Jäi yhdet FF200 ylimääräisiksi ja pähkäilin niiden laittoa Corollaan.
Ilman näkyviä reikiä selviäisi kilven alle tulevalla kiinnikkeellä, mutta kuinka sen kiinnitys? Ulkosalla yritin katsella ja näytti hankalalta eikä -20 auttanut asiaa yhtään. Alakautta varmaan onnistuu parhaiten?
Kertokaa vinkkejä jotka ootte laittaneet lisävalot.
En väitä että olisi huonot valot, mutta kun on Hellat tyhjän panttina...
Lisävalot -05 Corollaan
4
1192
Vastaukset
- korjaaja!
Jos laitat itse niin takuu loppuu autosta
- takuu tuohon
pistäs perustelu tuohon väitteeseen. Itse saa nykyään vaikka huoltaa koko auton uudesta saakka takuun katkeamatta mikäli tekee sen asianmukaisesti. Virheen ilmetessä maahantuojan on sitten osoitettava vian johtuvan mahdollisesta virheellisestä toimenpiteestä / huollosta muuten takuu kattaa korjauksen.
katso vaikka kuluttajaviraston sivut tai mitkä hyvänsä.
Hemmetti mitä väitteitä... - leme
takuu tuohon kirjoitti:
pistäs perustelu tuohon väitteeseen. Itse saa nykyään vaikka huoltaa koko auton uudesta saakka takuun katkeamatta mikäli tekee sen asianmukaisesti. Virheen ilmetessä maahantuojan on sitten osoitettava vian johtuvan mahdollisesta virheellisestä toimenpiteestä / huollosta muuten takuu kattaa korjauksen.
katso vaikka kuluttajaviraston sivut tai mitkä hyvänsä.
Hemmetti mitä väitteitä...Auton voi huollattaa,tai korjata missä puljussa tahansa kun se on tehty oikein.
- Tulkoon valkeus
Eli kun irroitat rekisterikilven ja muut "kehykset" siitä pois ni vedä kunnon poralla reikä etupalkin lävitse (varo kuitenkin syyläriä) ja sitten pultit vain paikalleen.
Itse kävin kysymässä et saako porata/onko johtonippuja tiellä. Vastaus oli et airbagin anturit on palkkien päissä muuta estettä ei ole.
Eli tein reijät ja pulttasin kiinni. Nyt on niin ettei tarvitse pelätä putoamista.
Tuollainen valorauta on itsellänikin. Muuten jos haluat myös sumarit laittaa ni pistä raudan päälle "lattarauta" (riittävän pitkä)poikittain ja kiinnitä apupitkien kiinnityspulteilla.
Saa helpolla roikkumaan alaspäin ja ihan samalla vaivalla.
Noi takuun loppumiset on täysin vailla perää.
Autoon saa tehdä paljon lisäilyjä kunhan ei heikennä rakenteita eikä turvallisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735002Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1174717- 804203
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1064158Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33318Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223124- 352838
- 282787
- 402773
- 372762