritti jatkuvasti puita lisätä pitkälle pyllistäen. Seinähirsiä siinä kokelas yritti katsella, mutta minkä sille voi. Ihminen se on pappikin. Juotiin ne kahvitkin ja peli jatkui.(saatte itse kuvitella mitä haluatte).

Nyt myöhemmin sanon, että kyllä se seksi on aina ollut ja tulee olemaan meidän arkipäivän elämässä. Ei se mihinkään häviä. Se on sitä luomua vielä.

• toivontytär

olet oikeassa seksi se on mikä saa posket punehtumaan ja mielen iloiseksi pistää suorastaan visertelemään ilosta että on olemassa

• Pirre*
        toivontytär kirjoitti:

olet oikeassa seksi se on mikä saa posket punehtumaan ja mielen iloiseksi pistää suorastaan visertelemään ilosta että on olemassa

sitä ei ole.

• Tulee
        toivontytär kirjoitti:

Omenainen olo. On punaiset posket ja siemenet sisällä

• pessiossi
        Tulee kirjoitti:

Omenainen olo. On punaiset posket ja siemenet sisällä

Tosi mukava ja hyvä olo. Eikös se kuulu asiaankin, tai näin minä ainakin olen ymmärtänyt:)))D

• ei olisi
        Pirre* kirjoitti:

sitä ei ole.

Koodi puuttuu?

• joo...

Vanhat ihmiset voisivat jättää koko seksin nuoremmilleen. Ihmettelen mitä kiihottavaa voi olla vanhassa homeisessa kääkässä ?

• sitten kun olet itse vanhempi! Ei kai kenenkään omasta seksielämästä ole pois,vaikka sitä vanhemmatkin ihmiset harrastaa...suodaan jokaiselle nämäkin harvat elämän ilot...;))

• Kynttilää
        mii-su kirjoitti:

sitten kun olet itse vanhempi! Ei kai kenenkään omasta seksielämästä ole pois,vaikka sitä vanhemmatkin ihmiset harrastaa...suodaan jokaiselle nämäkin harvat elämän ilot...;))

Tyhjän vakan alla kannata pitää.
        Laittaa vain reilusti vakkaan:-)))

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      34
      11301
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      62
      9162
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5455
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3690
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3599
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3348
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      61
      2713
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2430
    10. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      15
      2249
    Aihe