Terppa!
Ostettin Terhi 410 R vene 15hv perämoottorilla. Hinnaksi tuli 1100 euroa. Nyt olemme miettineet tehtiinkö hyvät kaupat vai ei? Kommentteja kaivattaisiin.
Terhi 410 R
6
4988
Vastaukset
- ööö
aika pieni kone
- Terhi
Olisit ostanut minulta Terhi 405 FUN veneen
20 hp Mercury koneella. Rattiohjaus,
automaattinen pilssipumppu ym. varusteita.
Jos jotakuta kiinnostaa, voin myydä sen
tingittyyn syyshintaan 950 euroa.
Ja on kunnossa oleva ja asiallinen peli.
Hiidenvedellä, koeajettavissa.
[email protected]- micro
On tuo 410R vähän eri kuin tuo 405 Fun jossa ratti on mitä on..
Mielestäni tuo on ihan ok hinta edellyttäen että on hyväkuntoisia, ikää kun ei kerrottu. Tuo 15hp on kylläkin vähän.. - Terhi
micro kirjoitti:
On tuo 410R vähän eri kuin tuo 405 Fun jossa ratti on mitä on..
Mielestäni tuo on ihan ok hinta edellyttäen että on hyväkuntoisia, ikää kun ei kerrottu. Tuo 15hp on kylläkin vähän..No se menikin tingittynä 750 euroa ja
tein kyllä ite huonot kaupat mutta tulipahan
joku iloiseksi.
Ehjä oli ja hyvä vene, mutta kun en tarvinnut enää.
- Esa Vainikka
Riippuu kovasti veneen ja koneen iästä ja kunnosta.Mikäli hyväkuntoisia niin ihan hyvät kaupat teit.Itselläni on ollut 410 sekä 9,9 että 20 hv jammulla.9,9(eli melkein 15)menee kyllä vielä kahdella hengellä mutta tuo 20 sopii siihen kuin nenä päähän.Kokoonsa nähden tukeva ja merikelpoinen vene.
- Anonyymi
Vene on todella hyväkulkuinen. Ja kone riittää kahdelle ihmiselle. Voit joskus vaihtaa koneen isompaan jos vauhti ei riitä mutta veneen pohja malli on hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242421Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828