Miten lapsen tarjonta katsotaan...tai miten yleensä selvitetään onko maha-asukki raivotilassa tai perätilassa? Aattelin vaan ku täällä päin ei ainakaan ultrata ku alkuraskaudesta.....
tarjonnasta
4
439
Vastaukset
- zzz
no mm. sydänäänien perusteella myöhemmässä vaiheessa, kun vaavi on jo isompi. Ja lääkäri/terveydenhoitaja tunnistaa kyllä suunnan ihan käsin. Ultrassa vaavi on kuitenkin vielä sen verran pieni että muuttelee asentoaan koko ajan :)
- just
Lääkäri/terkka ei kyllä aina osaa päätellä masun päältä et mitenpäin on.
Ite olin ylimääräsessä ultrassa viikoilla 28 ja sillon lekuri koitti ja sano et jahas, pää oon täällä alhaalla ja pylly tossa kylkiluitten alla. Nokun vaavi sit ilmesty ultran avulla ruutuun niin olikin pää kylkiluitten alla ja pylly tuolla nivusissa! Että näin! - zzz
just kirjoitti:
Lääkäri/terkka ei kyllä aina osaa päätellä masun päältä et mitenpäin on.
Ite olin ylimääräsessä ultrassa viikoilla 28 ja sillon lekuri koitti ja sano et jahas, pää oon täällä alhaalla ja pylly tossa kylkiluitten alla. Nokun vaavi sit ilmesty ultran avulla ruutuun niin olikin pää kylkiluitten alla ja pylly tuolla nivusissa! Että näin!ei pitäisi kaikkea ottaa niin kirjaimellisesti. totta kai virheitä tapahtuu kaikille. meillä kyllä ihan osattiin suunta tunnistaa.
- mamma huhtikuu
ittelläni viikkoja 31 0 ja vauva perätilassa päältä kokeilemalla terkkari sen tunnisti. Mutta se on ennen synnytystä mun mielestä ihan sama sillä mun äiti on ollu päivää ennen laskettua aikaa käännettävänä kun mun pikkuveli oli väärinpäin, sitä ei saatu käännettya ja seuraavana aamuna eiku uusiksi niin se oli kääntyny ite nurin että ei kannata ottaa kovin suurella huolella sillä kyllähän se voidaan kääntää tai ottaa jollain muulla keinoin pois ja liikkuu se kuitenkin loppuun saakka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249