eli kysymys on että kuinka nopeasti olet saanut/antanut poika/tyttö ystävällesi? Eli kuinka kauan olette olleet yhdessä ennen petipuuhia?
tulivaan tälläinen mieleen ja en ole havainnut aikaisempia keskusteluja vastaavasta aiheesta.
kysymys seksistä
10
2253
Vastaukset
- jäbä_88_
Viimesen tytön kans kenen kans ollaan yhdessä oltu niin ensimmäisillä treffeillä oltiin leffassa, toisilla treffeillä tyttö kutsui kylään ja kateltiin sohvalla telkkaria kunnes alettiin suudella ja päädyimme lopulta hänen sängylleen. Siellä hän sitten otti minulta suihin ja siitä edettiin loppuun asti.
- enpäs ollutkaan ikineitsyt
mulla noin 3 kk siitä kun alettiin olemaan yhdessä. aika nopeeta toimintaa vaikka ei se siltä tunnu.. heh.. ja minä kun luulin että olisin säästänyt itseäni vielä ainakin puolivuotta. ¨
olen muutes 17 vuotias tyttönen. kesällä täytän 18 - jäkkärä
ja pano kesti 2 minuuttia.koko suhde kesti siis n. 7 minuuttia.
- ,...
Nyt ajateltuna; Olen harrastanut (en antanut tai saanut) seksiä ennen kuin yhdessä alettu olemaan. Harvojen kanssa harrastanut seksiä ja pitkässä parisuhteessa(tai ainakin siis siitä seuraa sellainen)...mutta ei ole odoteltu ja panttailtu.
- 18wjätkä
1 päivän...
- mopsi
5kk oltiin sillosen poikakaverin kaa oltu.:)
- Gaby87
Vakituisen kanssa olin kaks viikkoa ennen puuhasteluja. Oltiin kyllä tunnettu koko ikämme toisemme joten se kompensoinee tilannetta..
Yhden illan juttuja ei varmaan lasketa? ;) Tai eihän niitä ees kyllä seurusteluiksi luetakkaan..yön tunteja.. - minä vaan
ite seurustelin nykyisen poikaystäväni kanssa 2kk ennen kuin menimme sänkyyn, molemmilla kokemusta, mutta tunnetta piti vaan olla enemmän, nyt ollaan oltu 1,5v onnellisesti yhessä.. Se on kyllä jokaisen oma päätös koska on valmis siihen.. eikä toisia saa pakottaa!
Ei mitää kiirettä.. sit ku oot ite valmis - muchacha
Tällä hetkellä seurustelua nelisen vuotta takana, eikä vielä olla yhteiseen petiin päädytty. Paitsi nukkumaan. Vuoden päästä häät, joten sitten päästään myös itse asiaan ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1514929Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa193555Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1593364Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss352851Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu972608Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181863Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky101595Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo101472Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1441470Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111277