Viikonlopun myönteisin tapahtuma

Vakinikki ejk

Mikä oli sinun viikonloppusi myönteisin tapahtuma?
Itse olen yllättynyt että tulin hyvälle tuulelle näinkin tavallaan pienestä asiasta,naapurini 14-vuotias poika yllätti!Tämä poika on yleensä juro räppärityyppi eikä koskaan katso silmiin,aina kuulokkeet korvissa ja musa päällä....eilen kaupasta tullessani hän yhtäkkiä ilmestyi vierelleni ja sanoi että voi kantaa kassejani!Ja kantoi ihan ovelle asti!WOW!Kiitin ja annoin palkkioksi 3€ mistä hän meni melkein hämilleen,ukava yllätys,tämä perhe on ollut naapurinani noin puoli vuotta

20

1216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ansku

oli myönteinen yllätys, olin eräässä itäsuomalaisessa hiihtokeskuksessa, oli ystävällinen palvelu, ruoka erittäin hyvää ja meno reipasta.
      Oli todella hieno pitkä viikonloppu.

• Vakinikki ejk

Itse en ikävä kyllä enää uskalla suksille sen jälkeen kun katkaisin reisiluun toissa keväänä enkä ole siitä kunnolla toipunut,tämä onnettumuus ei tapahtunut hiihtäessä

• tapahtumako?

tulin just kotiin maailman parhaimmista pileistä, eli omistani. :))
      Ai niin, ne menivät oikein hyvin, oikeastaan erinomaisesti. olen sen seitsemännessä taivaassa juuri nyt ja näine muistoineni painun juur ny nukkumaan. :))
      ps. muistan ne varmasti vielä ens vuonna tähän aikaan, syitä siihen kyllä löytyy. :)))

• Paha

Pamahitko paksuksi??

• lannenhunttari

paisto karjalanpiiraita ison kasan,ja pullaa ja marja-piirakan kaupan paalle.taytyypas menna kehhuun
      keittioon[suap viala extra piirakan]..

• 50+ setämies

Kotonaleivottuja piiraita sain viimeksi joskus 80-luvulla kun anoppi vielä eli

• lillulikka
        50+ setämies kirjoitti:

Kotonaleivottuja piiraita sain viimeksi joskus 80-luvulla kun anoppi vielä eli

oli ,kun juoppo ukkoni sammui jo 2päivällä lauantaina ja sain koko illan olla rauhassa.

• Oletpa
        lillulikka kirjoitti:

oli ,kun juoppo ukkoni sammui jo 2päivällä lauantaina ja sain koko illan olla rauhassa.

ihana vaimo

• leipäpappiM

Minun piti itse tehdä illalla potturieskoja 8 kpl, kun uunin lämmitin. Mulla kun ei ole sitä leipojata, van kyllä se mieheltäkin hyvin onnistuu.

Piirakkahommissa olen ostanut niitä paistoa vaille valmiita kaupasta. Mainos kielletty. Kyllä niistäkin hyviä tulee kun ne voitelee vanhaan malliin. Pullamaakarina pitää taas viikolla olla, kun joutas vaan.

• luupiä
        lillulikka kirjoitti:

juo, himojanoko?tutkikaa diabetes...

• sir lordi

Synttärit poikani tyttären 2 vuotis synttärit

• jääkarhuN

avantouinnin SM-kisat Lappeenrannassa, jossa kävin päiväseltään autolla täältä pääkaupunkiseudulta kultani ja parin kaverin kanssa.

• miesvieläkurja

parasta oli uskaltaa ulos pakkaseen, tehdä ne normaalit kävelylenkit @ runsas tunti reipasta vauhtia sauvoilla vauhtia työntäen, niin että sai yläkroppakin liikuntaa. Kylmä siellä tuli, kun pakkasen lisäksi oli ilkeä viima, mutta kun olin sinnikäs, oli hyvä mieli sitten kun kylmettyneitä sormiani lämmittelin.

• hyvälle tuulelle?

Mä luulin et jos sä sama vakinikki ejk oot joka haukkuu tällä palstalla kaikki niin olisit haukkunu sen pojankin ja syyttäny kassies varastamisesta.
      Vai oot sä eri vakinikki ejk?
      VAI OOT SÄ KOKENU HERÄTYKSEN?
      Vai katoiks sä vaan peiliin?

• Ja tuossa

päivän goldiesmi;D
        Kenellähän taas syytä katsoa peiliin;D

• Ihmettelen sinua

Miksi haastat riitaa,eikö viikonlopussasi ollut mitään myönteistä?
        Asiaan,kävin sunnuntaina katsomassa mummoani vanhainkodissa,hän on 92-vuotias mutta edelleen pirteä,jotenkin saan hänestä aina voimia

• messuilla

Olen tyytyväinen sunnuntaihini. Ostin sieltä rentoutumismusiikkia, suitsukkeita, kiviä ja yhden kirjan. Katselin mitä kaikkea huuhaata ihmisille tarjotaan henkisyyden nimissä.

Markkinahumusta huolimatta siellä tuli hyvä olo ja kiire unohtui, liekö asian aiheella vaikutusta?

• joillain vastaavilla messuilla ja ostelin myös huvikseni muutaman pienen kiven, ruusukvartsin, vuorikristallin ja sitriinin. Ovat vieläkin tallessa.
        Enpä oikein usko tuohon kiviterapiaan, vaikka kai apua saa vaikka mistä jos oikein vahvasti uskoo..
        Kaikkein eniten kyllä ihmetytti eräässä huoneessa joku ihmeellinen huitominen. Ihmiset istuivat ringissä tuoleilla ihan vakavina silmät kiinni ja pari ihmistä huhki heidän edessään ja takanaan. Oli kuulemma joku auran puhdistusoperaatio menossa:& Voiskohan joku selittää mitä sellainen huitominen voi ihmisen auraan vaikuttaa:)
        Kerran bussissa yks mies, sanoi olevansa Lapista, alkoi kosketella mun käsiä ja kysyi että tiedänkö, että mulla on lämmin aura? Tokaisin vaan että "joo kyllä mä tiedän", vaikka ei ollut hajuakaan koko asiasta. Mies vaan totes hämillään että"ai sä tiedät?" Lähdin pois seuraavalla pysäkillä ja se mies vielä huikkasi mulle perään että minusta voisi olla jollekulle apua. Enpä ole testaillut, pitäisköhän joskus?:)
        Olisihan se hienoa jos omistaisi sellaisen henkevän ns. karisman että sen vaikutuspiirissä ihmiset voisivat hyvin.

• tyynekaarina

87 vuorokautta vanhan pojanpoikani vierailu.
      Äitinsä oli työporukan kanssa saunomassa ja isänsä paikkasi univelkaansa. Juttelimme parin otteeseen Juniorin kanssa tosi pitkään, Juniori kujersi ja jokelteli iloisena naureskellen.
      Juniori tuli klo n.18.00 ja haettiin klo 24.00. Vanhemmat olivat ällikällä löytyjä, kun tulivat kuulemaan kesken juttujen ja Juniori käytti laakeaa ääntely sanastoaan.
      Olen saanut hoitaa Junioria ihan mukavasti, vaikka pyyntööni säännöllisestä hoitoajasta esimerkiksi perjantain iltaisin klo 17.30- 24.00 ei ole annettu myöntävää vastausta. Toivossa on hyvä elää mummu.

• SA-Int

Se, kun tyttäreni oli lomalla armeijasta. Sai taas kunnolla nauraa tyttöalokkaitten kommelluksille.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3839
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2974
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1882
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1608
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      731
    Aihe